Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super Lemon Haze Outdoor 2010

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Super Lemon Haze Outdoor 2010

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Samen met mijn man hebben we dit jaar voor het eerst een buitenkweek, ik gebruik al jaren wiet om de medicinale werking en dit jaar hebben we besloten om het zelf eens te gaan proberen te kweken...

    We hebben dus gekozen voor Super Lemon Haze (gefeminiseerd), een medicinaal wietje met een hoog thc gehalte van ruim 22%. Dit werkt voor mijn spieren erg ontspannend en voor me ADHD lekker rustig

    Op 8 mei binnen gekregen en gelijk in de natte wc papier gelegd, na 1 dag waren er al wat dames ontkiemd en uiteindelijk na 4 dagen alle 5 de dames.

    Ze sterkte in het begin nogal maar dat is uiteindelijk goed gekomen, ik heb ze met overpoten iets dieper in de grond gezet en dat werkte uitstekend

    Nu bijna 9 weken later staan 4 dames in specie kuipen van 45 liter en we hebben er voor gekozen om er 1 in de volle grond te zetten omdat we nieuwsgierig zijn naar het verschil, de dames groeien heerlijk met dit mooie weer en komt er al een geweldig lekker geur van de dames af

    We hebben ook nog wat double fun zaden ontkiemd, deze zijn niet gefeminiseerd dus leuk om zelf te ontdekken of er dames tussen zitten...

    Dit is mijn verslagje tot nu toe en ik zal hier af en toe updates zetten


    01-Super-Lemon-Haze-2010-week-5.jpg15-Super-Lemon-Haze-2010-16-06-10.jpg01-Super-Lemon-Haze-23-06-2010.jpg03-Super-Lemon-Haze-23-06-2010.jpg02-Super-Lemon-Haze-23-06-2010.jpg06-Super-Lemon-Haze-30-06-2010.jpg12-Super-Lemon-Haze-30-06-2010.jpg11-Super-Lemon-Haze-30-06-2010.jpg09-Super-Lemon-Haze-30-06-2010.jpg10-Super-Lemon-Haze-30-06-2010.jpg07-Super-Lemon-Haze-30-06-2010.jpg
    ** Die foto met de kleine plantjes is Double Fun, ik zie dat er SLH bij staat maar dat klopt dus niet!
    Attached Files
    Dream as if you 'll live forever...
    Live as if you 'll die today!

    #2
    Re: Super Lemon Haze Outdoor 2010

    mooie planten hoor!
    en een lekker soortje om te roken
    succes met je kweek en oogst!

    grtzz flitspaal
    I ain't going nowhere, untill I done it all!

    Comment


      #3
      Re: Super Lemon Haze Outdoor 2010

      Veel succes ziet er gezellig uit.

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: Super Lemon Haze Outdoor 2010

        veel succes en een heerlijk soortje om te roken super lemon haze. hoop je een goeie oogst tegemoet te komen gr staf

        Comment


          #5
          Re: Super Lemon Haze Outdoor 2010

          Dank jullie wel Ze gaan als een gek nu met dit lekkere weertje hahahaaa

          ik teken nog voor minimaal 2 maanden dit weer
          Dream as if you 'll live forever...
          Live as if you 'll die today!

          Comment


            #6
            Re: Super Lemon Haze Outdoor 2010

            Zo even een update van me dames en de double fun die nog een verrassing is

            Ze groeien als kool zoals jullie zien en de geur is werkelijk geweldig


            01-Double-Fun-09-07-2010.jpg04-Super-Lemon-Haze-09-07-2010.jpg02-Super-Lemon-Haze-09-07-2010.jpg05-Super-Lemon-Haze-09-07-2010.jpg03-Super-Lemon-Haze-09-07-2010.jpg01-Super-Lemon-Haze-09-07-2010.jpg
            Dream as if you 'll live forever...
            Live as if you 'll die today!

            Comment


              #7
              Re: Super Lemon Haze Outdoor 2010

              Een haze buitenkweken dat zie je niet vaak!
              ziet er goed uit succes
              NLX outdoor kweek 2011
              Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
              De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

              Comment


                #8
                Re: Super Lemon Haze Outdoor 2010

                Ziet er goed uit ik hoop dat mijn SLH'jes ook die kant uitgaan
                Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                Comment


                  #9
                  Re: Super Lemon Haze Outdoor 2010

                  ik zeg ga zo door!
                  super mooie kweek wordt dit!

                  grtzz flits
                  I ain't going nowhere, untill I done it all!

