Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste buiten kweek (2x Mataro Blue)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Eerste buiten kweek (2x Mataro Blue)

    Hier nog even wat nieuwe foto's de toppen ruiken heerlijk en ik kan echt niet wachten om ze te gaan roken.
    Attached Files
    Groet,
    PlasticHorse

    Comment


      #47
      Klaar!

      Eindelijk is het dan zo ver m'n planten hangen te drogen. Ze ruiken echt goddelijk en heb ook al zeker wat getest de smaak is top en het effect is verraddelijk als je begint met roken voel je weinig, maar als hij bijna op is klapt die in

      P0044[01]_23-10-10.jpgP0045_23-10-10.jpgP0044_23-10-10.jpgP0045[01]_23-10-10.jpg

      Voor iemand zonder enige kweek ervaring vind ik dat ik het best goed heb gedaan.
      Volgend jaar ga ik natuurlijk weer kweken dan met meer planten en grotere potten.

      En maak ik natuurlijk ook weer een kweekverslag

      Bedankt iedereen van JD die mij geholpen heeft en ik zou genieten van elke joint die ik van deze planten rook.
      Groet,
      PlasticHorse

      Comment


        #48
        Re: Eerste buiten kweek (2x Mataro Blue)

        mooi resultaat inderdaad voor een eerste keer
        en hoe groter de potten volgend jaar hoe meer wortels en hoe (nog) sterker de plant en ......

        geniet ervan
        Last edited by member10463; 27 October 2010, 16:58.

        Comment


          #49
          Een hele mooie bud daar in he handen. Prachtig resultaat, nu een winterhokje ?

          Comment


            #50
            Re: Eerste buiten kweek (2x Mataro Blue)

            @Purple Haze
            Bedankt voor je reactie, en ja ik weet het hoe groter de pot hoe groter de plant. Volgend jaar ff speciekuipen kopen

            @CatsEye
            bedankt voor je reactie, en een winterhokje wordt het niet denk ik dus het wordt echt wachten tot 2011
            Groet,
            PlasticHorse

            Comment

            Bezig...
            X