Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vale's kweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vale's kweekje

    Korting op 420shop

    Aangezien ik i.v.m. verbouwing geen tijd heb gehad voor een verslag en toch foto's heb genomen laat ik deze ff zien. Een echt verslag op volgorde zal het wel niet meer worden, maar wil het toch ff delen.....

    Verschillende soortjes op verschillende plekken, daar mijn zaden in tegenstelling tot vorig jaar maar een paar males hadden....
    zaden: PP/Biddy Early/ Early Misty/Gambia/ NLX/ Deense soorten ( 3 overgebleven)
    Stekken: 2 stuks, eigen Misty. Deze stekken heb ik gemaakt nadat ik 's avonds bij het opruimen een tak zag liggen tussen de planten (2 van de 3 over, de 3e opgevreten door slakken)
    Potgrond: Multimate
    Behuizing: speciekuip/vijveremmer en gevonden emmers
    Voeding e.d: Hyprospraymix, Pionola, PNS Combimaxx
    En niet te vergeten, voor het eerst gebruikt als test; slib van een koivijver (uit de plantenfilter, met dank aan mijn collega)


    13 april, Deense soorten in de watten



    18 april, PP boven gekomen (zaden uit de lotterij van Excl.Seeds)



    Foto van het slib



    30 april, witkleuring plantje... gelukkig is dit helemaal weer weggetrokken, waarom??? weetniet, ging vanzelf



    Ff een sprongetje in de tijd.. 11 juni
    Veel vingers en zelf in het midden komen nieuwe eruit zetten.
    Alle soorten zetten veel vingers op diverse lokaties op het blad, oorzaak: Hyprospaymix?






    12 juni





    Okay, weer ff een leap of time... verbouwing en vakantie geen of weinig foto's van juli.
    De bekende plaaggeest was er ook weer in juli


    Gaan we door naar Augustus.

    Hier volgen de foto's van de laatste weken.
    De reeds bloeiende ( 2 a 3 week) zijn de Deense soortjes.











    Mijn eigen stekken, heb ik weer thuis gehaald daar bij de pleegmoeder een slakkenplaag heerst tijdens haar afwezigheid


    Zo, het begin en middengedeelte heb ik zo eerst ruigweg opstaan.
    De rest komt later.....
    Last edited by ceBep; 16 August 2010, 20:46. Reden: under construction

    #2
    Re: vale's kweekje

    Wau ziet er goed uit man wat een grote bomen zijn dat zeg oho

    groetjes
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: vale's kweekje

      bij jou gaat het zeker goe mooi tuintje hoor

      mzzl
      Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
      laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

      Comment


        #4
        Re: vale's kweekje

        Thanks for the replies
        Ik heb nog niks te klagen, alhoewel de laatste 2 dagen het weer iets te wensen overlaat...

        Oh ja, ik heb nog een paar pica's van de microkweek. SL in mijn hok, testkweekjes...
        Kleine proevertjes van: NL$/ PP/ Biddy Early.





        Last edited by ceBep; 16 August 2010, 21:20.

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: vale's kweekje

            Daar vraag je me wat... ik weet niet eens of hij hier nog op het terrein staat! Door alle drukte van de laatste maanden ( dagen van 15 uur) heb ik dit niet eens bijgehouden wil ik je wel vertellen, maar kan nog wel ff terugkijken eventueel of ze nog ergens tussen zitten....

            Comment


              #7
              Re: vale's kweekje

              Ff een night-shot van de Nadia, de blaadjes blijven omhoog staan.. neemt ze geen rust???

              Comment


                #8
                Re: vale's kweekje

                Nope Vale ze werk zich het apenzuur om voor jou mooie toppen aan het maken is ze werk dag en nacht
                Het viel mij ook al op dat 1 van mijn planten niet gaat slapen
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: vale's kweekje

                  Haha,ik had al zo'n vermoeden, van mij mag ze...grote meid En die van jou ook zeker
                  Als het lukt plaats ik vandaag nog een paar foto's van een andere plant, moet ff kijken wat ze gedaan hebben...

