Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toothpicks 1ste Balkon kweek : SKUNK Nu 1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Toothpicks 1ste Balkon kweek : SKUNK Nu 1

    cv hoor, jawel ze ben van plan na het buitenkweekje weer binnen te beginnen.
    altijd welkom he tarz

    Comment


      #17
      Re: Toothpicks 1ste Balkon kweek : SKUNK Nu 1

      IMG_4170.jpgIMG_4166.jpgIMG_4172.jpgIMG_4168.jpgIMG_4173.jpgIMG_4169.jpgIMG_4171.jpgIMG_4167.jpgnieuwe update

      planten blijven vooral groeien in de breedte, de bloei is er nog altijd niet goed aan het doorkomen.
      kheb ze met dit slechte weer eventjes binnen gehaald, en nu staan ze terug buiten.
      duiden de hele blaadjes op een N-tekort, en is dit normaal dat mijn plant zo lang erover doet om te bloeien??

      grtz toothpick

      Comment


        #18
        Re: Toothpicks 1ste Balkon kweek : SKUNK Nu 1

        schitterend van bouw staan er netjes op. je onderste blad vergeelt idd door voedingsgebrek. best verpot je nog een keer als het kan anders voeding geven maar is niet dringend hoor. planten zien er kern gezond uit. paar vegeelde blaadjes zou ik me niet meteen druk om maken maar je zou je plant een groot plezier den als je dat nu voor de bloei nog een keer in groter ompot.
        een ja het is normaal dat de bloei er pas in de herfst erinkomt
        .

        Comment


          #19

          Comment


            #20
            Re: Toothpicks 1ste Balkon kweek : SKUNK Nu 1

            ik zou niets liever doen dan nu overpotten, maar door dat ik nu bezig ben met balkonkweek ben ik gebonden aan mijn geburen.
            het zou zo'n makkelijke optie zijn om gewoon te verpotten, maar als ze dan nog groter gaan komen is er een grote kans dat de smurfen voor mijn deur staan of de huisbaas.
            en dat kan ik natuurlijk niet wagen.

            ben nu bezig met hesi bloei rustig aan het opbouwen, ik moet normaal 5 ml voeding op 1 liter water geven.
            nu zit geef ik voor 2 a 3 dagen water met voeding waar 2.5 ml op 1 liter inzit.
            dan kijk ik hoe mijn planten erop reageren tegen overvoeding. (dat is hetgeen we niet willen )

            Comment


              #21
              Re: Toothpicks 1ste Balkon kweek : SKUNK Nu 1

              IMG_4183[1].jpgIMG_4187[1].jpgIMG_4181[1].jpgIMG_4184[1].jpgIMG_4185[1].jpgIMG_4182[1].jpgIMG_4186[1].jpg2 weken verder en foto update
              kheb ook het hesi starterspakket gekocht voor op aarde en de planten reageren er goed op.
              vervolgens heb ik 1 plant binnengenomen en onder lampen in bloei getrokken.

              je kan zien dat er 1 plant donkerder kleur heeft en dikkere toppen met meer thc vanboven.
              onderaan zijn de toppen van de plant zeer klein met bijna niets van thc.
              ik denk dat dit komt omdat ik met een grote spaarlamp van 250w kweek waardoor mijn lumen niet tot het onderste van de plant geraakt.
              zou het beter zijn dat ik mijn plant binnen blijf afbloeien of zou ik ze opnieuw buiten zetten??
              wat zouden jullie doen

              Comment


                #22
                Re: Toothpicks 1ste Balkon kweek : SKUNK Nu 1

                leuke plantjes, zien er gezond uit!

                grtz

                Comment


                  #23
                  Re: Toothpicks 1ste Balkon kweek : SKUNK Nu 1

                  yo man
                  chille planten, goe gegroeid sinds dak ze in u kast zag staan..
                  ik zou ze buiten zetten, zolang ze niet over je omheining komen.
                  tis nog deftig weer laatste tijd en kunnen ze mooi bloeien in zonnetje

                  Comment


                    #24
                    Re: Toothpicks 1ste Balkon kweek : SKUNK Nu 1

                    Mooie witte pluizebollen groeien daar

                    Comment


                      #25
                      Re: Toothpicks 1ste Balkon kweek : SKUNK Nu 1

                      nieuwe update?

                      Comment


                        #26
                        Re: Toothpicks 1ste Balkon kweek : SKUNK Nu 1

                        ik zou idd een update waarderen!
                        ik ben maar nog het begin...

                        Comment


                          #27
                          Re: Toothpicks 1ste Balkon kweek : SKUNK Nu 1

                          1 ste plant is vandaag omgekapt en 2de komt binnen paar weken.
                          Foto update komt spoedig,

                          Comment


                            #28
                            Re: Toothpicks 1ste Balkon kweek : SKUNK Nu 1

                            ah toothpick
                            en terug een gezellige knipavond/fotoavond gehouden?ik heb net ook enkele topjes afgeknipt, we kunnn dan eens het smaakverschil checken van de skunk met voeding en die van mij zonder.
                            de jouwe binnen afgebloeid en de mijnne buiten, ik ben benieuwd my friend
                            grtz tarz

                            Comment

                            Bezig...
                            X