Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Abel planten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Abel planten

    Je SSH Begint er donders goed uit te zien. Hoop voor je dat hier geen toprot op komt

    Comment


      #32
      Re: Abel planten

      ja de wikkelfolie bewijst zijn waarde

      Comment


        #33
        Re: Abel planten

        update 29 augustus
        De planten hebben het zwaar gehadt deze week,hier een klein verslag
        DSC00095.jpgDSC00096.jpgDSC00097.jpg
        De super silverhaze heb het frame moeten aanpassen,moet eigelijk een groter om,maar dat liet het weer niet toe
        DSC00092.jpgDSC00093.jpgDSC00094.jpg
        de super lemon haze is intussen ook 1.80 meter hoog en heb zaterdag een heel nieuw framewerk moeten maken ,want er moeten ventilatie gaten inzitten
        en bij de vorige regende het binnen
        DSC00089.jpgDSC00090.jpgDSC00091.jpg
        de grootste super lemon haze
        heeft veel toprot opgelopen ben gisteren en vandaag bezig geweest met verwijderen,
        heb bij de growshop Fungone gehaalt is een middel tegen toprot en meeldauw
        gisteren op de planten gespoten.
        Mocht de toprot dooorzetten dan ben ik genoodzaakt om te gaan oogsten
        beter iets dan niets.
        groetjes Abel

        Comment


          #34
          Re: Abel planten

          Nou Abel ik vind je een goede tenten bouwer hoor jij hbe heel wat over voor jou planten.
          Hoop dat JIJ gen top rot gaat krijgen want met al dat bouwen verdien jij dat zeker niet.
          groetjes
          God was never on your side..

          Comment


            #35
            Re: Abel planten

            zal toch veel verlies zijn,maar goed even een story
            vorig jaar had ik arjans haze 1 staan maar toen ze 1.80 heeft de kut buurvrouw de wouten op mijn afgestuurd dus alles in beslag genomen ,
            dus dit jaar wou ik een planten die niet erg groot worden en toch een grote opbrengst. Na veel speurwerk de arjans haze 3 heb er 1 aan een vriend gegeven
            en van de 4 bleef maar 1 goede plant van ,is een moeilijke plant,
            Nu heb ik met dit kutweer dat ik toprot hebt.
            Dus gaan mijn ogen naar 2011 en ga dan pineapple chunk [kijk duch headshop onder Barny farm ] kweken.
            Ga in februari ontkiemen ,dan onder lichtbak met 2 tl lampen,in mei naar buiten en half juni verduisteren,en zal zeker de planten op tijd behandelen tegen toprot
            kan tot de zesde weekbloei.
            Groetjes Abel

            ps weet nu hoe een boer zich voelt als zijn oogst gaat mislukken

            Comment


              #36
              Re: Abel planten

              ik begrijp je volkomen abel.. mooi klote van die kut buurvrouw vorig jaar! had je er niet beter heen kunnen gaan en open kaart kunnen spelen? anyway..ik hoop dat je van je slh nog wat van af kan halen.

              greetz peter
              Is het glas halfleeg of halfvol?

              Comment


                #37
                Re: Abel planten

                die is anti durgs

                Comment


                  #38
                  Re: Abel planten

                  top rot voorkomen kan je ook door goed te ventileren zitten niet veel ventilatie gaten bij je plastic
                  ik heb alleen maar zeil boven op liggen zo dat de wind er nog goed onder door kan
                  mvg Frans

                  Comment


                    #39
                    Re: Abel planten

                    er zitten ventilatiegaten in alleen als het zoveel regent en de tempertuur is dan hou je de toprot niet tegen
                    of je moet ze binnen zetten ,waar ik geen ruimte voor hebt
                    of op tijd spuiten met Fungone

                    Comment


                      #40
                      Re: Abel planten

                      En het valt mij wel dat je toprot krijgt als je plant over de helft van zijn bloeitijd is,
                      kijk de andere slh en ssh zijn later verduisterdt onder dezelfde weersomstandigheden
                      en deze hebben geen toprot

                      Comment


                        #41
                        Re: Abel planten

                        dat is dan gewoon pech hebben, maar je bent niet de enige heb bij mij ook toprot aangetroffen en die staan vrij langs de zijkanten heb er een tak voor moeten opofferen maar het is niet verderverspreit in mijn plant, hopelijk kom jij er ook goed van af mvg Frans
                        toprot sucks big times

                        Comment


                          #42
                          Re: Abel planten

                          update
                          het weer is veel te koud voor de planten,hebben bijna geen water nodig
                          DSC00100.jpg
                          DSC00099.jpg
                          planten worden nu elke week gespoten
                          DSC00101.jpgDSC00102.jpgDSC00103.jpg
                          de super lemon haze heeft erg geleden van de toprot heb ook heel veel toppen moeten verwijderen,
                          het lijkt wel of ie stil staat, we zien het wel weggooien kan nog altijd
                          DSC00104.jpgDSC00105.jpgDSC00106.jpg
                          de 2 super lemon haze begint nu goed te bloeien en begint naar citroen te reuken
                          maar het gaat wel langzaam met dit weer
                          DSC00107.jpgDSC00110.jpgDSC00109.jpg

                          de super silver haze begint nu ook goed te bloeien en maak dikke toppen
                          ze gaan nu de zesde week in
                          gr Abel

                          Comment


                            #43
                            Re: Abel planten

                            balen joh van die toprot, na al het harde werk.
                            Gelukkig ziet de rest er nog super goed uit, ben benieuwd wanneer je denkt te oogsten
                            sigpic

                            Comment


                              #44
                              Re: Abel planten

                              ik heb nog nooit zo'n slecht weer in augustus meegemaakt,denk ook veel buitenkwekers een mindere opbrengst zullen hebben
                              de eerste slh hangt van het weer af waarschijnlijk dinsdag al,heb van al de bamboestokken met de wikkelfolie verwijdert
                              de tweede slh over 28 dagen
                              de ssh hoop ik over 35 dagen

                              Comment


                                #45
                                Re: Abel planten

                                afgelopen zondag de super lemen haze geoogst heeft 51 dagen gebloeit ben benieuwd of je er stoned van wordt
                                bij de andere 2 heb ik het frame werk moeten aanpassen want het regende op een paar ventilatie gaten binnen
                                en ze MOETEN VENTILEREN en niet nat worden ,planten zien er vet uit
                                gr Abel

                                Comment

                                Bezig...
                                X