Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nu nog bloei voeding?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    nu nog bloei voeding?

    Korting op 420shop
    Dag mensen,

    (ik heb al gezocht op het web en op JD, maar ik vind geen antwoord op myn vraag)
    Ik heb nog een early misty staan, hij ziet er goed uit enzo, maar hij is nogal laat..
    nu vraag ik me af of het nog de moeite waard is om bloei voeding te gebruiken, of dat ik mijn literfles beter kan bewaren tot volgend jaar..

    ik vind het zonde om nu te gebruiken als deze plant toch niet veel meer gaat doen..

    Foto0755.jpg

    alvast bedankt!

    gr.
    sigpic

    #2
    Re: nu nog bloei voeding?

    Zit toch aardig in de bloei zo te zien. Denk wel dat je nog steeds een bodem ph probleem hebt. tientje voor een flesje voeding is het geld nu ook weer niet he tientje wiet in de shop is duurder dan wat nog van die early afkomt dus ja....

    Comment


      #3
      Re: nu nog bloei voeding?

      dus voeding vanaf nu zou wel kunnen helpen? dan bouw ik het rustig op..

      bedankt voor de reactie!
      sigpic

      Comment


        #4
        Re: nu nog bloei voeding?

        iemand anders die adviseert of ik het wel of niet moet gebruiken?
        sigpic

        Comment


          #5
          Re: nu nog bloei voeding?

          Die moet nog een tijd. Maar de bladeren zien er niet zo licht uit (eerder donker meen ik) dus voeding hoeft niet. Hij moet zeker nog lang dus het kan zijn dat je nog voeding zal moeten geven. Welke pot staat ie in? Of in volle grond?
          Probeer hem veel in de zon te zetten of binnen af te bloeien want het lijkt me dat er nog maar bitterweinig toppen aanhangen :/

          Comment


            #6
            Re: nu nog bloei voeding?

            hij staat in een pot, even breed als de plant ongeveer..

            hij moet zeker nog een tijd, maar ik ben bang dat ie dat niet gaat redden aangezien het steeds kouder word..

            maar is binnen af laten bloeien wel een goed idee? dan krijgen ze nog minder licht..
            sigpic

            Comment


              #7
              Re: nu nog bloei voeding?

              Mijn advies is: geen bloeivoeding meer geven.

              Over het algemeen moet je 2 weken (uiterlijk 1 week) voor het oogsten stoppen met voeding geven.
              Als je over 2 weken pas gaat oogsten ben je te laat. Het gaat vanaf komende week flink kouder worden (misschien zelfs wel met sneeuw), dus doet je plant niks meer.
              De groei en bloei staan met de kou gewoon stil.

              Ik zou haar nog 1 week de tijd geven, flink laten stressen (klieven / in het donker zetten) en dan over een week oogsten.
              Langer wachten heeft niet veel zin met dit klimaat!

              Tja... of binnen onder de lamp laten afbloeien als je die mogelijkheid hebt!

              Succes!

              Comment


                #8
                Re: nu nog bloei voeding?

                Oorspronkelijk geplaatst door joekie View Post
                hij staat in een pot, even breed als de plant ongeveer..

                hij moet zeker nog een tijd, maar ik ben bang dat ie dat niet gaat redden aangezien het steeds kouder word..

                maar is binnen af laten bloeien wel een goed idee? dan krijgen ze nog minder licht..

                Comment


                  #9
                  Re: nu nog bloei voeding?

                  Oke bedankt voor de reacties!

                  binnen onder een lamp gaat helaas niet lukken..

                  nog 1 vraag @Subblaffer: Wat is het nut ervan om hem nu te laten stressen?

                  groeten.
                  sigpic

                  Comment


                    #10
                    Re: nu nog bloei voeding?

                    Als je de plant laat stressen door haar een paar dagen donker te zetten / geen water geven / klieven, dan gaat ze extra veel hars (thc) aanmaken als overlevingstactiek.
                    Hoe meer thc hoe sterker de wiet uiteindelijk.

                    Met dit weer kun je buiten laten afbloeien wel vergeten.
                    Gewoon oogsten dusch...

                    Comment

                    Bezig...
                    X