Buitenkweek in een boom

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • smoking caterpillar
    Senior Stoner
    • Sep 2010
    • 28

    #16
    Re: Buitenkweek in een boom

    Topjes worden alsmaar mooier...
    Afb0689.jpgAfb0680.jpg
    Maar door de windstormen is er één zijtak omgewaait maar die heb ik weer rechtgezet met wat versteviging.
    Kan ik verder nog iets doen om deze tak te redden?
    greetz

    Comment

    • Jalapeno
      Expert Stoner
      • Oct 2009
      • 91

      #17
      Re: Buitenkweek in een boom

      Ik hoop dat je geen rozekorrel hebt gegeven, lijkt me echt geen goed idee voor een wietplant.
      Voor 10 euro koop je een fles degelijke bloeivoeding.
      Het is niet abnormaal dat planten in de bloei hier en daar wat gele bladeren krijgt!
      Ik denk dat je teveel aan gele bladeren eerder komt doordat de plant in een te kleine pot staat.
      Omgewaaide takken kan je met wat draad en wat tape wel redden. Let wel goed op voor schimmels of stamrot op de plaats
      waar je plant is beschadigd!

      Comment

      • kabouter flip
        Banned
        • Apr 2010
        • 533

        #18
        Re: Buitenkweek in een boom

        wad een idee wietpland in een boom goed beezig man doe zo voor ze grt uit het kabouter bos

        Comment

        • smoking caterpillar
          Senior Stoner
          • Sep 2010
          • 28

          #19
          Re: Buitenkweek in een boom

          SPOEDGEVAL!!!!!!!!!!!!!
          Net mijn plantje in den boom gaan checken en bijna uit den boom gevallen vant verschieten! Mijn plant staat helemaal droog, met slappe gele en opgedroogde bladeren. Is ze dooood?? Wat is het beste dat ik zo snel mogelijk kan doen?? Haast je aub?

          Comment

          • smoking caterpillar
            Senior Stoner
            • Sep 2010
            • 28

            #20
            Re: Buitenkweek in een boom

            Afb0715.jpg
            Zo staat ze erbij, vreselijk om te zien!
            Help haar aub

            Comment

            • mister_fix_it
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • Sep 2009
              • 144

              #21
              Re: Buitenkweek in een boom

              water geven?!

              Comment

              • Toothpick
                Ultra Stoner
                • Jun 2009
                • 112

                #22
                Re: Buitenkweek in een boom

                ja zet nog eens duidelijker foto online,
                en nu gewoon nog 2 weken water geven zonder voeding en dan oogsten voor dat het hele zaakje begint te rotten.
                beter dat ze helemaal geel komt en dat ze beseft dat ze zal sterven dan plotseling rot

                kdenk dat je zit met een natrium probleem, kzou gewoon heel je pot tot aan de stam nog opvullen met nieuwe aarde zodat hij toch nog wat van voeding krijgt

                Comment

                • Buizerd
                  Advanced Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2008
                  • 1161

                  #23
                  Re: Buitenkweek in een boom

                  Water geven.

                  Doe er wat voeding bij. Oja en de wietplant komt niet van MARS ofzo, elke mest is beter dan de plant te laten verpieteren.

                  Dus water geven, EC op1,5 met flink gehalte aan N.

                  gr
                  B.

                  Comment

                  • lionofjudah
                    Retired
                    • Sep 2010
                    • 2

                    #24
                    Re: Buitenkweek in een boom

                    NIET TE VEEL WATER GEVEN !
                    de laatste dagenheeft het al genoeg geregend!
                    ik weet niet of zoals buizerd zegt " veel stikstof moet toedienen" N is veeleer nodig in de groei
                    Nu je plant aan het bloeien is heeft hij volgens mij P en K nodig.
                    Ik zou wat mest korrels smijten mr ook niet te veel. hopen dat je oogst voor het rot!
                    aja de echte dorre blaadjes afhalen !
                    groet lion

                    Comment

                    • Wierie Wierie
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2008
                      • 848

                      #25
                      Re: Buitenkweek in een boom

                      Ik weet niet of deze plant nog te redden is.
                      NLX outdoor kweek 2011
                      Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                      De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                      Comment

                      • StoneyD
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • May 2010
                        • 61

                        #26
                        Re: Buitenkweek in een boom

                        Hoi,
                        ten eerste goed idee om verder over na te denken. Zoiets als in een boom hut zonder dak dan kunnen er direct een aantal planten de boom in.

                        Dan je geel/bruin verdroogde bladeren.
                        Ik ben nog geen expert en heb het juiste topic ook nog niet gevonden op het JD forum.
                        Maar hoera voor internet, kijk hier maar eens.

                        Comment

                        • smoking caterpillar
                          Senior Stoner
                          • Sep 2010
                          • 28

                          #27
                          Re: Buitenkweek in een boom

                          Plant gaan checken en ziet er nog altijd even rot uit. (andere guerilla planten zien er wel schitterend uit ter compensatie )
                          Overal toprot te zien
                          Nu, wat kan ik nu doen, blijven hopen tot dat de plant weggevort is,
                          of ze nu oogsten en redden wat te redden valt?

                          greetz

                          Comment

                          • Toothpick
                            Ultra Stoner
                            • Jun 2009
                            • 112

                            #28
                            Re: Buitenkweek in een boom

                            rot verwijderen (liever teveel dan te weinig) en oogsten

                            alles met rot appart houden en watercuren,let ook op dat je je handen goed wast want je wil niet het rot helpen verspreiden over al je topjes

                            Comment

                            • smoking caterpillar
                              Senior Stoner
                              • Sep 2010
                              • 28

                              #29
                              Re: Buitenkweek in een boom

                              dus de plant mag nu om? wat is watercuren net?

                              yeet

                              Comment

                              Bezig...