                  Comment


                    #10
                    Re: Super Lemon Haze Outdoor 2010

                    Ik was te laat met beginnen van wiet kweken maar volgend jaar ga ik ook Super Lemon Haze doen, ik vroeg me wel nog een paar dingen af waaronder dit bijv: ruiken de buren het niet?(overlast?) en hoeveel planten heb je totaal gedaan, als het maximum 5 is.(om gedoogd te blijven)
                    Ook vind ik jammer dat je niet precies overal de datum bij hebt gezet, kun je dat er bij zetten?
                    Verder veel succes en kan niet wachten tot volgende update

                    Comment


                      #11
                      Re: Super Lemon Haze Outdoor 2010

                      Furfix, als je precieze dagtelling wilt, kijk dan even bij mijn topic, daar is het ook super lemon haze met precieze dagnotatie erbij. Zie: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ze-White-widow
                      Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                      The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                      Comment


                        #12
                        Re: Super Lemon Haze Outdoor 2010

                        Oorspronkelijk geplaatst door Furfixz View Post
                        Ik was te laat met beginnen van wiet kweken maar volgend jaar ga ik ook Super Lemon Haze doen, ik vroeg me wel nog een paar dingen af waaronder dit bijv: ruiken de buren het niet?(overlast?) en hoeveel planten heb je totaal gedaan, als het maximum 5 is.(om gedoogd te blijven)
                        Ook vind ik jammer dat je niet precies overal de datum bij hebt gezet, kun je dat er bij zetten?
                        Verder veel succes en kan niet wachten tot volgende update
                        Geen idee of de buren het ruiken eerlijk gezegd, het zal uiteindelijk vast wel, als ik het ruik in me slaapkamer als het raam openstaat dan zal dat bij de buren ook zo zijn, maar of ze de geur kennen plaatsen is ook nog maar de vraag... wil van de week even lavendel ophalen als tegengeurtje hihihi

                        We hebben 5x SLH staan en 4x double fun waarvan we hopen dat er 1 dame tussen zit op de dag dat ik de foto's plaats zijn ze ook vaak gemaakt, ik was in het begin wat slordig ermee maar inmiddels staan overal gewoon data bij als goed is.
                        Dream as if you 'll live forever...
                        Live as if you 'll die today!

                        Comment


                          #13
                          Re: Super Lemon Haze Outdoor 2010

                          Zo weer even een Update

                          De 4 SLH in kuip gaan als een gek, grootste is 1.25
                          01-Super-Lemon-Haze+Double-Fun-19-07-2010.jpg

                          Ja ja in iedergeval al 1 Dame van de Double Fun, ik kan helaas niet goed inzoomen met de camera, maar overtuigend een dame
                          01-Double-Fun-19-07-2010.jpg

                          De andere 3 laten nog geen geslacht zien dus we wachten nog even af, wil ze niet eerder overpoten dan dat ik geslacht weet...
                          02-Double-Fun-19-07-2010.jpg

                          De SLH in volle grond gaat ook heerlijk en is ook al de 1 meter voorbij
                          01-Super-Lemon-Haze-19-07-2010.jpg

                          Kortom, volop genieten hier van al het mooie groen, iemand nog tips voor de geur, wij genieten enorm maar ik denk dat de buren het toch wel ruiken en ik wil geen gedonder verder dus iemand surgesties, wil wat geurende bloemen erbij zetten en volgend jaar dus even totaal anders aanpakken, we hebben echt niet stilgestaan bij de heerlijke geur...

                          Zo en nu weer de zon in
                          Dream as if you 'll live forever...
                          Live as if you 'll die today!

                          Comment


                            #14
                            Re: Super Lemon Haze Outdoor 2010

                            Zeer mooie planten

                            Comment


                              #15
                              Re: Super Lemon Haze Outdoor 2010

                              de mijne slh is grootste is 1.55

                              Comment

                              Bezig...
                              X