Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Paffy's Outdoor

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Paffy's Outdoor

    Korting op 420shop
    Hey Medewandelaars,

    Ik ben paffy en heb een binnen en buiten kweek staan, hierbij open ik de buiten kweek.

    Heb in de tuin 5x dutch passion staan en had 5x AF flash automatico waarvan er nog 2 over zijn, en heb nog 2 onbekende zaden staan waarvan 1 getopt en de andere gefimmed is.

    De dutchpassion en de onbekende krijgen canna terra groei voeding mee en de AF krijgen al canna bloeivoeding mee.

    Hierbij wat foto's zodat jullie er een beetje beeld bij kunnen krijgen, ps dit is gewoon een test kweek om eens te zien wat ik met feminised zaden kan doen in kleine potjes

    Ik zal niet gaan verduisteren, zal moedernatuur haar werk laten doen.
    Bij de dutchpassion zaden heb ik een bladluis aanval, zal hiervoor morgen even wat spul bestellen om te behandelen.

    Hier de foto's!
    Attached Files
    Eens een paffer, altijd een paffer........


    #2
    Re: Paffy's Outdoor

    Mijn plant van vorig jaar, had er 98 gram gedroogd van afgehaald.
    Ze was wel een halfkeer groter bij oogst, helaas heb ik daar geen foto meer van
    Attached Files
    Last edited by Paffy; 20 July 2010, 21:34.
    Eens een paffer, altijd een paffer........

    Comment


      #3
      Re: Paffy's Outdoor

      eeh paffy beste is gewoon om ze flink te nevelen met de buiten slang,om die bladluizen weg te krijgen. eventueel eens xtje erna ECOSTYLE-Spruzit. nevelen, en vervolgens nog eens , luizen haten namelijk nattigheid en regen, je zult ook zien als het paar dagen regent dat de meesten al zijn gevlucht. een echt goed middel wat blijft werken bestaat niet, luizen zijn net zoals spint, eens gaan ze kapot, erna worden ze imuun voor het spul en zullen er gewoon tegenkunnen. gr staff, ze zien er wel gezond uit zo,

      Comment


        #4
        Re: Paffy's Outdoor

        High stafford,

        Thnx voor de tip en het compliment.
        Ik merk wel na de afgelopen dagen regen dat het wel wat minder is geworden, morgen heb ik me spul binnen en dan zal ik ze ook nog even daarmee behandelen.

        Wat ik wel grappig vind is dat de planten in de potjes alleen last hebben van bladluis en de AF een beetje, de 2 onbekende zaden hebben nergens last van enkel beetje stress van toppen en fimmen

        Heb vandaag trouwens wat LST toegepast bij de 2 onbekende zaden omdat ze wat te dicht bij elkaar groeien vind ik.

        Ik zal van de week weer even wat foto's uploaden van de buiten plantjes
        Eens een paffer, altijd een paffer........

        Comment


          #5
          Re: Paffy's Outdoor

          Zo staan de buiten plantjes erbij, helaas bleek 1 van de 2 overgebleven AF steriel gaf geen topjes en ook geen balletjes dus die maar ook weggehaald.

          De 2 onbekenede zaden heb ik wat LST toegepast, eens kijken in hoeverre dat zal werken.
          Attached Files
          Eens een paffer, altijd een paffer........

          Comment


            #6
            Re: Paffy's Outdoor

            Waarom haal je een plant weg waar bij je nog niet kan zien of het vrouw of man is?
            Ik heb nog nooit een plant gezien die niet vrouw of man is ?
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: Paffy's Outdoor

              euh steriel, wat bedoel je daarmee, geen geslacht tonen bedoel je. Denk dat je wat te vroeg je beslissing genomen hebt.

              Grtz

              Comment

              Bezig...
              X