Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

    Comment


      #47
      Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

      tja wel of geen mode blijft Kl@te. maar ja wat doe je er aan.

      en de 2 klojo's heb ik in het grote groene archief gedeponeerd. er waren zo veel ballen had ik geen zin in om te castreren. blijf je aan de gang en als je er een paar niet ziet heb je nog allemaal zaad.

      dus alleen nog de Blueberrry's over. en ik hoop dat ze ondersteund moeten worden, stokken genoeg. kom maar op met de dikke toppen.

      en ja groenteboer, wie weet. moet ook nog wel wat wits aankomen. de dames blijven zeker mooi groen. en nog zonder veel voeding en toevoegingen, hopelijk blijft het zo.

      grtz,
      Djzusie

      Comment


        #48
        Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

        volgend jaar dus maar alvast rond april onder de tl's voorgroeien en dan in mei naar buiten die autoflowers
        dan komen er mooie topjes aan wanneer het warmer word in mei/juni/juli
        eind juni alvast de volgende zaaien zodat die al 4 weken oud zijn als de anderen geoogst zijn
        ze kun je lekker bezig blijven het hele jaar door met buiten rommelen
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment


          #49
          Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

          zal volgend jaar wel eens kijken, dit jaar niet echt mee bezig geweest en toen ik begon ging het ook al niet lekker met de Jack Herrers.

          hoef ook niet veel te hebben, voornamelijk kweken voor de fun, en het is mooi om te zien hoe het groeit en bloeit. ben ook erg benieuwd naar deze dames. zou er ook nog iets blauws in komen? lijkt me erg fraai gekleurde topjes.

          maargoed vandaag weer de dames naar buiten verhuisd, was weer zo lekker zonnetje, en de vooruitzichten zijn weer wta beter de komende week.
          3.jpg2.jpg1.jpg4.jpgtop.jpg

          Comment


            #50
            Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

            samen.jpg2,0.jpg2,1.jpg1.2.jpg2,,2.jpg1.0.jpg1.1.jpg2,3.jpg2,4.jpgnieuw speeltje.jpg

            ik las net dat het wat stil is dus dacht maar weer eens wat erbij zetten.

            hier wat plaatjes van vandaag, lekker in het warme zonnetje, stonden de dames te genieten.
            ook heb ik een nieuw speeltje, de tensiometer, binnen gekregen die eigenlijk bedoeld was voor de kuip, omdat ik die niet even kan optillen. Maar de kuip is niet meer in gebruik, dus maar even in een 11 literpot gestoken.
            Ben benieuwd of de waardes mijn op gevoel water geven, ondersteunen.

            de toppen gaan lekker vol worden, wel veel kleine blaadjes ertussen maar dat zal wellicht bij het soortje horen.
            alles ziet er nog erg donkergroen uit, dus ben ik daar erg tevreden over. maar zien wat ze doen als de bloei vordert.

            verder weinig bijzonders te melden, het gaat lekker met de overgebleven dames.

            grtz,
            Djzusie

            Comment


              #51
              Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

              Mooie plantjes heb je daar DJSuzie.
              Goede topvorming ook.

              Gelukkig weer wat meer zon de afgelopen week.

              Op naar nog meer zonnige dagen.

              Blowsterke
              Enjoy life, it is to short.

              Comment


                #52
                Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

                Thanks Blowsterke,

                de topvorming gaat erg hard nu. zeker blij met de zon, en op naar veel meer zon de komende tijd hoop ik dan.

                grtz,
                Djzusie

                Comment


                  #53
                  Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

                  1,3 blad.jpg2,1 blad.jpg1,1.jpg2,4.jpg2,0.jpg1,0.jpg2,2.jpgtensio.jpg2,3.jpg


                  1,2.jpg3.jpg2.jpg1.jpg

                  na weer een teleurstellende vochtige periode, op enkele uren en dagdelen na, maar weer besloten de dames binnen te zetten.

                  ik denk ook dat ze niet meer naar buiten gaan, ik blijf aan de gang. weet ook niet of dat wel zo goed voor ze is.

                  er zitten wat plekjes op de grotere blaadjes, die denk ik duiden op een tekort. zou ook best kunnen, want ze hebben gisteren pas voor de 3e keer wat voeding gekregen.
                  Misschien moet het nu wel wat vaker gaan gebeuren.

