Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beginner kweker

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    beginner kweker

    Korting op 420shop
    hallo allemaal
    een vriend en ik willen binnenkort als het weer wat warmer word
    een paar wietplanten op zijn balkon laten groeien
    alleen we weten niet precies wat we allemaal nodig zijn om een goeie kwaliteit wiet te kweken kunnen julie ons helpen

    #2
    Re: beginner kweker

    Ga maar naar een growshop bij jou in de buurt

    Comment


      #3
      Re: beginner kweker

      Oorspronkelijk geplaatst door Abel View Post
      Ga maar naar een growshop bij jou in de buurt
      +1 top reactie maar je kunt ook veel informatie van het forum af halen natuurlijk! dit jaar wordt mijn 2e keer kweken en heb enorm veel geleerd van dit forum.
      Groet,
      PlasticHorse

      Comment


        #4
        Re: beginner kweker

        koop specikuipen voor je planten bij de gamma van 45 of 65 0f 90 liter.boor gaten aan de onderkant,zodat overtollig voedingswater weg kan lopen.bij de grwoshop lightmix aarde halen.en wortelstimulator,is wel duur maar gaat lang mee.en een liter biobloei en liter biogroei van biobizz.andere biovoeding is ook goed maar moet wel echt bio zijn.met biovoeding hoef je niet aftezuuren,scheelt je een hoop problemen.dan vrouwelijkzaad of stekken zien te krijgen.zoek ook effe hier op het forum naar verduisteren

        Comment


          #5
          Re: beginner kweker

          ik heb een vraahje ik heb buiten zaden gekoht, maar ik ben ze nu binnen aant laten groeien. kan ik ze voor altijd binnen laten groeien, en kan dat geen kwaat?

          Comment


            #6
            Re: beginner kweker

            Oorspronkelijk geplaatst door kefken View Post
            ik heb een vraahje ik heb buiten zaden gekoht, maar ik ben ze nu binnen aant laten groeien. kan ik ze voor altijd binnen laten groeien, en kan dat geen kwaat?
            nee kan geen kwaaD maar wel zorgen voor voldoende licht.

            succes

            Comment


              #7
              Re: beginner kweker

              beste mensen,

              Lees eerst eens op het forum alvorens een vraag te stellen.

              Ik veronderstel dat je je ze dan binnen onder lampen kweekt? op 12 uur of 18 uur per dag licht?

              en kefken: gelieve volgende keer zelf een topic aan te maken en daar je vraag te stellen.



              gtz

              Comment


                #8
                Re: beginner kweker

                volgens mij is da manneke 16j en weet hij niet waar hij aan begonen is hehehe s6 en veel lees plezier ^^

                Comment


                  #9
                  Re: beginner kweker

                  maneken ben 24 ja en ik wil zeker zijn! en alvast bedank
                  janleuri
                  ja tis onder lamp en krijgen 17 tot 18 u lich per dag en om 3a4 dagen voeding

                  Comment


                    #10
                    Re: beginner kweker

                    op dit forum is een berg informatie te vinden...

                    als je jezelf goed inleest, sla je al een hoop vragen over...

                    voor overige vragen die je dan nog hebt, maak je een kweekverslag aan... zo krijgen mensen ook meer zin om je tips/adviezen te geven.

                    Comment

                    Bezig...
                    X