Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buitenkweek op afstand...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    buitenkweek op afstand...

    Korting op 420shop
    hallo mensen,

    een aantal weken geleden zat ik op een verjaardag te praten met een familielid van een familielid...... je kent het wel.
    dit bleken dus " oude hippies" te zijn.
    het gesprek kwam al vrij snel op cannabis, en over het kweken van deze plantjes.
    het gesprek eindigde in ieder geval met de afspraak dat ik wel wat zaadjes of stekjes zou regelen, en dat hun die in de tuin zouden zetten, aangezien ze een grote tuin hebben , met een een huisje in " the middle of nowhere" was dit geen probleem.

    uiteindelijk heb ik wat vrouwelijk zaad gekocht , gelet op het vochtige klimaat in ons kikkerlandje heb ik gekozen voor The Church
    5 zaadjes die ook alle 5 uitgekomen zijn, 1 heeft ternauwernood een slakkenaanval overleeft, en is dus ook erg klein gebleven.(heb ik volgens mij geen foto van..)
    de andere 4 doen het volgens mij wel redelijk goed

    nu komt het lastige, de dames staan nogal wat kilometers bij mij vandaan, gelukkig krijg ik regelamtig een fotootje toegestuurd, zodat ik ongeveer wel weet hoe de dames ervoor staan.
    ikzelf denk dat het bijna tijd is voor " de bijl" , maar zou iemand mij misschien een tip kunnen geven over hoelang ik nog moet wachten voor 2 van de 4, en hoeveel tijd ik nog heb voor de andere 2 (volgens mij bijna klaar)

    met een beetje mazzel ga ik over 2 weken richting de dames, alleen vraag ik me af; heb ik nog zoveel tijd?

    hieronder wat plaatjes, ik zou zeggen brand maar los !!

    1 verkleind.jpg
    deze moet denk ik nog wel ff , lijkt me vrij duidelijk


    100_9326.jpg
    volgens mij zijn we hier al op de goede weg, maar nog even geduld a.u.b

    100_9324.jpg
    we zijn er bijna, we zijn er bijna, maar nog niet helemaal .. (denk ik ...)




    100_9325.jpg
    volgens mij kan ik mijn vloei en tabak al tevoorschijn gaan halen , dit ziet er al smakelijk uit.

    alleen.....kan deze bijvoorbeeld nog 2 weken wachten?, dit omdat ik anders elke week een pokke-end moet rijden om te gaan kijken.
    ook zit ik momenteel met mijn werkrooster wat tot januari vol zit met nachtdiensten....

    met een beetje mazzel krijg ik binnenkort nog meer fotos , dan krijgen we als het goed is de hele planten te zien , ik ben iig erg benieuwd !!

    duidelijk is wel ,dat het lastig te bepalen is of de dames er klaar voor zijn.
    maar met jullie hulp komt alles goed.....denk ik, geloof ik , hoop ik .........toch ?!?!?

    p.s: onder mijn bericht staat nog een bijlage, geen flauw idee wat hij daar doet (voutje van mij natuurlijk, ik weet ..) en erger nog , ook geen flauw idee hoe ik hem daar weg krijg, ik zie hem namelijk nergens terug .
    kan een modje misschien helpen ?
    Last edited by monty; 3 October 2010, 19:45. Reden: link toegevoegd
    I like ladies with big buds !!

    #2
    Re: buitenkweek op afstand...

    Ik denk dat die zeker nog twee weken kunnen staan. Blijft de vraag of ze deze twee weken ook toprotvrij blijven met het steeds vochtiger wordende weer. Hopen dat jet deze twee weken red zonder rot.

    NB atetchment ff verwijderd. Komt als je fotoos er in zet en ze weer delete dan blijven ze als atechment achter

    Comment


      #3
      Re: buitenkweek op afstand...

      oke monty,
      ik denk wel dat het zullen redden wat betreft de regen enzo, dit soortje zou " extreem schimmelbestendig" zijn........
      ik heb nog wat plaatjes bijgevoegd waarop wat meer te zien is,
      het zijn niet de beste foto's , maar er zitten wel mooie plaatjes tussen.
      met een beetje mazzel heb ik binnen nu en 2 weken wat betere foto's
      duidelijk is wel dat over 2 weken alles nog niet klaar is, dus zal ik wat meer ritjes moeten maken.
      maar och....dat heb ik er graag voor over

      100_9337.jpg100_9332.jpg100_9342.jpg100_9340.jpg100_9331.jpg100_9334.jpg
      I like ladies with big buds !!

      Comment


        #4
        Re: buitenkweek op afstand...

        is nice

        Comment


          #5
          Re: buitenkweek op afstand...

          vandaag kreeg ik 2 plaatjes in de mail van de dame die ternauwernood als klein kind een slakkenaanval overleefde..
          op hoop van zege is ze destijds toch maar in een potje gezet.
          en ze heeft het redelijk gedaan, erg groot is ze niet geworden,
          maar dat zal waarschijnlijk hoofdzakelijk gelegen hebben aan het kleine potje.
          ook zie ik op de foto dat er ook wat andere gewassen in de aarde groeien, wat dan ook weer niet optimaal is,
          ivm de beschikbare voedingsstoffen
          maar al met al toch weer een leuk topje eraan, voor een plantje die alleen water en koeiemest heeft gehad.

          ukkie1.jpgukkie2.jpg

          ik weet dat ik nu een hoop commentaar krijg over : 1 de te kleine pot, 2 de mos en ander groen in de aarde , en waarschijnlijk zijn er nog wel wat meer verbeterpuntjes,
          ( de verkleurde bladeren duiden waarschijnlijk aan een tekort van het een of ander)

          maar bedenk wel dat deze mensen nog nooit een (wiet)plantje hebben gekweekt, en ze gewoon water geven en meer niet.(pretty basic hu?! )
          al met al ben ik dik tevreden.
          nu eens kijken hoe de totale oogst zal worden.

          word vervolgd !
          I like ladies with big buds !!

          Comment


            #6
            Re: buitenkweek op afstand...

            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...1&d=1286220619

            Comment


              #7
              Re: buitenkweek op afstand...

              ik zou het niet weten, ben er nog nooit geweest.
              bij ons in de polder staat de mais nog volop

              maaruh... hoezo?
              I like ladies with big buds !!

              Comment

              Bezig...
              X