Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mij n kweek 2010

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    mij n kweek 2010

    Korting op 420shop
    hallo


    heb effe paar vragen

    mijn planten zijn nu 2weken in de bloei en normaal kan ik om deze tijd altijd oogsten maar nu zijn de toppen nog niet echt groot weet zo niet welke soort het is lijkt een beetje op white widow en ook wel wat haze achtig verderf snoei ik het blad af haal er steeds bladeren vanaf omdat ik die toch niet rook en mij dat straks weer scheeld bij het oogsten maar zou dat de bloei vertragen of valt dat wel mee hoop dat jullie mij er wat wijzer in kunnen maken verder zien ze er volgens mij wel goed uit
    zal straks wel effe paar fotos maken en die effe plaatsen hier als dat lukt


    mvg johan

    #2
    Re: mij n kweek 2010

    2 weken bloei normaal en dan oogsten lijkt me wel heel erg kort. en ja je kunt best blad weghalen al dat niet raadzaam is , omdat het er niet voor niks aan zit.
    ben wel benieuwd naar je foto's. greetz

    Comment


      #3
      Re: mij n kweek 2010

      Laatje bladeren maar mooi aanje plant hangen.
      Behalve als ze echt verdord zijn....
      Je plant haalt nog energie uit die bladeren

      Comment


        #4
        Re: mij n kweek 2010

        oke jongens hier de eerste fotos zijn met de mobiel en had wat last van de zon kunnen jullie zien wat soort het is lijkt mij een widow of haze achtige soort vind hem wel lat bloeien gelukkig hebben we vandaag weer beetje zon na al die regen vanacht


        gr johan

        Comment


          #5
          Re: mij n kweek 2010

          SNC00043.jpgSNC00041.jpgSNC00036.jpgSNC00042.jpgSNC00033.jpgSNC00035.jpgSNC00040.jpgSNC00037.jpgSNC00039.jpgSNC00038.jpgSNC00032.jpgging wat mis moest de fotos nog bewerken nou bij dezeSNC00034.jpg

          Comment


            #6
            Re: mij n kweek 2010

            ik zou het je niet durven zeggen wat het is. maar ik denk niet dat het white widow is.
            ik vind het op een powerplant lijlken

            Comment


              #7
              Re: mij n kweek 2010

              nou je het zegt zou best pp kunnen wezen en idd als het white widow was waren de toppen wel witter geweest
              vandaag wel een ander probleem geconstateerd toprot gelukkig in een top maar effe in de gaten houden en hopen op paar droge dagen


              gr johan

              Comment


                #8
                Re: mij n kweek 2010

                hoi

                weer paar fotos gemaakt van de planten beetje last van toprot gehad weggeknipt helaas geen foto van verder heb ik mijn twijfels bij de planten of ze meeldouw hebben zit soort poederachtig iets op de bovenkant van de bladeren heb paar fotos van gemaakt is hier nog wat aan te doen of is het telaat en kun je je plant nog roken of is dat giftig hoop dat jullie mij verder kunnen helpen


                fSNC00013.jpgoSNC00008.jpgtSNC00001.jpgoSNC00011.jpgsSNC00009.jpg SNC00005.jpgzSNC00004.jpgiSNC00003.jpgjSNC00014.jpgnSNC00002.jpg SNC00010.jpgnSNC00007.jpgiSNC00012.jpgeSNC00006.jpgt zo best komt door de wind en de zon

                Comment

                Bezig...
                X