Re: lemonskunk (greenhouse) op bobomix
bedankt voor de tip!
lemonskunk (greenhouse) op bobomix
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
weet niet of kokend water wel zo verstandig is, sommige stoffen kunnen vervliegen als het kookt, beter gewoon heet water uit de kraan, dan lost het al goed op...
doe ik nl ook met mn bloei voeding (moet ook in heet water opgelost worden) gewoon heet water (uit de kraan) in een kommetje en wat bloei voeding erbij, en ff roeren. Je ziet gewoon dat het goed oplost!
Leave a comment:
-
jazeker!
IMG_3623s.jpgIMG_3622s.JPG
ik heb het niet kunnen laten bij te voeden met dit spul
ik heb 1 eetlepel in kokend wateropgelost en aangelengt tot 2 liter
van deze oplossing zal ik de komendagen bijgieten; hopelijk is dit niet te straf...Attached FilesLast edited by warp; 5 September 2010, 14:50.Leave a comment:
-
Als je wilt dat ze nog wat uitrijpen (zwellen) mss toch nog wat bijvoeden.
Die vleermuist del peru heb je daar iets van waardes van ?
GrtzLeave a comment:
-
met de gsm getrokken;
gele bladeren onderaan dus; ik heb nog geen vleermuizenmest gevonden
ik heb wel guano del peru liggenLeave a comment:
-
ze zien er goed uit, maar ik denk dat je beter zelf een topic startLeave a comment:
-
IMG_1182.jpgIMG_1180.jpgIMG_1181.jpgWat vinden jullie van mijn planten? IMG_1183.jpgLeave a comment:
-
Jazeker , bij ons toch, tevens vind je die in de brico, gamma, ... en in Indonesiƫ.
Vleermuismest: geeft kalium en fosfor aan de plant, wat vooral nodig is tijdens de bloei. bevat ook veel micro organismen.Leave a comment:
-
hebben ze batshit bij den aveve? ik dacht het niet he...Leave a comment:
-
Is het geen ze nu tekort komen als bloei voeding, dus iets vloeibaars zoeken om bij te voeden nu, liefst organisch. Vleermuizen mest is heel goed tijdens bloei.
Heb je goed gedaan
.
GrtzLeave a comment:
-
the missing ingredients were:
oergesteentemeel en hoornmeel (het hoornmeel dat ik gebruikt heb zag er eerder uit dan hoornspaanders) mankeren in deze mix
lavakorrels ter vervanging van vermiculiet (ik weet niet welke beter water vast houd)Leave a comment:
-
Merkte ik op bij foto 2 daarom de vraag en de tip
.
GrtzLeave a comment:
-
de fotos zijn van gisteren en vandaag heb ik opgemerkt dat de bladeren onderaan de plant gelijkmatig geel beginnen te worden
ik denk van de kou
ik zal morgen van die gele bladeren fotoos pakkenLeave a comment:
-
Heb je al ook maar iets moeten bij voeden omdat je sommige producten miste ? Bladgroen kleur is om je vingers bij af te likken
. Eventjes in de gaten houden of er niet wat voedingstoffen die je niet toegevoegd hebt niet van waarde zijn in de bloei. Zoja mss toch wat bij voeden met al dan niet zelfgemaakte voeding.
GrtzLast edited by bobo; 1 September 2010, 22:46.Leave a comment:
-
Hier haal(de) ik ook alleen de rotte delen eruit... en werkt prima.
En net wat je zegt warp: observeren en dan pas amputeren
Leave a comment:

Leave a comment: