Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste buitenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eerste buitenkweek

    Korting op 420shop
    op 11 mei heb ik 2 zaadjes van greenhouse geplant arjan's haze #1 en hawaiian snow allebij gefeminiseerd. arjan staat in een pot van ong. 30L hawaiian snow in een pot van ong. 80L ik geef ze geen voeding.

    ik hoop dat jullie mij tips kunnen geven.

    arjan's haze #1
    Deze soort heeft enorm grote massieve toppen en een spectaculair hoog THC gehalte. Een absolute topper voor zelfs de meest veeleisende kweker. De psychoactieve high is vrij sterk en duurt relatief lang.

    Awards: 1e prijs High Times Cannabis Cup 2004.
    Soort : Geheime afkomst.
    Effect: Extreme psychoactieve high, sterk en lang aanhoudend. Kruidige en mintachtige Sativa smaak.
    Bloeitijd binnenkweek : Oogst na 11 weken met een opbrengst van 600-800 gram per vierkante meter.
    Bloeitijd buitenkweek : Bloeitijd eindigt eind oktober op het noordelijk halfrond en in mei op het zuidelijk halfrond.
    Opbrengst per plant tot 1500 gr. Massieve, kwalitatief zeer grote toppen met een spectaculair hoog THC gehalte. Onbetwist kampioen voor de veeleisende kweker.
    THC: 22.3% CBD: 0.9% CBN: 0.7%.

    hawaiian snow
    Populair bij (ervaren) rokers die op zoek zijn naar de ultieme kick. Deze soort heeft heftige toppen met een extreem hoog THC gehalte. Geeft een geweldig lekkere Sativa high en kort daarop volgend een super stoned gevoel. Aanrader!

    Awards: 1e prijs Hightime Cannabis Cup 2003, 3e prijs Highlife 2006.
    Soorten: Hawaii en Laos.
    Effect: Geeft een geweldig lekkere Sativa high en kort daarop een total stoned gevoel.
    Bloeitijd binnenkweek:11 weken met een opbrengst tot 700 gram per vierkante meter.
    Bloeitijd buitenkweek: Noordelijk halfrond tussen oktober en November. Op het Zuidelijk halfrond in juni.Uitgeroepen tot de beste wietplant in 2003, een kampioen voor de ervaren roker en kweker. Een opbrengst van 1200 gram per plant. THC: 23.7% CBD: 1.1% CBN: 0.8%

    foto 1: samen (links: hawaiian snow, rechts: arjan)
    foto 2: weer samen (ze staan mischien iets te dicht bij elkaar)
    foto 3: arjan
    foto 4: HS
    foto 5: arjan
    Attached Files
    Last edited by steef1; 31 July 2010, 12:20.

    #2
    Re: eerste buitenkweek

    ik zou zeggen ga zo door, geef ze niet te veel water, let goed op beestjes en rot, zet je plant NOOIT bij een buxes in de buurt, dit geeft spint!!! misschien als ie een tijdje in de bloei staat bloei voeding geven. en misschien verduisteren??
    ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

    Comment


      #3
      Re: eerste buitenkweek

      ga zoo door, wordt een leuk kweekje zo!
      vooral de HS is een leuk/lekker soortje om te kweken!
      succes

      grtzz flits
      I ain't going nowhere, untill I done it all!

      Comment

      Bezig...
      X