Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek Deens zaad 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Buitenkweek Deens zaad 2011

Korting op 420shop
    Beste mensen,
    Vorig jaar heb ik met succes Special Kush #1 bij Growdiscounter.nl gehaald, dat is een topkweek geworden, dus hopelijk komt het dit jaar ook weer goed.
    Dit maal kon ik erg goedkoop aan Deense zaden komen, dus die kans heb ik genomen en nu heb ik een aanzienlijke hoeveelheid zaden om een beetje te proberen.

Ik probeer nu wat zaden aan het ontkiemen, gewoon om te kijken of het uberhaupt wel goede zaden zijn.

Dit doe ik op twee manieren:
    Ontkiemen tussen vochtige watten, en ontkiemen in de grond.

Hier ook wat foto's van mijn toekomstige voorgroeiruimte, ik wil ze zo min mogelijk in mijn huis, dus ze kunnen na ijsheiligen meteen naar buiten.
    Ik wil in de tuin kweken, mischien enkele in grote bloempotten, daar ben ik nog niet over uit.
    Ook wil ik guerilla kweken, weinig goede spots hier, maar ik kan het altijd proberen in een nabijgelegen bos, ik verspreid er gewoon hier en daar een aantal.

(De klok staat op 18/6, deze hoef ik toch nog niet aan zolang er niks boven de grond komt?)

Gegroet!

Re: Buitenkweek Deens zaad 2011

zo je bent best wat van plan zal zeker vaker een kijkje komen neemen zeker als je naar buiten en guerilla ga

succes met de deene
    Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
    laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

Mijn interesse heb je gewekt bij het woord "Deens"

Comment

Jo Frits! Ziet er allemaal goed voorbereid uit kerel!

Welke soortjes ga je kweken?

Grtz pw
        Is het glas halfleeg of halfvol?

Comment

Welke soort precies, ben ik nog niet helemaal zeker van.
          Het is zowiezo een kruising van 2 Denen.

Comment

Joepie, ze zijn alle 4 boven de grond gekomen.

Comment

Frits : Voor je guerilla-plannen > denk eraan dat bosgrond vaak arm en zuur is...

Misschien eens wat ontspannende fietstochtjes in de omgeving plannen > goed voor je conditie en een ideale methode van spots spotten

Succes en vooral : veel plezier !
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
                Frits : Voor je guerilla-plannen > denk eraan dat bosgrond vaak arm en zuur is...

Misschien eens wat ontspannende fietstochtjes in de omgeving plannen > goed voor je conditie en een ideale methode van spots spotten

Succes en vooral : veel plezier !
                Ghehe, dat wil ik binnenkort ook zeker gaan doen, maar ik loop momenteel nog op krukken dus dat moet nog een aantal weken wachten.

Comment

Goed dat ze boven zijn!

Weetje inmiddels al welke soortjes je heb staan? Heb ook wat zaden liggen van Deense afkomst en kruisingen! zeerrrrr benieuwd, ga je volgen kerel!

Peter
                  Is het glas halfleeg of halfvol?

Comment

Goede keuze om voor Deens te gaan.

Ik heb zelf wat eigen gekweekt Deens zaad in januari buiten gezet (als testzaad), deze zijn ontkiemt en de zaailingen hebben de nachtvorst doorstaan.

Vanwege de lage temperatuur en korte dagen is de groei enigzins geremd.

Succes met je kweek!
                    Last edited by Willempie; 14 February 2011, 16:34.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eogextreme View Post
                      Goede keuze om voor Deens te gaan.

Ik heb zelf wat eigen gekweekt Deens zaad in januari buiten gezet (als testzaad), deze zijn ontkiemt en de zaailingen hebben de nachtvorst doorstaan.

Vanwege de lage temperatuur en korte dagen is de groei enigzins geremd.

Succes met je kweek!
                      Dat is nu net wat ik wilde horen!
                      Gaaf dat ze de vorst doorstaan, ik dacht altijd dat ze dan automatisch dood gingen, daarom heb ik nu niet buiten geplant om te testen.

Comment

Jaja, de wortels beginnen echt een beetje te komen!

Comment

ik zou wel die gloeilamp vervangen voor een spaarlamp.

in iedergeval succes

Ciao TJ
                          "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frits View Post
                            Dat is nu net wat ik wilde horen!
                            Gaaf dat ze de vorst doorstaan, ik dacht altijd dat ze dan automatisch dood gingen, daarom heb ik nu niet buiten geplant om te testen.
                            De meeste kans op "nachtvorst feno" van Deense rassen heb je wanneer je ze ook echt uit Denemarken laat komen.
                            Met nederlandse 'denen' weet je niet of ze "doorgefokt" zijn.

Comment

dat is onzin
                              zolang het klimaat niet teveel verschil maakt zijn de deense zaden die hier zijn gemaakt net zo goed als die wat uit denemarken komen.
                              (om de fabels maar even de wereld uit te helpen)
                              of je moet me kunnen aantonenn dat de deense zaden daadwerleijk sterker zijn als de 'nederlandse denen'
                              geef dan ook met duidelijk aantoonbare feiten het verschil aan als je zulke beweringen doet

iedereen in iedergeval veel succes met alle deense zaden

grtz angel777
                              HOE MOET IK ONTKIEMEN
                              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Bezig...
                              X