Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PlasticHorse buitenkweek 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: PlasticHorse buitenkweek 2011

    Laten we het hopen
    Sowieso beter dan die kleine opbrengst van vorig jaar.
    Groet,
    PlasticHorse

    Comment


      IMAG0103.jpgIMAG0104.jpg

      Hier nog even wat foto's van de vooruitgang van de plant!

      IMAG0105.jpgIMAG0102.jpg
      Groet,
      PlasticHorse

      Comment


        Re: PlasticHorse buitenkweek 2011

        Ik zou het zo met die touwen wat laten hangen. De plant zal zich wel herstellen, cannabis doet dat vrij snel. Een beetje stress tijdens de bloei kan ook niet zo veel kwaad, al is het wel beter als het later in de bloei voorkomt. Niets om je zorgen om te maken denk ik.
        Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

        The plant of today, makes the planet of tomorrow.

        Comment


          Re: PlasticHorse buitenkweek 2011

          zo zo als die geoogst wordt dan gaat er een supertevreden kweker zijn
          je gaat boven de ons uitkomen met zo 'n plant
          ze heeft goed verhoutte stam
          weet je waarom die tak afgebroken is ?
          want anders kan het erop wijzen dat ze steun nodig heeft
          er zijn enkele rassen die hun takken moeten ondersteund worden dus dat moet je zelf maar ff uitvogelen
          en zoals Dissi zegt cannabis ,dat geweldig kruid , kan wel wat hebben
          mooi vastgebonden heb je die.
          wel een plek die bij slechte condities extra in het oog gehouden moet worden

          bloei ze

          Comment


            Re: PlasticHorse buitenkweek 2011

            @Dissi

            Dankjewel. Kijken hoe snel ze hersteld.

            @Purple Haze

            Ik hoop ook dat ik een supertevreden kweker zal zijn. En zeker dat ik boven 1 ons uit kom.
            Ik weet niet waarom die tak is afgebroken het kan het weer zijn geweest want ik zag nog wel wat meer afgebroken takken (gelukkig niet van mijn wietplant)
            Of misschien dat 1 van mijn katten er in is gesprongen aangezien ze de geur heel lekker vinden.

            Ik hoop dat de plant zichzelf snel geneest en het niet nog een keer gebeurd.
            Groet,
            PlasticHorse

            Comment


              Even een update de bloei komt er steeds beter in en de top vorming is ook al zichtbaar ik kan niet wachten.

              uploadfromtaptalk1315052709048.jpguploadfromtaptalk1315052740727.jpguploadfromtaptalk1315052774480.jpguploadfromtaptalk1315052803507.jpg

              Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
              Groet,
              PlasticHorse

              Comment


                Ik liep vanochtend de tuin in en toen zag ik weer dat er 2 takken waren afgebroken waarschijnlijk omdat er gisteren nacht onweer/hardewind/regen was. Ik heb deze weer op dezelfde manier vastgezet.

                uploadfromtaptalk1315132443791.jpguploadfromtaptalk1315132489886.jpg

                Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
                Groet,
                PlasticHorse

                Comment


                  Re: PlasticHorse buitenkweek 2011

                  Vet klote man dat slechte weer houd ook maar niet op,het blijft maar doorgaan.
                  Gisteren scheen de zon hier maar het waaide ook vet hard.
                  Ik eigenwijs als ik ben,me Amnesias toch in de zon willen zetten juist midden in de volle wind.
                  Was echt scary om te zien hoe de planten plat gingen door de wind.
                  Vlak voor ik ze naar binnen haalde gingen ze helemaal plat.
                  Gelukkig net niet geknapt,maar doe dat geen 2e keer iig lol.
                  Suckses nog even met je kweek,ziet er perfect uit

                  Greetzz

                  Comment


                    Re: PlasticHorse buitenkweek 2011

                    ik zet ze vast met elektische draad die door leidingen van je stopkontakt
                    en als veel wind wordt voorspeld heb ik er draden aanzitten
                    beter voorkomen dan genezen
                    DSC00250.jpgDSC00251.jpg

                    Comment


                      Re: PlasticHorse buitenkweek 2011

                      Ja die kut wind is het grootste probleem van het nederlandse weer. Ik kwam gister thuis was mijn grootste plant letterlijk door midden gespleten, precies waar die getopt was... Ik schrok me de pleuris, maar ik heb de helften strak tegen elkaar aan gebonden en de plant leeft nog steeds! ik denk dat ie zelfs weer aan elkaar groeit!IMG005.jpg

                      Comment


                        Re: PlasticHorse buitenkweek 2011

                        He iedereen,

                        Ik kwam gister thuis en ik baalde zo enorm... door dit k*nker weer zijn ongeveer 25% van mijn takken afgebroken.
                        Ik heb door middel van touw de takken weer zo veel mogelijk proberen te fatsoeneren, ik heb mijn plant toen ook gelijk tussen de schuur en het tuin huisje gezet (waar die bijna niet past) omdat daar de windverplaatsing minimaal is.

                        Alles ziet er nog groen uit en de takken die gebroken zijn produceren nog steeds topjes, zolang dit nog blijft vind ik het prima ik ben wel heel telleurgesteld en dit heeft mij er van overtuigt om volgend jaar een kasje te nemen met 5 autoflowers en dan een paar runs per jaar te doen (zomer periode) foto's volgen nog als het eeen keer op houd met waaien en regenen etc.

                        I pray to the god of ganja and I hope that our herbs will survive and we can smoke the ganja

                        Iedereen hier boven heel veel success gewenst met deze moeilijke tijden voor onze buiten kwekers.
                        en @abel super geniaal maar ik had er niet op gerekend.
                        Last edited by PlasticHorse; 7 September 2011, 20:10.
                        Groet,
                        PlasticHorse

                        Comment


                          Re: PlasticHorse buitenkweek 2011

                          hej, mooie planten hoor. jammer van die wind alleen.
                          bij foto 3 lijkt het net of de haartjes verschompelen. ik ben daar niet zon expert in maar zou dat geen beginnende toprot kunnen zijn?

                          edit: dit ging over de foto van je top die je 4 dagen geleden postte . het quoten lukte niet helemaal
                          Last edited by nowv; 7 September 2011, 20:33.

                          Comment


                            Re: PlasticHorse buitenkweek 2011

                            Nee ik denk dat dat komt omdat ik zo ingezoomd heb ze zijn idd een klein beetje verbrand waarschijnlijk maar echt in de kleinste puntjes.
                            Groet,
                            PlasticHorse

                            Comment


                              Re: PlasticHorse buitenkweek 2011

                              kijk daarom gebruik ik startbooster van aptus in de groei periode
                              daar worden je stam en takken veel sterker
                              bij mij is geen een tak gebroken of de stam ingescheurd
                              www.aptus-holland.com
                              klik op aptus
                              kilk op startbooster

                              Comment


                                Re: PlasticHorse buitenkweek 2011

                                Bij mij zijn ook nog geen takken gebroken door wind. Laatst per ongeluk toen ik er tegenaan liep knakte een dikke tak voor 60% af ik heb hem toen met ductape ingebonden en hij gaat gewoon door!

                                Perfect. Touw kan ook alleen wel oppassen dat het touw niet gaat insnijden op de stam.
                                NLX outdoor kweek 2011
                                Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                                De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                                Comment

                                Bezig...
                                X