Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bubba Kush & Purple Widow 2010

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bubba Kush & Purple Widow 2010

    Korting op 420shop
    Zo beter laat dan nooit hehe, rond begin juni ontkiemt en toch nog redelijk groot geworden vergeleken met vorig jaar. 1 man er tussen van de purple widow juist om lekker met de bubba kush vrouwtjes te kruisen, lekker een experiment alhoewel mn purple widow vrouw nu ook bevrucht is. maar goed daar is de BHO extractor voor. ik ben nog van plan een kas van hout er om te bouwen, de vorige van PVC pijp hield de wind niet zo goed haha.

    #2
    Re: Bubba Kush & Purple Widow 2010

    gister de boel ingespoten tegen toprot en de dames gesupercropt. kort filmpje dat de basis van supercroppen uitlegt

    Comment


      #3
      Re: Bubba Kush & Purple Widow 2010

      vandaag wat fotos van boven genomen

      Comment


        #4
        Re: Bubba Kush & Purple Widow 2010

        Geweldige foto's en vooral planten zeg!
        Succes, ziet er uit als een lekker rokertje!

        Comment


          #5
          Re: Bubba Kush & Purple Widow 2010

          update op de topjes ik ben overigens begonnen met het geven van P13/K14

          Comment


            #6
            Re: Bubba Kush & Purple Widow 2010

            whoei eindelijk dikke bloei! klein beetje toprot op de bubba kush planten maar tot nu toe alleen wat kleine blaadjes nog niet zo diep in de toppen. ik laat de purple widow nog 1 tot 2 weken staan en de bubba kush mogen beide nog 2 tot 3 weken. bubba kush purple widow

            Comment


              #7
              Re: Bubba Kush & Purple Widow 2010

              ziet er goed uit!
              zeer mooie foto's

              Comment


                #8
                Re: Bubba Kush & Purple Widow 2010

                zo laatste weken erg koud en hier en daar wat toppen weg geknipt ivm toprot. eigenlijk niet zo heel erg aangezien je over de laatste weken van de bloeitijd je wietje kan sampelen om zo je favoriete oogsttijd te kunnen bepalen voor de volgende kweek. heb al heel wat van de bubba kush gesnoept en kan niet wachten tot ze rijp is, damn wat een heerlijk wietje. 1e uur super blij met een grijs op me gezicht die er niet af te halen is, 2e en 3e uur lekkere gemengde body stone/head high, het 4e uur is duidelijk de comedown want dan zit je toch liever op een chille bank of in je bed nog beter tenzij nog wat bubba kush rookt. hier nog wat lekkere sugar shots Bubba Kush A (dikkere toppen en meer hars) Bubba Kush B (paars bij de toppen) Purple Widow lekker zat Purple Widow, Purple Widow (m) x Bubba Kush A(f) en Purple Widow (m) x Bubba Kush B(f) zaadjes. volgend jaar guerilla? alle dames zijn gekliefd
                Last edited by Zeemlapje; 14 October 2010, 23:10.

                Comment


                  #9
                  Re: Bubba Kush & Purple Widow 2010

                  binnekort oogsten, iedere dag hier en daar wat toppen wegknippen en de rot verwijderen. de zaden zijn overigens erg groot vergeleken met de purple widow

                  Comment


                    #10
                    Re: Bubba Kush & Purple Widow 2010

                    maandag omgekapt en opgehangen. dinsdag avond nog een zeurende buurman gekregen, of ik me niet schaamde. blijkt dus dat het van de straatkant mooi te zien is en ik heb geen gordijnen. en ik schaam me dr zekers niet voor, is mijn trots . had ie maar tijdens de bloei moeten zeuren om de geur ipv nu. gelukkig is me andere buurman wel chill.

                    Comment

                    Bezig...
                    X