Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dakterras kweek Wild Rose 1e kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dakterras kweek Wild Rose 1e kweek

    Korting op 420shop
    Goedenavond beste medekwekers.

    Na een paar maanden gestopt te zijn met blowen ben ik van plan te zijn te stoppen tot ik mn eigen goedje kan roken. Nu is dit de eerste keer dus ben ik maar even goed onderzoek gaan doen en ben ik tot de conclusie gekomen dat ik het ook maar gelijk goed ga doen .

    Ik heb 3 Sweet Wild Rose zaden gekocht. Deze laten ontkiemen en staan nu in potjes. 2 van de 3 zijn al bovengekomen en de 3e was laat met ontkiemen en staat 1 dag in de grond.

    De producten van pragron ga ik gebruiken. De planten staan nu in de potgrond en dit hou ik zo tot 3 weken. Hierna gaan ze in 16 liter potten met een Royalty-mix erin.

    Ik ben er alleen nog niet helemaal achter wat voor voeding ik aan moet schaffen voor de rest van het traject.

    Hier een foto na 2 dagen:
    Attached Files

    #2
    Re: Dakterras kweek Wild Rose 1e kweek

    Zo
    Hierbij gaan wij een handje toesteken:

    Groeivoeding, Bloeivoeding, Bloeiboost, Wortelstymulator. Dit is een (volgens mij) compleet pakket.
    Zal wel wat geld kosten die voeding. Maar ja, zo heb je ook meer buds

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Dakterras kweek Wild Rose 1e kweek

      Ok bedankt man,
      Dus gewoon de Alga-grow en Bloom en iets van Green sansation booster en wat voor wortel booster?
      Ook heb ik geen idee hoeveel liter flessen ik van alles nodig heb voor 3 plantjes.

      Meer buds das een mooie motivatie

      Comment


        #4
        Re: Dakterras kweek Wild Rose 1e kweek

        Goedemiddag mede forum gebruikers,

        Hier even een kleine niet erg interessante update, maar even een paar kiekjes van het begin van week 2. 2 van de 3 doen het goed en groeien aardig de 3e is wat langzamer maar deze staat ook pas 3 dagen in de grond.

        Mijn vraag is: groeien ze een beetje op gemiddeld tempo?
        Attached Files

        Comment


          #5
          Re: Dakterras kweek Wild Rose 1e kweek

          Het einde van week 2 is aangebroken en de plantjes doen het netjes , er schieten al lekker blaadjes uit alle kanten.

          Ik heb wel 1 vraagje, mn ouders begonnen erover dat met deze zon en temperatuur plantjes heel snel verbranden. Nu staan ze wel gewoon de hele dag in de zon en ze zien er wel gewoon goed uit behalve dat op een paar plekjes aan de rand van sommige bladeren het blad een beetje krom trekt. Wat raden jullie aan met deze temperatuur?

          Nog een paar kiekjes:
          Attached Files

          Comment


            #6
            Re: Dakterras kweek Wild Rose 1e kweek

            Water geven en de potten lekker laten staan en potten niet vaak verzetten planten haten verhuizen.

            gr bella
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: Dakterras kweek Wild Rose 1e kweek

              Hee mannen,

              Ik heb jullie hulp even nodig.

              Morgen ga ik naar de growshop omdat het bijna zo ver is om mijn plantjes die nu 2 weken en een beetje zijn over te gaan potten in 16 liter potten met een Royalty mix. Het gene wat ik wil weten is wat voor voeding ik moet kopen dus mijn boodschappenlijstje is nu:

              50 Liter Royalty mix
              ?? Liter Alga-grow
              ?? Liter Alga-Bloom
              ?? Liter Green sansation booster

              Ik weet dus niet echt hoeveel liter ik moet kopen voor 3 plantjes.

              Graag hulp, alvast bedankt

              Comment


                #8
                Re: Dakterras kweek Wild Rose 1e kweek

                als je nagaat dat je ong 40 ml per liter water nodig hebt, heb je van alles wel aan 1 ltr genoeg!
                succes zou ik zeggen en hou ons op de hoogte

                gtrz flitspaal
                I ain't going nowhere, untill I done it all!

                Comment


                  #9
                  Re: Dakterras kweek Wild Rose 1e kweek

                  Maar wat voor een wortel booster heb ik nodig?

                  Comment


                    #10
                    Re: Dakterras kweek Wild Rose 1e kweek

                    zou rhizotronic van canna nemen...
                    gebruik het zelf ook en werkt prima
                    I ain't going nowhere, untill I done it all!

                    Comment


                      #11
                      Re: Dakterras kweek Wild Rose 1e kweek

                      Ok mensen,

                      Ik ben er uit wat ik ga halen bij de growshop, dit is mijn boodschappenlijstje:
                      50 Liter Royalty mix
                      0.25 Liter Alga-grow/terra
                      0.25 Liter Alga-Bloom/terra
                      0.25 Liter Green sansation booster
                      0.25 liter plagron roots

                      Nu heb ik dit groeischema van plagron gevonden, maar ben er nog niet helemaal uit hoe ik dit moet gaan aanpakken. Ik ga maandag week 3 in en ga dan de planten overpotten in 16 liters met een royalty mix. Nu heb ik vernomen dat met deze mix 6 weken niets hoef toe te voegen en dan zit ik al in week 9. Dus nu is mijn vraag wanneer moet ik roots en grow gaan toevoegen? Aangezien het op het schema al in week 1 is.

                      Graag een beetje advies, Alvast bedankt
                      Attached Files

                      Comment


                        #12
                        Re: Dakterras kweek Wild Rose 1e kweek

                        Schema staan maar twee weken groeifase. ja groeit denk ik langer voor dus die weken groei ken je er gewoon bijtellen.

                        Comment


                          #13
                          Re: Dakterras kweek Wild Rose 1e kweek

                          maar wanneer zou ik dan beginnen met dit schema, vanaf maandag 6 weken later? als de voeding uit mn royalty mix op is? of moet ik maandag al beginnen met voeding erbij gooien?

                          Comment


                            #14
                            Re: Dakterras kweek Wild Rose 1e kweek

                            pas voeden als de plant laat zijn dat het medium uitgeput raakt. Wortelstim ken je wel geven maar nog geen voeding tot je eerst vergeling ziet.

                            Comment


                              #15
                              Re: Dakterras kweek Wild Rose 1e kweek

                              Hee mensen,

                              we zijn inmiddels aanbeland bij dag 19 en de plantjes doen het goed. Ze gaan over 2 dagen overgepot worden in de 16 liter potten met het royalty mixxie. Kheb wel een vraagje en weet niet of dit heel erg is maar zou graag wat meer willen weten. Op een aantal bladeren heb ik een soort witte kuiltjes zitten, ik heb er wat foto's bij gedaan deze zijn wat onscherp omdat ik het moet doen met een gare digitale camera alvast bedankt
                              Attached Files
                              Last edited by Wietjunkie; 5 July 2010, 10:20.

                              Comment

                              Bezig...
                              X