Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Balkonkweker WW en Durban Poison

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Balkonkweker WW en Durban Poison

    Korting op 420shop
    Untitled-4.jpgUntitled-5.jpgUntitled-2.jpgUntitled-1.jpgUntitled-3.jpg

    Ik zal regelmatig wel updaten.

    Ik denk erover om de white widow planten alvast over te laten gaan in de bloei...

    Greetz,

    Balkonia

    #2
    Re: Balkonkweker WW en Durban Poison

    Nu 1 week verder zien ze er een stuk slechter uit...

    Ja vertel me niet hoe ik het heb gedaan maar omdat ik zo'n genoeg had van dat die planten me te groot werden heb ik best wezen snoeien in de planten... Opzich ben ik niet bang voor toprot omdat ik naar het zuid-oosten gericht sta! Alleen het gevolg nu is dat mijn bladeren best nu aan het verotten zijn! Nja check eerst de foto's maar.

    obwopiwnmipjpwo0wou-nbouh99987.jpgP901bikewbouwb.jpgoi280028008h820.jpgP9013438.jpgUntitled-2.jpgUntitled-1.jpg
    Eerste 5 foto's zijn van mijn ww, je ziet alleen wel hoe de blaadjes oud worden en verschrompelen zeg maar...
    Laatste foto is vn mijn DP hier doe ik niet zoveel aan omdat deze wel mooi zo is! 2 mannetjes heb ik er nu bij weggehaald en de vrouwtjes staan nog!

    ik zal wel even zoeken naar die blaadjes hoe dat kan alleen ik vertrouw het niet...

    peace

    Update!
    Ik heb ze maar weer voeding gegeven wat er aangegeven wordt 5ml op de liter zoals ik het lees komen ze e.e.a. wat tekort!
    Last edited by balkonia; 1 September 2010, 19:42.

    Comment


      #3
      Re: Balkonkweker WW en Durban Poison

      Hey what's up balkonkwekerhomie ik ben er ook 1 en ze gaan goed man 2 stuks power plant...... staan nu 21 dagen in bloei 1 meter hoog en redelijk breed dus laten we hopen dat het weer een beetje meezit..... gr tim

      Comment


        #4
        Re: Balkonkweker WW en Durban Poison

        DSC01223.jpgDSC01194.jpgDSC01224.jpg30082010140.jpgDSC01190.jpg

        Comment

        Bezig...
        X