Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek 2010

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buitenkweek 2010

    Korting op 420shop
    Het is wel even geleden dat ik hier was, het forum een beetje uit het oog verloren. Maar heb van het jaar toch twee plantjes neergezet (Big Bang). Ik wil op deze manier mijn ervaring delen, zodat een ander er misschien wat aan heeft, net zoals ik vorig jaar heel veel heb geleerd van dit forum. Inmiddels ze zijn ze klaar met bloeien, en heb ik ze geknipt en hangen ze te drogen.

    Vorig jaar heb ik voor het eerst wat neergezet. Dat is wel goed verlopen maar gigantische bomen en slecht af kunnen bloeien i.v.m. het weer. Dus van het jaar heb ik het anders gedaan. Heb de zaadjes pas in juni in de grond gestopt zodat ik minder grote planten krijg. En heb de schuur verduisterd en heb ze vanaf begin augustus iedere avond binnen gezet.

    Het is me prima bevalen zo, ik heb gigantische toppen nu omdat hij bloeit met warmer weer, vorig jaar moest ik al gaan knippen voordat ze klaar waren i.v.m. het slechte weer en de nachtvorst. Ik ben ook doorgegaan met binnen zetten ook toen de dagen korter werden. omdat de planten minder last hebben van het vocht tijdens de nacht heb ik nu geen toprot gehad.

    2010-1.JPG 2010-2.JPG 2010-3.JPG 2010-4.JPG 2010-5.JPG 2010-6.JPG 2010-7.JPG

    Kweek 2010 http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...n-eerste-kweek...

    Greeds Chris...
    Last edited by Somewhere; 6 October 2010, 10:24.
    "Medicinaal kweker en gebruiker"

    #2
    Re: Buitenkweek 2010

    Mooie en handige foto's! Dedankt voor het delen

    Comment

    Bezig...
    X