Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tomaat,s buitenkweek 2011

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: tomaat,s buitenkweek 2011

    ik heb nu 3 autoflowers staan en 2 white widows. zijn ongeveer net oud als jou en heb bij 2 plantjes lichte bloei. ik vraag me af of ze nog wel wat groter worden want ze zijn net zo groot als die van jou en een plantje van 20 tot 30 cm zal denk ik niet zoveel opbrengst hebben. en aangezien ze ook niet goedkoop zijn die zaadjes mogen ze wel even doorgroeien om een beetje voorraad te krijgen

    Comment


      #32
      Hoe groot is je pot waar je plantjes in staan?

      Comment


        #33
        Geef ze eens water joh!! De aarde ziet er kurk droog uit:-p Ik geef ze bijna elke dag water.

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door led View Post
          Geef ze eens water joh!! De aarde ziet er kurk droog uit:-p Ik geef ze bijna elke dag water.
          Boven op is de aarde droog maar verder naar beneden is de aarde wel vochtig hoor en ze staan in 7.5 liter potten zou groot genoeg moeten zijn voor een autoflower.Te veel water is ook weer niet goed te weinig water is gauw verholpen maar als je te veel water geeft dat kun je niet meer ver helpen.

          Oorspronkelijk geplaatst door michaelvld View Post
          ik heb nu 3 autoflowers staan en 2 white widows. zijn ongeveer net oud als jou en heb bij 2 plantjes lichte bloei. ik vraag me af of ze nog wel wat groter worden want ze zijn net zo groot als die van jou en een plantje van 20 tot 30 cm zal denk ik niet zoveel opbrengst hebben. en aangezien ze ook niet goedkoop zijn die zaadjes mogen ze wel even doorgroeien om een beetje voorraad te krijgen
          Het plantje groeit in de bloei periode ook nog wel wat en de opbrengst onder de meest ideale omstandigheden 45-50 gram.Maar als ik er 15 gram per plant van af haal ben ik ook al te vreden.Maar dat is het mooie van autoflower de opbrengst is niet zo hoog maar je kunt wel 3 oogsten in de zomer draaien.Als deze ronde in juni klaar is kun jij nog gemakkelijk tot september-oktober 2 oogsten draaien.


          Laatste twee berichten samengevoegd! S.V.P. Niet dubbel posten! edit je vorige post als je iets vergeten bent. Bij voorbaat dank.

          Grtz Monty
          Last edited by monty; 7 May 2011, 11:58.

          Comment


            #35
            Re: tomaat,s buitenkweek 2011

            ik merk wel dat de internodes verder uit elkaar groeien want die zaten eerst 2 cm van elkaar af en nu al meer dan 4.
            als deze zo klein blijven kies ik volgende keer wat grotere uit. alleen welke moet ik dan nemen. er zijn er zo super veel

            Comment


              #36
              Big devil is dan wel een goeie voor je denk ik. Kan redelijk groot worden voor een autoflower.

              Comment


                #37
                Re: tomaat,s buitenkweek 2011

                Kleine update de 2 grootste planten zijn nu bijna 60 cm.1plant blijft achter met 45 cm misschien een hermafrodiet?De voorbloei is begonnen ik heb de eerste witte haartjes in de oksels gespot.Ik heb wel last van luizen en heb de planten deze week 1 keer behandeld met een luizenspray van bayer na het weekend nog een behandeling hopelijk is het probleem dan opgelost.Nu is het verder wachten op de iets grotere toppen die hopelijk gauw komen.003.jpg005.jpg004.jpg

                Comment


                  #38
                  Re: tomaat,s buitenkweek 2011

                  Ongeluk gebeurd mijn old english bulldog is tegen het rek aangerend en de planten zijn allemaal omgedonderd.1plant was doormidden gebroken dus die heb ik maar in de groene container gegooid.De andere 2 waren nog heel en heb ik maar opnieuw gepoot maar of het nog wat wordt dat is maar de vraag.De planten hebben het behoorlijk moeilijk en kijken behoorlijk donker en hangen een beetje slap.Ik kijk het nog even aan anders ga ik nieuwe zaadjes ontkiemen van barney,s farm little cheese autoflower kijken of dat iets wordt.Dus wordt vervolgd.

                  Comment


                    #39
                    Re: tomaat,s buitenkweek 2011

                    O hemel!
                    Hopen dan maar dat het nog goed met ze komt.
                    Heb vandaag ook luizen gespot op mn dames, gelijk wat opgespoten en hopen dat het voor het grootste deel kapot gaat ...

                    Succes!

                    Comment


                      #40
                      Re: tomaat,s buitenkweek 2011

                      leeft het nog?
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #41
                        Re: tomaat,s buitenkweek 2011

                        Denk het niet bella.
                        tomaat is foetsie ofzo

                        Comment

                        Bezig...
                        X