Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BuitenKweek 2010 Alegria Red cherry berry , Big Bud

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    BuitenKweek 2010 Alegria Red cherry berry , Big Bud

    Korting op 420shop
    DSC00190.jpgDSC00191.jpgDSC00194.jpgDSC00186.jpgDSC00195.jpgDSC00198.jpgDSC00189.jpgDSC00196.jpgDSC00188.jpgDSC00187.jpgDSC00199.jpgdit zijn mijn 2 planten in mijn tuin volgens mij groeien ze goed het zijn de soorten dat in de tittel staat maar weet niet meer het verschil welke nu welke soort is dusja de kleinere heeft percies een klein bladprobleem en de onderste is een manneke DSC00201.jpgDSC00202.jpgDSC00200.jpg

    #2
    Re: BuitenKweek 2010 Alegria Red cherry berry , Big Bud

    jammer van die foto van dat mannetje maar verder leuke plant hoor

    Comment


      #3
      Re: BuitenKweek 2010 Alegria Red cherry berry , Big Bud

      ziet er goed uit!
      manneke zo snel mogelijk wegdoen, of ge zit met massaal veel zaad, ipv een lekker wietje...

      Comment


        #4
        Re: BuitenKweek 2010 Alegria Red cherry berry , Big Bud

        Jammer van dat mannetje. Met een paar slingers kan je er altijd nog een kerstboom van maken.

        Ben benieuwd wat voor soort blad probleem het vrouwtje heeft. Het zit aan het uiteinde van je blad dus ik zou zeggen dat je de plant iets te veel voeding hebt gegeven.
        Aan de andere kant is je plant zo te zien begonnen met bloeien en dan worden de onderste bladen ook bruin. Omdat de voeding dan uit de bladen word getrokken.
        Wacht maar even wat provessioneler advies af. Ik ben een beetje aan het gokken op dit moment.
        Verder zien ze er mooi uit.
        Like lumbering giants on a shamefull parade we came to ruin all and make a rotten trade.

        Comment


          #5
          Re: BuitenKweek 2010 Alegria Red cherry berry , Big Bud

          dat manneke heb ik vanachter in mijn tuin gedumpt zonder pot of niets gwn wat gras overgesmeten van de tuin en da blijft groeien hehe

          Comment


            #6
            Re: BuitenKweek 2010 Alegria Red cherry berry , Big Bud

            In plaats van op de chat met vette rode letters vragen of we meteen op jou draatje komen kijken
            kan je ook even een babbeltje doen..
            Tis een forum mensen zien meteen als er een nieuwe post is en kijken van zelf wel hoor

            Sorry dat ik zo uit viel maar word beetje vervelend als mensen elke keer maar weer verwachten
            dat we meteen in hun draatje gaan kijken en tips geven.
            Terwijl veel van hun niet eens de moeite nemen om is en keer terug te kijken.
            Sorry dat jij hier de dupe van werd.

            Klein vraagje Ik heb beetje moeite als mensen met rood schrijven normaal pm ik mensen dat prive
            en vraag ik of ze aub een andere kleur willen nemen.
            Dus bij deze zou je aub geen rood meer willen gebruiken op de chat

            Groetjes Belladonna
            Last edited by belladonna; 4 September 2010, 20:10. Reden: Exuus
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: BuitenKweek 2010 Alegria Red cherry berry , Big Bud

              Bella maak je niet zo druk zeg..... moet je hem nu echt zo aanvallen?

              Ziet er leuk uit Kenosss en inderdaad weg met die kerel, die wil je er niet bij hebben!

              Comment


                #8
                Re: BuitenKweek 2010 Alegria Red cherry berry , Big Bud

                wa is u probleem waar moeit gij u mee ik wil gewoon tips en wat info wat kan mij u kweekje schelen en ja ik heb al op andere hun kweek gekeken moeit u me u eige zaken

                Comment


                  #9
                  Re: BuitenKweek 2010 Alegria Red cherry berry , Big Bud

                  Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                  Jho

                  Op de chat met dikke rode letters kom je aan
                  yoow iedereen ik heb foto's geupload van mijn 2 plante alle tips en info is welkom


                  iedereeen check this http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-berry-Big-Bud

                  Moet je echt zo op een chat komen binnen vallen??

                  1
                  Waarom rood en van die dikke letters?
                  Bang dat niemand gaat kijken ofwa?

                  Ben je al is ooit op mijn kweekje geweest? of op da van andere? of moeten we alleen bij jou kijken?

                  Groetjes
                  Probeer met respect met elkaar om te gaan.

                  Grtz

                  Comment


                    #10
                    Re: BuitenKweek 2010 Alegria Red cherry berry , Big Bud

                    In plaats van op de chat met vette rode letters vragen of we meteen op jou draatje komen kijken
                    kan je ook even een babbeltje doen..
                    Tis een forum mensen zien meteen als er een nieuwe post is en kijken van zelf wel hoor

                    Sorry dat ik zo uit viel maar word beetje vervelend als mensen elke keer maar weer verwachten
                    dat we meteen in hun draatje gaan kijken en tips geven.
                    Terwijl veel van hun niet eens de moeite nemen om is en keer terug te kijken.
                    Sorry dat jij hier de dupe van werd.

                    Klein vraagje Ik heb beetje moeite als mensen met rood schrijven normaal pm ik mensen dat prive
                    en vraag ik of ze aub een andere kleur willen nemen.
                    Dus bij deze zou je aub geen rood meer willen gebruiken op de chat Dankjewel

                    Groetjes Belladonna
                    Last edited by belladonna; 5 September 2010, 00:41.
                    God was never on your side..

                    Comment

                    Bezig...
                    X