Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweekverslag 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

kweekverslag 2011

Korting op 420shop
    ales is welkom tis eerste keer dat ik ga kweken en ier laat ik alles op zien

dit is hoe ik ontkiem
    P1241_12-03-11.jpg

P1243[01]_12-03-11.jpgzijn ontkiemt en zo zijn ze na 1 week P1242_12-03-11.jpg

P1244_12-03-11.jpgP1243[02]_12-03-11.jpgdeze zijn nu 2 wekenP1243_12-03-11.jpg
    Last edited by monty; 18 March 2011, 15:14.

Re: kweekverslag 2011

Die zijn al veels te gestrekt en je bent ook veels te vroeg begonnen, wordt niks.

Comment

Meer licht, is mijn advies.

Vul ook een pot tot de rand, of kies een kleinere.

Grtz, HJM
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

tot aan de lob blaadjes in de grond doen

grt

wat wil lob zeggen

ze staan nu onder een lamp van 600w 17 tot 18 u per dag

advies altijt welkom
        Last edited by monty; 18 March 2011, 15:14.

Comment

je hoeft niet voor elke zin een nieuw post te maken he het is maar een tip.

het advies wat ik heb, is al 2 keer genoemd dus dat lijkt me duidelijk..
          en anders.. nog even wachten en opnieuw beginnen

maar inieder geval succes.
          sigpic

Comment

zou al groeivoeding gaan gebruiken

Comment

zou al groeivoeding gaan gebruiken
              Hierbij nomineer ik deze reactie voor de slechtste advies award 2011.

Een zaailing die nog niet eens een vol blad heeft, en dan adviseren te gaan voeden... Zoiets geef ik nog niet eens water.

advies altijt welkom
              Advies is al gegeven, maar dat wil je niet horen omdat het niet in je straatje is waarschijnlijk.
              Onder een 600 watter zal het snel beter gaan met de zaailingen, maar ik denk nog steeds dat je beter op de juiste datum, buiten overnieuw begint.

Comment

Helemaal mee eens Mathijs,

Ik heb willens en wetens een maand geleden 3 Big Devils en 2 stuks Automarie op de vensterbank gezet. Resultaat: 5 trieste, gestrekte plantjes. Ze staan sinds gisteren in een foliekas in de tuin. Omstreeks 1 mei zaai ik wederom 3 Big Devils en 2 Automaries in de foliekas. Wedden dat de laatste het significant beter doen? Ik ga er foto's van maken. Wellicht zullen de onbenullen die perse in februari/maart zonder bijverlichting op de vensterbank gaan kweken hieruit lering trekken.
                Last edited by Xtreme; 18 March 2011, 16:11.

Comment

hey xtreme, heb je pics van de automarie? ik heb die ook besteld..

kijken hoe het hier op curacao gaat.

Comment

He niet opgeven he, nu ze toch al boven zijn kan je evengoed verder doen ipv alles weg te kieperen. Onder lampen of indien dat geen optie is in de serre tegen het koude weer.
                    Zet er wel alle gegevens bij, wat voor soort kweek je eigenlijk?

gtzzz

Comment

het zijn P1353[03]_19-03-11.jpgsuper tai x schunk ,ik gebreuk nu 1 week al voeding terra grow van plagron, 2 hebben iets gekregen en gaak weh doen denk ik hier foto's wat vinden julie P1354_19-03-11.jpg

Comment

P1352_19-03-11.jpgP1353_19-03-11.jpg

ja hier zie je lievenheers beestjes zaten vleede week blad luizen op in dus je lievenheersbeesjes bladluizen verdweenen nu , en dan heb ik een nieuwling P1353[02]_19-03-11.jpgdie krijgt gewoon water toty ik een goed blad heb , liggen no noch 6 te ontkiemen

menningen hoor ik graag

Comment

teveel voeding even stoppen met voeding volgende week met kleine dosis beginnen

Comment

Geen voeding geven tot in week 4 kun je beter zeggen.

Lees de basiszaken even door die hier en op andere plaatsen meer dan genoeg staan, zo te zien ben je nu zomaar wat aan het doen en daardoor gaat het geheid mislukken.
                            De beginnersfouten kun je makkelijk over slaan door jezelf even in te lezen.

Comment

helemaal mee eens

Comment

Bezig...
                              X