Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belladonna 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Belladonna 2011

    Nou HJM, ze staan niet in de volle grond..dus goin kloi
    En als ze erom vragen krijgen ze iets, alleen pomp ik ze niet vol met van alle soorten voedingen van weet-ik-veel!

    Ff ter correctie dus...ze krijgen dus wel eten!!!

    Comment


      #92
      Re: Belladonna 2011

      Alle planten in mijn tuinleven en bloeien en groeien goed
      cannabis is een plant en de afgelopen 10 jaar groeien en bloeien ze goed in mijn tuin zonder voeding
      ja ik heb inderdaad geen mega vette toppen vaak fluftopje maar tis rook baar en ik word er stoned van dus doel bereikt.
      Kheb nog nooit voeding gebruik mischien moet ik het keer proberen bij een plant om verschil te zien alvoor ik kan oordelen natuurlijk.
      Ik heb een jokje gedaan Ik heb een keer bladvoeding gewonnen hier op forum en dat gebruikt denk vorig jaar of jaar er voor.
      En ik ben der niet over te spreken kreeg gele bladeren.

      Ik vul mijn planten bakken in de tuin elk jaar met nieuwe compost en paar zakken goede tuinaarde daar naast zet ik planten die ook
      goed zijn voor de grond van mijn tuintje.
      Ik gooi nooit planten afval weg ik maak kuiltjes en begraaf het zo gaat alles weer terug de aarde in.
      Potgrond van uit gebloeide planten gaat meteen weer de de bak in .
      Maar lieve HJM wat ik eigenlijk wil zeggen ik ben al aardig ziek en wil proberen mn cannabis en mijn eten en drinken zo natuurlijk mogelijk te houden
      Maar wel lief dat je blijf posten mischien leer ik nog iets van jou of jij van mij .
      Ik kan een stijf kop zijn maar wil stiekem we heel graag leren hoor
      God was never on your side..

      Comment


        #93
        Re: Belladonna 2011

        succes, ik kweek pas 1 jaar dus tips zijn altijd welkom lol.
        Groetjes

        Comment


          #94
          Re: Belladonna 2011

          ik zou toch minimaal opstarten met wortelstimulator, de wortels groeien zo veel sneller waardoor de plant meer energie overhoud voor de groei van de plant, en hoe meer wortels, hoe meer wiet.
          ook zou ik ze een basis groeivoedingkje geven, ter bevordering van de jonge scheutvorming.
          en als ze in de bloei schieten schreeuwen ze om pktjes, dus ik zou er tijdens de bloei ook wat extra pktjes in pompen.

          dit is alleen maar goed voor de plant, en als je het enkel bij basis groei en bloei voeding houdt merk/proef je daar niks van terug.

          als je een strak schema aanhoud en de plantjes week in week uit volstopt, dan is het wel schadelijk.. schadelijker in iedergeval.

          en de top boosters zijn helemaal slecht, maar de toppen worden wel keihard, en de geur en smaak verbeterd enorm. maar ik zou het niet gebruiken voor je eigen wietplantjes.



          succes

          Comment


            #95
            Ha kijk,

            Dat is hoe het moet, alhoewel................ik meng klei door m'n grond
            Ik zit meestal ook vrij laag met de EC omdat ik hennep een plant van arme bodem vind.
            Maar ik wacht ook niet op tekorten, want dat geeft stress, en dat is ook niet goed.

            Alles draait om balans.

            Greetz, HJM

            Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
            Nou HJM, ze staan niet in de volle grond..dus goin kloi
            En als ze erom vragen krijgen ze iets, alleen pomp ik ze niet vol met van alle soorten voedingen van weet-ik-veel!

            Ff ter correctie dus...ze krijgen dus wel eten!!!
            Last edited by ceBep; 21 June 2011, 21:16. Reden: dubbel post
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment


              #96
              Re: Belladonna 2011

              Allereerst goed nieuws dat je weer een kleintje heb,

              en jammer dat het allemaal zo hobbelig verloopt, maar toch ziet alles er goed uit.

              vind de aarde die je gebruikt een goed alternatief en als ik naar je plantjes kijkt vinden ze het ook lekker.

              Net als de luizen die je had.. het is misschien niet leuk maar ze gaan niet op slechte planten zitten alleen op gezonde.

              Succes met het kleine grut Bella..

              Ik zal mezelf achter me kont aanzitten met het sturen van de zaden,,,,.. zo druk druk druk

              Groetjes!
              __________________________________________________ ______________

              When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


              sigpic

              Comment


                #97
                Re: Belladonna 2011

                http://www.youtube.com/watch?v=bmzWzfd2WN0

                alleeejopaaaahhhhhhhh

                Comment


                  #98
                  Re: Belladonna 2011

                  Dat is nou echt kut muziek
                  http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                  Comment


                    #99
                    Re: Belladonna 2011

                    Ehm Nuttelozen info HJM die muziek was voor mij bedoeld!!
                    Daarnaast de info voor de aarde werk misschien voor jou maar ik blijf toch mijn eigen plan aan houden.
                    Het gaar me afgelopen jaren goed dus waarom veranderen en ik blijf bij mijn stand punt als je goede aarde hebt heb je geen voeding nodig.
                    Als je op gefokte toppen in volle grond wil en gele balderen geef dan voeding

                    God was never on your side..

                    Comment


                      Re: Belladonna 2011

                      gaad lekker bella groej ze meid grt

                      Comment


                        Re: Belladonna 2011

                        wat een leuke plantjes bella
                        In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                        Comment


                          Re: Belladonna 2011

                          zien er goed uit toch vooral de enalaatste
                          sigpic

                          Comment


                            Re: Belladonna 2011

                            kijk, zo gaat ie goed! en het weer van vandaag zullen ze fijn vinden
                            sigpic

                            Comment


                              Re: Belladonna 2011

                              Volop leven ten huize Belle.... En je mag fier zijn op je mening rond bio-wiet. De diversiteit van de mens maakt het net zo tof...maaar... ik pomp ze ook graag vol...

                              Mooie picca's belle! We piepen verder...


                              toedels!

                              lange

                              Comment


                                Re: Belladonna 2011

                                dat gaat goed daar bell en nu hopen dat je er genoeg af krijgt

                                Comment

                                Bezig...
                                X