Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 autoflower buiten (in zwitserland)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2 autoflower buiten (in zwitserland)

    Korting op 420shop
    10 weken geleden 2 zaadjes ontkiemd en in een potje gedaan, en 8 weken geleden buiten in de tuin. Deze soort is dus autoflower en bloeit automatisch na 8-10 weken, is dus erg makkelijk voor een beginner zoals ik.

    Eerst had ik ze beide in een klein kasje, 1 heb ik na 2 weken overgeplant en direkt buiten gezet. Degene in de kas was gisteren klaar, de 2e moet nog 1 week.

    Het zijn beide erg kleine plantjes gebleven, zo'n 30cm. Degene in het kasje is nog smal en miezerig ook om te zien, maar is toch bijna helemaal bedekt met bloem. Ik schat zo'n 30g opbrengst. Met 2 van zulke kleine plantjes (60g in totaal) kan ik toch zeker een jaar vooruit .

    Gisteren meteen een stukje uitgeprobeerd: aangezien ik een volcano vaporizer heb, kan ik ook ongedroogde plant gemakkelijk gebruiken. Ik was verrast van het resultaat: een ministukje bloem (zeker nog geen 0.1g) met wat kleine blaadjes erbij, gemalen. De eerste zak vape was nog vooral stoom (plantje werd instant gedroogd), de 2e en 3e bezorgden me een stevige en langdurige high.

    De eerste oogst binnenhalen en uitproberen, dat geeft een heel goed gevoel.

    ps. de zaadjes waren van greed house seed co., autoflower dus, die ik hier gewoon in Zwitserland bij een headshop heb besteld.

    Zo kan ik de kosten minimaliseren en hoef niet of nauwelijks nog zelf vanuit nederland wiet meer mee te nemen.

    #2
    Re: 2 autoflower buiten (in zwitserland)

    heey klinkt egt nice. heb je der ook nog foto's van dan ?

    Comment


      #3
      Re: 2 autoflower buiten (in zwitserland)

      Nog niet, ik zal mijn 2e plantje, voordat ik hem aanstaand weekend oogst, nog even fotograferen.

      De eerste hangt te drogen. Ongelooflijk wat 1 zo'n klein plantje voor hoeveelheid geur kan verspreiden . Ik kan dit nog net in een afgesloten ruimte met af en toe luchten doen zonder koolstoffilters e.d. zonder dat het hele huis ernaar ruikt. Zal hem dit weekend, als ie droog is, eens echt uitproberen. Deze is 100% "bio", met alleen brandnetelsoep als voeding en een extract van een of andere plant als anti-schimmel middel (mijn vrouw is tuin expert)...

      Comment


        #4
        Re: 2 autoflower buiten (in zwitserland)

        30 Gram dat wil ik zien
        God was never on your side..

        Comment

        Bezig...
        X