Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryder #2 Eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Lowryder #2 Eerste kweek

    Zucht, schiet niet op xD plantjes groeien voor geen cm. geen verandering met voorgaande picture
    Had al verwacht dat de eerste blaadjes goed door zouden komen.

    Doen me nou meer denken aan tuinkers ofzo met die lange dunne stengels.
    Zou het beter zijn om ze nog in de propagator te houden en buiten zetten, of kan ik ze beter gewoon zo buiten zetten zonder propagator??

    Comment


      #17
      Re: Lowryder #2 Eerste kweek

      Over rpotten tot de lob blaadjes en dan flinke slok water geven ze hebben dorst denk ik
      Aller beste zet je ze nu gewoon buiten zonder propa het weer is zoals het hoort tezijn wat wil je nog meer

      Groetjes
      God was never on your side..

      Comment


        #18
        Re: Lowryder #2 Eerste kweek

        ok thanks ga ik doen!

        Comment


          #19
          Re: Lowryder #2 Eerste kweek

          hee jaa dat klopt wel hoor , bij mij zag ik ook amper verschil in groeien toen ze net zo groot waren als jouwe nu ,
          ik had ze toen ze zo groot waren als jou buiten gezet.
          wel uitkijken voor wind
          mochten de steeltjes slap zijn zet je er stokjes omheen , doe ze niett te strak zodat ze nog wel wat kunnen bewegen om sterk te worden,

          over het dieper plaatsen zou ik nog niet doen ,
          bij mij heb ik er 2 nix aan hoeven doen , bij 1 andere werd het onderin de steel een beetje slapjes , moest ook steeds met stokjes blijven doorgaan omdat hij anders gewoon zou omvallen.
          heb hem dus eventjes wat dieper geplant(1cm ofzo) , zinsdien stond hij dus wel stevig , heb ook meteen de stokjes weggehaalf en nu doen ze het goed

          Comment


            #20
            Re: Lowryder #2 Eerste kweek

            Goed om te horen!
            Begin nu wel enig groei te zien, krijgen een kruin.
            1 loopt er alleen echt heel erg achter, heeft voor 20/30% verbruind blad! (voeding teveel?, voed niet bij.)
            ging vandaag is kijken hoe dat plantje het in de aarde deed, (ik weet nooooit doen, maar had hem al opgegeven.)
            blijkt ie ook niet echt wortel aan te maken, is wortel stimulator dan iets??? denk dat ie doodgaat maargoed
            zal morgen foto's uppen, ben kabel kwijt :s eff nieuwe halen.

            staan nu btw inderdaad buiten, kan teveel regen geen kwaad? opzich zitten er natuurlijk gaten in de potjes.
            maar die staan op schaaltjes omdat ik ze vanaf onder water geef.

            ojaa en planten krijgen spa blau (lol luxe bloempjes) dit ivm ph 6(.2?). geen idee wat het kraanwater hier doet, dit was op aanraden van een growshop.
            Last edited by Rookie88; 30 June 2010, 23:26.

            Comment


              #21
              Re: Lowryder #2 Eerste kweek

              mm okee, ik geef mijn plantjes nog helemaal geen voeding ,
              en de plantjes moet je als het gaat regenen even beschut zetten in het begin van de groei zoals jou,
              en ik geef mijn planten gewoon kraanwater hoor, dat lukt prima

              Comment


                #22
                Attached Files

                Comment


                  #23
                  Re: Lowryder #2 Eerste kweek

                  foto update,

                  die kleine blijft zo klein, geen idee hoe het komt, zit ook geen voortgang in.
                  Attached Files

                  Comment


                    #24
                    Re: Lowryder #2 Eerste kweek

                    Op welke datum heb je ze geplant?

                    Comment


                      #25
                      Re: Lowryder #2 Eerste kweek

                      Plantjes vanmorgen (16-6-10) in de aarde gezet en in mijn kasje (propagator) geplaats.

                      eerste post

                      Comment


                        #26
                        Re: Lowryder #2 Eerste kweek

                        Weer een late foto update, zitten nu ongeveer in week 8.
                        Groei valt me tegen, zijn nu ongeveer 20-30 cm inplaats van de verwachte 70.
                        Kleine domper, ook is er van de 5 plantjes 1 gesneuveld. Gelukkig wel diegene die achterliep dus blijfen er nog 4 over.

                        Nog een domper, voor zover ik kan zien en er verstand van heb zitten er tussen de 5 GEFEMISEERDE zaden 1 man en een herma.
                        Kortom denk dat ik maar voor een zaden kweek ga inplaats van een smoke kweek XD.

                        kunnen jullie al toppen zien? er komen wel kleine kruinen in te zitten met witte haren, een paar bruin.
                        is de bloei al begonnen? denk er zo nog geen 5 gram totaal af te halen.

                        Maybe dan iemand het op de foto's kan bevestigen.
                        Mijn excuses maar de foto's krijg ik niet zo goed.
                        Attached Files
                        Last edited by Rookie88; 5 August 2010, 21:58.

                        Comment


                          #27
                          Re: Lowryder #2 Eerste kweek

                          foto 8&9 lijken indd wel een herma!
                          dit kan ook komen door de stres die ze in het begin hadden, sommige plantjes waren wel wat vande kaart als ik je topic zo lees!
                          je kan de herma ook appart zetten en daar mooi de zaden vanaf halen en derest mooi uitlaten bloeien voor een lekker rokertje
                          succes ermee...

                          fijn weekend en grtzz flits
                          I ain't going nowhere, untill I done it all!

                          Comment


                            #28
                            Re: Lowryder #2 Eerste kweek

                            Bedankt voor de reactie,
                            Dacht al aan hema's, wist niet zeker omdat dit mijn eerste plantjes zijn.
                            Ga ze zeker voor zaden kweek gebruiken, mooi om volgend jaar ergens in ene bos te planten ofzo.
                            Wel jammer omdat ze niet zo groot zijn, 1 joint en het is op XD.
                            Alleen las ik ergens dat als je herma zaad hebt dat de kans groot is dat al je zaailingen ook herma's worden.
                            Beetje jammer.

                            Fijn weekend allemaal

                            Comment


                              #29
                              Re: Lowryder #2 Eerste kweek

                              foto 2 die lijkt me bevrucht, die ander is niet duidelijk te zien maar ook daarbij zat ik daar in eerste instantie aan te denken.
                              De stampers van de bevruchte zaadhoesjes zouden door bevruchting ook bruin kleuren, voor zover ik weet.
                              it's his line so only God knows
                              Grtz Kush

                              Comment


                                #30
                                Re: Lowryder #2 Eerste kweek

                                XD ok eff een domme vergissing. Be betreffende knoppen blekken de bloemen te zijn XD niets aan het handje dus for now.
                                Binnenkort effe foto updatje, denkt dat ze nog 2 weken bloei nodig hebben.

                                Comment

                                Bezig...
                                X