Eerste nacht gevroren

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #1

    Eerste nacht gevroren

    Korting op 420shop
    Vanmorgen werd ik wakker en op het dak van de schuur ja wel een ijs laagje GRRRRRR
    Wie heeft er allemaal nog buiten planten staan?
    In volle grond of in potten?
    Planten gaan oogsten die nog niet klaar zijn heeft geen zin want daar heb je niks aan.
    Onze planten kunnen wel en nacht vorstje hebben hoor ik laat ze nog even staan.
    Ben wel benieuwd wie er nog planten buiten heeft staan.
    23
    Ja In Potten
    26,09%
    6
    Ja in volle grond
    26,09%
    6
    Ik ga NU oogsten ook al zijn ze niet klaar
    0,00%
    0
    Ik ben bikkel en laat ze staan tot ze klaar zijn
    47,83%
    11

    The poll is expired.

    God was never on your side..
  • climax
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2011
    • 200

    #2
    Re: Eerste nacht gevroren

    nog 1tje bella en ze doet het nog uitstekend zal nog weekje of twee op haar tanden moeten bijten eer ze naar het drooghok mag grtts climax

    Comment

    • ceBep
      Retired
      • Jun 2009
      • 4745

      #3
      Re: Eerste nacht gevroren

      Ik heb ze in potten, 2 stuks nog.
      De PP is klaar en staat in het donker en is aan de beurt.
      De DD is nog niet klaar en moet nog een tijdje. Niet klaar is niet knippen, vorst of geen vorst.. dat zal me een worst wezen
      Vertrouw je het niet, zet ze beschut of binnen.. maar een nachtvorstje kunnen ze best wel hebben hoor.

      Kantekening:
      Inspecteer dagelijks je toppen, want het is letterlijk rotweer.

      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #4
        Re: Eerste nacht gevroren

        In de volle grond kun je om je stam heen een mulchlaag aanbrengen. Dit houd dan je wortelkluit vorstvrij. In een pot zou je de pot kunnen isoleren en op twee latjes zetten zodat deze niet direct op de koude grond staat. De plant zelf kan best een beetje nachtvorst aan.

        Comment

        • Vadertje
          Special member
          Lucky Member
          • Jun 2011
          • 847

          #5
          Re: Eerste nacht gevroren

          heb der nog 2 staan in pot

          de brede staat met pot en al in de grond hehe

          en kreupele marie gewoon in de pot
          sigpic

          Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
          Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #6
            Re: Eerste nacht gevroren

            Hier staan ze nog buiten ik heb klein beetje rot weg genipt vorige week en er is geen nieuw rot bij gekomen
            komen wel slechte dagen aan maar ik blijf vol houden en laat ze gewoon staan
            God was never on your side..

            Comment

            • Mrdude
              Senior Stoner
              Member
              • Sep 2011
              • 26

              #7
              Re: Eerste nacht gevroren

              Ik denk dat ze deze week om moet gaan. Elke dag 3 topjes rot erbij en de wind en regen houdt aan.
              Ze staan in de volle grond. Heb er eentje die een week of 2 achterloopt en die laat ik staan tot het eind.

              Comment

              • nowv
                Expert Stoner
                Member
                • May 2011
                • 88

                #8
                Re: Eerste nacht gevroren

                Ik heb er nog een in een pot staan. Lijkt geen last van het weer te hebben . Ik heb tussen de toppen nog geen rot kunnen ontdekken en aan de plant te zien heeft deze zelfs nog minder last van de kou dan 2 weken terug. vrijdag of zaterdag waarschijnlijk beginnen met oogsten. en dan in gedeeltes omdat bij de onderste takken de toppen nog niet klaar zijn.

                Comment

                • dsv
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • May 2011
                  • 54

                  #9
                  Re: Eerste nacht gevroren

                  2 super lemon haze moeten nog 1weekje:/

                  Comment

                  • Jori1993
                    Expert Stoner
                    Member
                    • Jul 2011
                    • 90

                    #10
                    Re: Eerste nacht gevroren

                    4 white widows.
                    3 in potten en 1 in volle grond.
                    Moeten nog 2 weekjes bikkelen.

                    Comment

                    • Modest
                      Expert Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2010
                      • 1390

                      #11
                      Re: Eerste nacht gevroren

                      ben aan het twijfelen of ik morgen op strooptocht ga of nog een weekje uitstel met de kans dat alles rot is....
                      Stap voor stap geraken we er wel.

                      Comment

                      • Mrdude
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Sep 2011
                        • 26

                        #12
                        Re: Eerste nacht gevroren

                        hoehoehoe! Mijn laatste plantje heeft allemaal paarse toppen, ziet er prachtig uit! Topjes zijn ook ineens nog gaan groeien, dat dat nog kon met dit weer! Denk alleen wel dat de thc productie tegen zal vallen.

                        Comment

                        • monty
                          Banned
                          • May 2009
                          • 11215

                          #13
                          Re: Eerste nacht gevroren

                          Waar kan ik op neen ik heb geen buiten stemmen¿

                          Comment

                          Bezig...