Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Big Bang Autoflower

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Big Bang Autoflower

    Haha, ziet er wel kleurig uit inderdaad.
    Dat ze geel worden in de bloei dat had ik al wel gelezen maar rood nog niet, misschien is het niet eens erg,... maar ik kweek zelf nog maar net dus ben geen expert.
    Voor de rest zijn het mooie planten geworden vind ik.

    Comment


      #62
      Re: Big Bang Autoflower

      Hey Led,

      Hoest met de meiden,wacht op een update

      greetz

      Comment


        #63
        Ik heb toevallig vandaag de stam gespleten. Ik denk dat ik ze over een week 72uur in het donker ga zetten en dan heb ik denk wel de maximale thc productie uit de plant gehaald ze zijn nog steeds wel geel en heel donker rood maar dat komt denk ik door de temperatuurverschillen van de laatste tijd. Ik denk ook dat ik iets te lang voeding heb gegeven. De toppen zijn wel allemaal goed en gezond groen. Nu zag ik op de bladeren eitjes zitten dus das ook niet echt heel handig. Ik heb die maar meteen weg geknipt. Moet het goed in de gaten houden nu ik bijna moet gaan oogsten. Heb er zin an! Ben volgens mij de eerste die een opbrengst geeft van de autoflower big bang! Wat een eer

        Comment


          #64
          Re: Big Bang Autoflower

          foto foto foto ?
          Ik heb vandaag 5 bcn diesels in de grond geboort en 3 special kush 3 dagen terug , nu nog wachter eerdat mijn 3 zaadjes hollands hope en 5 big bangs binnen zijn dees jaar wordt hardcoooreee

          Comment


            #65
            Re: Big Bang Autoflower

            yow, heb ook net big bang AF ontkiemd nu wou ik gwn eens opmerken dat de donkerrode/paarsachtige plant mss een beetje stresst, heb al gelezen dat het dit zou doen (maar dan in kleinere mate).
            mss een beetje te onstabiel qua licht? plaats? etc...

            Comment


              #66
              Een autoflower heeft geen lichtciclus dus dat zal niet veel uitmaken denk ik. Ga ze vanavond eindelijk knippen. Ik weet ondertussen dat ik veel te veel voeding heb gegeven. Dat is waarschijnlijk de fout geweest dat het zo ernorm is gaan verkleuren.

              Comment


                #67
                Re: Big Bang Autoflower

                Oorspronkelijk geplaatst door led View Post
                Een autoflower heeft geen lichtciclus dus dat zal niet veel uitmaken denk ik. Ga ze vanavond eindelijk knippen. Ik weet ondertussen dat ik veel te veel voeding heb gegeven. Dat is waarschijnlijk de fout geweest dat het zo ernorm is gaan verkleuren.
                Hey led,

                Hoeveel voedng heb je gegeven dan?

                Comment


                  #68
                  Alles is geoogst Ben nu al een aantal dagen aan het drogen. De opbrengst viel een beetje tegen tijdens het knippen. Over een tijdje weet ik hoeveel gram het droog is. Nat weeg ik het nooit omdat er nog een hoop takken aan zitten. Denk dat het over 1,5 week klaar is. Ik hou jullie op de hoogte.

                  Comment


                    #69
                    Zwaar kut. 80gr droog!

                    Comment


                      #70
                      Re: Big Bang Autoflower

                      Berg en Belsen planten, honger en nog eens honger daar.
                      Waar komt toch het idee vandaan dat (auto) planten geen voeding (of alleen PK) nodig hebben? Bizar.

                      Greetz, HJM
                      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                      Comment


                        #71
                        Re: Big Bang Autoflower

                        Ja best weinig voor 4 planten(stikstof tekort zeker), ik had vorig jaar 40 gram van 1 easy ryder.

                        Heb je hem al uitgeprobeerd? heb ook een big bang plantje staan ben benieuwd

                        grtz
                        Last edited by Pope; 20 June 2011, 10:38.
                        1ste binnenkweek LED


                        Comment


                          #72
                          @hjm Ik krijg deze info alleen van mede kwekers.

                          Comment


                            #73
                            Re: Big Bang Autoflower

                            hallo ik ben eljopo ik heb voor 9 weken terug ook auto flower buiten gezet drie stuks waar van twee de hoogte van 80 cm hebben en een 90 cm ze zien er heel goed uit maar ze gaan nog niet in de bloei hoe kan dat ik gaa vandaag voeding geven bio nova soil suppermix kijken of ze dan willen gaan bloeien anders gaa ik ze maar verduisteren wat normaal niet nodig is anders weet ik het ook niet meer DSCN0956.jpgDSCN0957.jpg

                            Comment


                              #74
                              Re: Big Bang Autoflower

                              Yo led is die big bang een beetje te roken ? Ik heb er zelf eentje staan van 60 cm( 3 weken in bloei)Trouwens 80 gr dat is toch wel een lekkere tussenvoorraad lol.

                              Comment


                                #75
                                Re: Big Bang Autoflower

                                Oorspronkelijk geplaatst door eljopo View Post
                                hallo ik ben eljopo ik heb voor 9 weken terug ook auto flower buiten gezet drie stuks waar van twee de hoogte van 80 cm hebben en een 90 cm ze zien er heel goed uit maar ze gaan nog niet in de bloei hoe kan dat ik gaa vandaag voeding geven bio nova soil suppermix kijken of ze dan willen gaan bloeien anders gaa ik ze maar verduisteren wat normaal niet nodig is anders weet ik het ook niet meer [ATTACH=CONFIG]80567[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]80568[/ATTACH]
                                Ziet er niet uit als autoflowers dit. Ik denk dat je normale planten hebt en dus geduld zal moeten hebben tot eind september / half oktober dat ze volledig klaar zijn...

                                Comment

                                Bezig...
                                X