                  Edit:
                  Wel geweest, maar geen foto's genomen..mobieltje vergeten.
                  3 van de 4 hebben eerste bloei, dus de mediwietjes komen eraan.
                  Het plan met deze is het grootste deel te gebruiken voor een reuma/fybro patiente, pappa neemt zelf ook een paar grammetjes natuurlijk...



                  Info over Nadia:

                  Nadia = 2 Pounder x Chilla. From F-farmer, 2007Nadia komt van ondergetekende, hoogte ca. 1,7-2 meter, compacte plant pheno groen,geel en violet/rood, toppen normale grootte, milde kruidige smaak, werking komt na 2-4 minuten, ik geef haar een 8 op de schaal van 10.
                  mvg. F-farmer

                  Last edited by ceBep; 19 August 2010, 20:07. Reden: aanvulling/vertaling

                  Comment


                    #10
                    Re: vale's kweekje

                    Vandaag nog ff een paar pica's gemaakt..
                    De laatse kiemde niet goed, bleek nog vast te zitten aan de toppen van de lob, dus nu kijken of ie het wel gaat doen...



                    Deze heb ik nog niet eerder gepost, vandaag maar een paar foto's getrokken:
                    Early Misty, Gambia, PP




                    Zwangere Deense dames..... in de vakantie heeft de man (die stond er pontificant tussenin) zijn ding gedaan en de beide bezwangert.
                    Was er al bang voor dat ik te laat was,niet de bedoeling, maar heb straks als het goed is""een berg" eigengekweekt Deens zaad.




                    Topje van de Nadia, die het nog steeds goed doet:
                    Last edited by ceBep; 21 August 2010, 20:16.

                    Comment


                      #11
                      Re: vale's kweekje

                      Ziet er super uit Vale!

                      Die Denen van jou zijn die hetzelfde als die ik heb?

                      UK08x Danish Gold


                      Greetz EOG

                      Comment


                        #12
                        Re: vale's kweekje

                        Dank je EOG, ben zeer te spreken over de Deense zaden. Ik heb hier de ongekruiste versie, Danish Gold regular dus.

                        Comment


                          #13
                          Re: vale's kweekje

                          mooi vale, nog een beetje geduld hebben.
                          keep it green
                          ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

                          Comment


                            #14
                            Re: vale's kweekje

                            Gaat goed daar vale zelfs zwagere dames in je tuintje
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #15
                              Re: vale's kweekje

                              Update na het zware weer van de laatste dagen. Ik heb nog niet veel te klagen, maar in dit topic zie je de gevolgen ervan:

                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...698#post152698

                              Overgaande naar de rest van de dames....

                              Zwangere dames:
                              potmix en danish gold, bevrucht door duckfoot x low snow
                              Eindelijk ben ik de vader op het spoor gekomen.... hoe deze kruising (de vader dus) eruit ziet weet ik nog niet, moet het deense forum nog doorspitten naar eventuele foto's en verslagen. Maar de vermoedelijk originele duckfoot info zie je hier:
                              http://www.420magazine.com/forums/se...ducksfoot.html



                              2 Early Misty's laten bloei zien,waarvan een foto:



                              Zijtak en topje NADIA:
                              (de term topzwaar begrijp ik ook, want de plant begint steeds meer een kant op te hellen)



                              Mijn duckfoot x low snow, 3 stuks:



                              De 2 groten staan onder de overkapping i.v.m het slechte (stormachtige) weer. Nadeel:
                              grotere kans op toprot en schimmels daar de wind niet ongestoord door de plantjes kan waaien.
                              Maar is beter dan compleet verregend of uit elkaar gescheurd te worden door het weer. Hopen dat ik bespaard blijf van bovengenoemde plagen en ze weer snel buiten kan plaatsten....
                              Last edited by ceBep; 25 August 2010, 20:27.

                              Comment

                              Bezig...
                              X