3x Blueberry (Lekker laat begonnen)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • MeaCulpa
    Junior Stoner
    • Aug 2010
    • 15

    #1

    3x Blueberry (Lekker laat begonnen)

    Korting op 420shop
    Hey mensen,

    Ik dacht, ik start lekker een aantal maanden te laat met het groeien van mijn plantjes want dat is een goede start voor iemand die nog nooit wiet heeft kekweekt (Is dat een woord?). Naja, dat was dus niet helemaal slim maarja, que sera sera, heb een oplossing gevonden

    Dag 1:
    Naar Amsterdam, zaadjes kopen, terug naar Den Haag, stoned worden, zaadjes in watjes met water doen, stoned blijven.

    Dag 2:
    Zaadjes checken, 1 is er al open, ik was zo blij xD

    Dag 3:
    Dagje met mijn vriendin dus geen tijd voor zaad. (Je weet wel wat ik bedoel... Dirty mind!)

    Dag 4:
    Even naar mijn zaaddjes gekeken, allemaal ontkiemt! Nog heel even laten groeien

    Dag 5:
    Ja, lekker, pot grond kopen, potten kopen, pH meter gekocht, 1tje maar alvast geplant (In een klein potje nu, ik verplaats ze later weer)

    Ik zat/zit dus met het probleem dat er te weinig zon is en aan komt dus ik heb spullen gekocht voor een kas, morgen helemaal in elkaar zetten en een 400Watt lamp in hangen, mijn ouders zijn er niet heel blij over maarja, 200 euro uitgegeven om zo ver te komen, het zal nu ook wel los lopen. Krijg deze week nog geld binnen van mijn werk dus dan betaal ik alvast de electriciteit rekening voor de komende 2 maanden hehe

    Morgen die kas in elkaar zetten, lamp er in hangen, alle zaadjes planten (ik ga er 2 buiten de kas zetten omdat ik er te veel heb gekocht en het wil proberen)

    Dag 6:
    Door de regen op de scooter van iemand anders (Ik heb geen rijbewijs ) naar de Gamma, 3 kwasten halen, hout verven. We hebben echt zo een dope kas zometeen, kan niet wachten tot ie af is (dat zal morgen wel zijn). Zometeen nog even de laatste planken zwart verven en dan morgen mijn nietpistool halen en het plastic er op nieten, alles vast schroeven, lampje er in hangen... Zo veel te doen

    Dag 7:
    Filmpje:


    Stefan(MeaCulpa)
    Last edited by MeaCulpa; 18 August 2010, 16:28.
    O.o"
  • stafford
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2009
    • 2382

    #2
    Re: 3x Blueberry (Lekker laat begonnen)

    zoo veel vreet een 400er niet. valt goed te doen. en echt duur is het niet eens voor die 2maanden

    Comment

    • MeaCulpa
      Junior Stoner
      • Aug 2010
      • 15

      #3
      Re: 3x Blueberry (Lekker laat begonnen)

      Oorspronkelijk geplaatst door stafford
      zoo veel vreet een 400er niet. valt goed te doen. en echt duur is het niet eens voor die 2maanden
      Dat is precies wat ik mijn ouders nu ook aan het vertellen ben Het zal vast wel lukken, ze zien hoe blij ik er van wordt ^^
      O.o"

      Comment

      • MeaCulpa
        Junior Stoner
        • Aug 2010
        • 15

        #4
        Re: 3x Blueberry (Lekker laat begonnen)

        Even een filmpje er bij gezet
        O.o"

        Comment

        • MeaCulpa
          Junior Stoner
          • Aug 2010
          • 15

          #5
          Re: 3x Blueberry (Lekker laat begonnen)

          Yes yes, 1 van mijn plantjes is nu echt aan't groeien (Ben zo trots )

          IMAG0027.jpg (sorry voor de lage quality, ik heb mijn D5000 hier niet...)
          O.o"

          Comment

          • MeaCulpa
            Junior Stoner
            • Aug 2010
            • 15

            #6
            Re: 3x Blueberry (Lekker laat begonnen)

            En nu weet ik waarom vrienden zeiden dat het stom is om mijn planten op mijn kamer te zetten... Mijn kamer ruikt naar wiet ^^ (En een beetje naar spagetthi saus)
            O.o"

            Comment

            • angel777
              Cronic Grower
              • Mar 2010
              • 3409

              #7
              Re: 3x Blueberry (Lekker laat begonnen)

              iedereen weet toch wel dat wietplanten niet geurloos zijn
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment

              • mister_fix_it
                Elite Stoner
                MemberLucky Member
                • Sep 2009
                • 144

                #8
                Re: 3x Blueberry (Lekker laat begonnen)

                niet?!


                fuuuuuuuck nu ga ik ruzie met mn buren krijgen!!

                Comment

                • MeaCulpa
                  Junior Stoner
                  • Aug 2010
                  • 15

                  #9
                  Re: 3x Blueberry (Lekker laat begonnen)

                  Dat weet ik ook wel, maar niet dat het zo snel zou gaan ^^ Oh well...
                  O.o"

                  Comment

                  • MeaCulpa
                    Junior Stoner
                    • Aug 2010
                    • 15

                    #10
                    Re: 3x Blueberry (Lekker laat begonnen)

                    Hm, net even een foto gemaakt:
                    O.o"

                    Comment

                    • member10463
                      Banned
                      • Sep 2010
                      • 510

                      #11
                      Re: 3x Blueberry (Lekker laat begonnen)

                      geen al te dikke toppen maaar veel thc , mooi om te zien ,
                      en zouden ze onderhand niet klaar zijn ?

                      Comment

                      • PeacefulInhaler
                        Advanced Stoner
                        • Dec 2010
                        • 53

                        #12
                        Re: 3x Blueberry (Lekker laat begonnen)

                        Heej,
                        hoe waren ze uiteindelijk?
                        Grtz,
                        ~Peacefulinhaler

                        Comment

                        Bezig...