Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

northern lights..

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: northern lights..

    Fantastisch idee van de kerstballen.
    Ga dit ook doen denk ik

    Comment


      #47
      Re: northern lights..

      Ik wist niet dat men kweekverslag hiertussen zat, ik bleef maar zoeken bij 2009, kzal anders snel paar foto's nemen van wat ik over heb van men oogst en daarna mag je gerust het topic sluiten, kga toch binnen een dikke week beginnen met men kweek van 2010

      Sorry dat ik in een winterslaap zat,

      Comment


        #48
        Re: northern lights..

        Ok Hier ben ik dan met men laatste post voor men kweek van 2009!

        Hieronder zie je de overschot van men oogst van vorig jaar, ik vermoed dat ik rond de 600gr droog had behaald. Wat wel jammer was was dat ik erg laat heb moeten oogsten, (laatste plant was eind november)

        Nu merkte ik ook dat je zelf perfect na 4 maand nog kan zien welke kleur men trichomen waren, Hierdoor merkte ik dat:
        berta haar trichomen, milky/amber waren
        wild haar trichimen, milky waren
        slet haar trichomen enkel doorzichtig waren (helemaal niet klaar) dit verklaard het weinige effect dat ik er van voel.
        en berta haar trichomen waren milky


        De Foto's!
        (deze kunnen fel zijn door de flits van men camera)

        berta:

        Dit was men beste en lekkerste plant, jammer genoeg heb ik hiervan niet veel meer over, dit is alles dat er van over blijft, en bewaar ik tot het laatste.

        Wild:

        Dit zijn de dikste toppen van wild


        overschot van de kleine topjes van wild

        Slet:

        Hier merkt je aan de paarse toppen dat ze veel stress heeft geleden door de koude, en veel langer kon ik haar niet laten staan.

        Kwebbel:

        Hier is een klein deel verknipte weed te zien van kwebbel, ik had geen zin meer om heel de plant nog te verknippen na al dat snoeiwerk.

        Nog enkele takken die ik ga verknippen als men voorraad op geraakt (is nog vn kwebbel)


        Dit was alles dus dat ik nog liggen heb, men beste smaak rook ervaring had ik bij Berta,
        Bij de andere planten smaakt het de ene keer beter dan de andere en krijg ik een medium high gevoel.

        Dit was trouwens men eerste kweek en heb er veel ervaring uit gehaald, nu ben ik dan klaar voor men 2de kweek, en ga ik meer gerichten naar goede kwaliteit maar minder op kwantiteit.


        Greets van Evel en succes met je 2010 kweek!!!

        Einde .

        Comment


          #49
          Re: northern lights..

          NICE
          blijft niet erg meer van over xD

          Comment


            #50
            Re: northern lights..

            Valt nog mee hoor ik denk iets van een 50 gr

            Comment

            Bezig...
            X