Belladonna's plantjes
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Belladonna's plantjes
en daarom krijgen ze voeding van aptusaight...
maar in volle grond, indien deze degelijk op werd gewaardeerd, gaat je plant zelf op zoek naar het K dat ze nodig heeft. Wanneer je werkt in een besloten omgeving zoals een speciekuip kan het sneller voorvallen dat de K uitgeput raakt. De wortel kan in dit geval niet op zoek gaan naar K.
Indien je niet opmerkt dat je plantje kaliumtekort heeft is het niet nodig om extra K te gaan toevoegen. K is namelijk een element waar je voorzichtig mee moet omspringen. Ten eerste is het een primaire voedingsstof en drijft met grote zekerheid secundaire, maar vooral sporenelementen uit in geval van overdosering. Maar een 2e feit dat veelal over het hoofd wordt gezien is dat Kalium de pH in je medium drastisch doet stijgen.
Ergens heb ik wel het gevoel dat je nog lang niet aan week 6 zit bell, 3 lijkt me aannemelijker
Grtz $iRComment
-
Ahzo, ik las je reactie als: bella heeft rot en daarom voeg jij K toe en daar was ik niet mee akkoord
Grtz $iRLast edited by SirSmokeAllot; 22 September 2010, 19:33.sigpicComment
-
Ik voeg niks toe mijn planten staan in volle grond en tja ze zijn echt al 6 weken in bloei kijk mijn verslag maar terug daar staat ook wanneer ze in bloei gingen.
Maar goed lief van de reackties.
En Abel als het voor jou zo werk met spacekuip in graven dan moet je het zo doen beter dan de politie op je dak suc6God was never on your side..Comment
-
belladonna's plantjes
1285215888-270.jpg
1285216060-240.jpg
1285216172-10.jpg
1285216255-930.jpg
Test
1009221921414841828.jpgGod was never on your side..Comment
-
Yo bell,
Heb ff je postjes samengevoegd meid.
Ziet er goed uit maar vraag me af of je misschien niet wat te vroeg bent beginnen tellen of misschien dat de plantjes misschien wat stilstand hebben opgelopen toen het zo koud en vochtig was.
Grtz $iRsigpicComment
-
Als je terug kijk in mijn verslag moest ik zelf ook effe doen
Tja mijn geheugen he.....
Dan zie je dat ik 9aug schrijf dat de bloei is begonnen in mijn plant das toch echt 6 weken terug ik vond hem ook al heel traag gaan
Mijn andere plant is pas sinds kort in bloei maar zie nu dat die al veel sneller gaat
Maar het is echt 6 weken.
groetjsGod was never on your side..Comment
-
-
Kheb nieuwe vrienden in mijn tuin gevonden.
1114145708_5_250h.jpeg
IMG_6367.jpg
IMG_6363.jpg
IMG_6371.jpg
IMG_6373.jpg
IMG_6379.jpg
Binnen kort weer update planten begin hier en daar wat toprot te krijgen
En heb idee dat 1 plant stil staat flink in vloei maar hij wil maar niet afbloeien grrrGod was never on your side..Comment
-
IMG_6383.jpg
IMG_6384.jpg
IMG_6388.jpg
IMG_6392.jpg
IMG_6400.jpg
IMG_6401.jpg
Kheb al enkele toppen moeten oogsten waar toprot in zat de rest kunne laten staan gelukkig en nu goed in de gaten houden maarGod was never on your side..Comment
-
Ik probeer het Mark maar als ik rot zie zitten knip ik gelijk de top mee weg en haal ik het rot er uit en probeer te voor komen dat er nog meer rot gaat komen
Maar dit is maar een klein beetje van de plant 4 topkes waar top in zat de rest zit er nog aan en daar zag ik nergens rot zitten denk da ik morgen mijn parasol er boven
ga zetten voor een weekje
Zaden ge ruil met Janleur en kreeg vandaag een Pm van hem of ik mijn plant al geoogst had
Tis namelijk zo ik heb flink wat zaden ge ruil en uit eindelijk laten ontkiemen en geplant maareee namen vergeten zetten ( Ja schaam me dood)
Dusssss weet niet welke plant wat is maar op deze manier kom ik er wel achter DUS mensen die ge ruil hebben met me om me even
Ik weet nu ook welke plant dit is Bigdevil
Big Devil van Sweet Seeds is een gefeminiseerde plant die zeer hoog reikt.
Sweet Seeds selecteerde deze plant omdat hij groter wordt dan 1m tot 1,5m, hetgeen veel klanten vroegen.
Big Devil heeft zijn naam niet gestolen, en geeft veel compacte buds met een hoog harsgehalte.
De smaak is een mix van Skunk met een fruitige ondertoon.
Auto-flowering: 100%
THC: 18%
Opbrengst binnenkweek: 400-450 gram/m2
Opbrengst buitenkweek: 40-100 gram per plant
Bloeitijd binnenkweek: 6 weken
Bloeitijd buitenkweek: 9 weken vanaf ontkieming
Genetica: Runderalis, Indica / Sativa, voornamelijk Indica
THC: 18%
bigdevil.jpg IMG_6386.jpgGod was never on your side..Comment

Comment