                  ook weer een beest ontdekt, en deze na de fotojacht maar uit het hokje verwijderd. moet nog even zoeken wat voor iets het is. Maar daar blijven was geen optie.

                  de grootste is nu 77 Cm en de kleinste 53 Cm.
                  nog geen bruine haartjes, op wat puntjes na van het vocht in de tuin.

                  zal nog wel een aantal weken gaan duren, we zien wel.

                  grtz,
                  Djzusie

                  Comment


                    #54
                    Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

                    hee djzusie

                    heb je niet ergens 'n heel klein bordje gezien door insecten gemaakt met de tekst; daar bij die planten is het knusjes
                    je treft wel steeds nieuwe huisdiertjes aan merk ik

                    topjes zien er nog steeds smakelijk uit
                    blad nog mooi groen
                    wat wil je nog meer..... ( oogsten natuurlijk )

                    ik zit nu al te wachten op de foto's van volgende week

                    grtz angel777
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN
                    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                    Comment


                      #55
                      Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

                      Da's een wants.. zijn ongeveer 1100 soorten in Belgie en Nederland, dus ik weet niet welke het is.

                      Comment


                        #56
                        Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

                        Ja Angel moet haast wel, misschien wel een advertentie in het BUGS magazine. dit jaar wel erg veel van dat spul.

                        maar gelukkig geen problemen ermee tot nog toe. hopen dat het zo blijft.
                        alles gaat IDD nog lekker en ook nog mooi groen. en ik vind de toppen groter worden dan ik had verwacht, maar had eigenlijk geen ervaring met AF dus iets bevooroordeelt misschien.

                        en ja oogsten had ik eigenlijk al verwacht rond deze tijd maar je weet het maar nooit he.

                        Thanks Vale,

                        ben toch nieuwsgierig zal eens gaan kijken of ik mazzel heb met de zoektocht naar de verschillende wantsen. 1100 soorten Pfff

                        denk je ook dat ze kwaad kunnen? wat ik alleen van Wantsen lees dat ze gebruikt worden tegen spint dacht ik, misschien heb ik wel een verzorger verwijderd.

                        Grtz,
                        Djzusie

                        Comment


                          #57
                          Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

                          De ene wants is de ander niet, je hebt prooi-eters en plantenzuigers.... dus wie weet?

                          Comment


                            #58
                            Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

                            ik zou zeggen, bij twijfel weghalen...

                            en ergens anders lieveheersbeestjes vangen en allemaal in je plant zetten

                            (die zijn zeker goed voor je plant )

                            Comment


                              #59
                              Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

                              Vale, ik zal het nooit weten, hij / zij is naar de tuin verhuisd.

                              Mister_fix_it, geen twijfel meer weg is weg. en lievenheersbeestjes zie ik niet zo veel meer, maar ik zie ook verder geen gekke dingen op de meisjes, dus afwachten of er nog meer op bezoek komen.

                              Mijnkontjeukt, had jij ook last van wantsen dan, en hoe is het afgelopen. altijd rot als er iets gebeurd wat slecht afloopt.

                              zal even kijken of er weer wat plaatjes kunnen komen vanavond, voor de liefhebbers.

                              grtz,
                              Djzusie

                              Comment


                                #60
                                Re: 5 x Auto BleuBerry en 5 x test soortje Basic's in de tuin

                                2,1.jpg1,2.jpgtopje 1,2.jpg1,0.jpgsamen.jpg1,3.jpg2,0.jpgtopje 1,1.jpg1,1.jpgzaad.jpg

                                niet veel nieuws onder de zon, nou ja T5 , alles nog lekker groen, en bloemetjes gaan gewoon verder.

                                paar dagen geleden 5 stuks Basic's in de grond gestopt alleen maar om te zien of er weer Herma's komen. ik hoop dat ze voor deze ronde voorbij is duidelijk is hoe en wat. anders gaan ze een paar weekjes verder onder een minder aantal buisjes, misschien wel onder wat spaarlampjes.

                                als er echt weer herma's komen kan het zaad de kliko in. anders ben ik volgend jaar weer voor jan met de korte achternaam bezig.

                                ik reken een beetje nog op een week of 3 dat de ABB's nodig hebben gezien de witte haren.

                                grtz,
                                Djzusie

                                Comment

                                Bezig...
                                X