Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryder #2 eerste keer outdoor

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Lowryder #2 eerste keer outdoor

Autoflowers van 1.20 hoog? Het zal prima maar ik heb er nooit van gehoord. Binnen heb je daar sowieso niks aan, maar ik hoop het!
    Santa Maria in 90 liter kuipen gelijk op 12/12 werd niet hoger dan 80 cm maximaal.

Maar goed... Zal over paar weekjes eens in de volle grond zaaien, als ze uiteindelijk boven de 1.10 komen dan stuur ik freebees.

grtz
    B.

Comment

De proef op de som nemen...cool
      Ik ben benieuwd..... succes!

Comment

Ja ze zullen geen ideale verzorging krijgen, maar als ze de meter halen ben ik ook al zeer verrast..
        Heb er wel een paar in kokos gezaaid reeds in mn kasje, dat wel. In een pot..

Mogen onderhand wel es gaan kiemen.

Mja snachts 6 graden dan gaat het nog niet zo hard.

We zullen wel zien..

Grtz
        B.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Buizerd View Post
          Autoflowers van 1.20 hoog? Het zal prima maar ik heb er nooit van gehoord. Binnen heb je daar sowieso niks aan, maar ik hoop het!
          Santa Maria in 90 liter kuipen gelijk op 12/12 werd niet hoger dan 80 cm maximaal.

Maar goed... Zal over paar weekjes eens in de volle grond zaaien, als ze uiteindelijk boven de 1.10 komen dan stuur ik freebees.

grtz
          B.
          Vorig jaar bereikten mijn Big Devils ruim 1 meter. Nu zullen de eerste 3 stuks beslist geen meter gaan halen: ik heb ze op 7 maart gezaaid en laten kiemen op de vensterbank. Op 7 april heb ik deze armzalige sprietjes, die ondanks het gebrek aan voldoende licht toch in leven zijn gebleven, in de kas gezet. Daar knappen ze ziender ogen op. Echter 4 weken groei onder slechte omstandigheden halen ze nooit meer in. Ik wil de opbrengst gaan vergelijken met de Big Devils die ik later heb gezaaid.

Comment

Bij mij hetzelfde geval, ik heb een Omni Auto Ak-Snow staan sinds februari, zal ook wel klein blijven. Maar is in elk geval al vrouwelijk, dat scheelt
            Maar haar opvolger is al in de week gezet, een meter hoog kan lukken met een goede verzorging???

This plant can get 60-90 cm. >50-100 gr/plant.

Comment

Goedemorgen allemaal

Keza was er vroeg bij vanochtend... met ze joint.
              Ik heb een kleine foto update, me grootste plantje heeft paarse blaadjes op de kop,
              en de kleinste ook, maar zijn bladeren hangen nog steeds, ik denk dat het gewoon komt door de grond of teveel water gegeven,
              ze worteltje komt ook door aan de onderkant.
              ik ga morgen bij de diervoeder, grond halen wat voor grond raden jullie me aan? Universeel potgrond?
              en dat paars is door de kou van 's nachts, ga ze nu 's avonds op een ander plekje zetten in me tuin. want overdag hebben ze mooie reflectie.
              kan ik de lowryder #2 gewoon bestuiven met de andere lowryder #2 stel dat het een man en een vrouw is? vindt het wel een leuk soortje om te zien zo.

IMG00417-20110417-11031.jpgIMG00421-20110417-11035.jpgIMG00420-20110417-11034.jpgIMG00419-20110417-11033.jpgIMG00418-20110417-11032.jpg

Greetz

Keza
              Long time ago, Back on track.

Comment

GROEIKORRELS, kan iemand mij vertellen of dat helpt? anders dan voeg ik er een paar toe ik weet niet of het nut heeft of maakt het mijn hele plant kapot?
                heb het kleinste plantje maar in een 4 liter geplaatst, hopelijk groeit hij nu beter we zullen het zien,
                me eigen gekweekte white widow laat ook z'n hoofdje zien maar daar zal ik minder over updaten omdat het over mijn Lowryder #2 gaat.
                als iemand nog tips heeft ik hoor het graag van jullie.
                6.jpg5.jpg
                1.jpg7.jpg
                4.jpg2.jpg

Greetz Keza
                Attached Files

Comment

zien er goed uit, geen strek in ieder geval.
                  over groei korrels heb ik niks gehoord, zit er een etiket bij? misschien kan je even googlen waar ze goed voor zijn.
                  sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joekie View Post
                    zien er goed uit, geen strek in ieder geval.
                    over groei korrels heb ik niks gehoord, zit er een etiket bij? misschien kan je even googlen waar ze goed voor zijn.
                    Er zit geen etiket op, alleen van de dierenwinkel, maar ik durf het niet erop te strooien, omdat ik bang ben me plant te doden of iets anders wat naar is.

Comment

even googlen op 'groeikorrels' als dat niet werkt even naar de winkel gaan waar je ze gekocht hebt, en daar info vragen.
                      en misschien komt er binnenkort iemand op het forum die weet wat het is.
                      sigpic

Comment

Groeikorrels duiden volgens mij op stikstof....

Comment

lijkt mij ook, denk niet dat er voeding in zit, maar zou echt geen idee hebben, nog nooit van gehoord laat ons weten als je meer erover weet!
                          sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
                            Groeikorrels duiden volgens mij op stikstof....
                            Stikstof is toch goed voor cannabis? het zit toch ook in brandnetels stikstof.

Comment

high all,

ben vandaag eventjes naar de Groenrijk geweest en kijk eens wat ik heb gekocht :
                              Beendermeel, Bloedmeel, Kalimest dit zal waarschijnlijk wel wat beter zijn voor de plantjes niet waar?
                              ik heb ook nog van dat pokon spul gehaald, misschien helpt dat ook?
                              ook heb ik nog wat Universeel potgrond gehaald het zijn twee verschillende ik zal er binnenkort nog even een foto van maken,
                              de foto's van het plantje komen er waarschijnlijk vanavond of morgen op.
                              IMG00440-20110419-1636.jpgIMG00439-20110419-1635.jpgIMG00442-20110419-1636.jpgIMG00441-20110419-1636.jpg

Greetz

Keza

Comment

Goed bezig! alleen pokon is niet goed voor wietplanten!

Comment

Bezig...
                                X