Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryder #2 eerste keer outdoor

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Lowryder #2 eerste keer outdoor

Oorspronkelijk geplaatst door BasM View Post
    Goed bezig! alleen pokon is niet goed voor wietplanten!
    het was in de aanbieding 2.50, maar dan kan ik het voor andere planten in huis & tuin gebruiken
    maar de andere 3 producten kan ik wel gebruiken toch?
    Long time ago, Back on track.

Comment

over de andere producten heb ik geen kennis,
      maar je zou een growshop in de buurt kunnen zoeken of op de site van Alien kunnen kijken voor voeding voor je planten als je dat wilt gebruiken.
      sigpic

Comment

@joekie,
        ja ik ben wel van plan eventueel plagron te gebruiken of iets anders, maar ik was bij de Groenrijk potten, planten en dergelijk halen, en toen kwam ik dit toevallig tegen en dacht hmm maybe is dit iets voor mijn wietje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BasM View Post
          Goed bezig! alleen pokon is niet goed voor wietplanten!
          Vertel waarom zou het merk POKON niet goed zijn voor wietplanten?

Oja omdat wietplanten van mars komen?

Mensen moeten eens ophouden met fabeltjes verkondigen en deze klakkeloos na te praten.
          POKON heeft prima groeivoeding! Ze hebben ook voeding die geschikt is als bloeivoeding. Ze hebben ook stekpoeder.

Ah nee zal vast niet werken op onze wietplantjes?

Echt wel.

Grts
          B.

Comment

klopt helemaal, er zijn genoeg mensen die pokon gebruiken,
            je kan het vergelijken met potgrond van een tuincentrum.. het is ''universeel''
            en niet zoals de growshop producten 'speciaal voor cannabis planten'
            dus je kan het zeker gebruiken

en over die andere producten die je hebt aangeschaft moet je nog even navragen, zou best kunnen aangezien het een vertrouwd merk is!
            sigpic

Comment

AL is die POKON Universeel niet de beste keus, volgens mij een soort allround voeding. Ze hebben zoveel soorten voeding. Ik heb zelf POKON Groene planten gebruikt om zaailingen mee op te kweken, als groeivoeding dus.
              Ging prima!

Er is ook voeding voor de bloei hoor, gewoon met iets lagere N en hogere P en K.

Momenteel werk ik zelf met Canna A+B, dat is meer het gemak.... Maar elk merk met de NPK verhouding in de juiste richting is wel geschikt.

gr
              B.

Comment

@buizerd & joekie
                Oke, kijk is aan mijn vraag is nu beantwoordt en hartelijk bedankt hiervoor,
                maar ze hadden zo veel Pokon voeding, ik zat te twijfelen tussen Universeel en Groente & Fruit, maar ik had de universele gepakt,
                helpt de bloei voeding van Pokon ook echt goed? anders schaf ik zo'n potje aan.
                en nu nog even kijken hoe het moet met de NPK zit, zal vast wel iemand hier op het forum zijn die me hier meer over kan vertellen.

Greetz

Keza

Comment

Hi(gh) all,

Kleine update voor vandaag de zon scheen prachtig, toen ik aan het trainen was in de buitenlucht heerlijk
                  De plantjes doen het goed, het paars bij de nieuwe kleine blaadjes is nu verdwenen dus het weer is ook stukken beter geworden.
                  heb ook al kleine sprietjes gezien denk dat ik over 1 of 2 weken het geslacht kan zien,
                  heb nog een Lowryder #2 ontkiemt en in zaai & stekgrond geplaatst wat ik gisteren heb aangeschaft,
                  hier zijn nog wat foto's als ik iets niet goed doe en het kan beter laat het me dan even weten,
                  de zwarte pot is 4L en de bruine is 1L maar de wortels zijn nog niet aan de onderkant gekomen.
                  IMG00449-20110420-1649.jpgIMG00448-20110420-1648.jpg
                  IMG00447-20110420-1648.jpgIMG00443-20110420-1647.jpg

Greetz

Keza'

Comment

sigpic

Comment

@joekie

ja ze staan dag en nacht buiten, in het begin hadden ze het een beetje koud want er waren een paar paarse blaadjes,
                      maar vanaf vandaag is het minder geworden nauwelijks te zien.
                      de growshop is hier ongeveer 3kwartier vandaan en het zit midden in de stad, niet de perfecte locatie, misschien bestel ik online een fles bij een growshop

Greetz

Comment

zien er leuk uit man en laat het goede weer nu maar komen

Comment

@Keza: kijk eens op de site van Alien daar heb je een ruime keuze aan voeding
                          sigpic

Comment

Die Universele is prima om op te groeien, de N zal relatief wat lager zijn, dat heeft zn voordelen. Zoals compactere plant met sterkere cellen.
                            Je HOEFT niet perse pokon te gebruiken, maar met uitspraken als " POKON is niet geschikt voor wietplanten" wordt er onzin verkondigd.

Bestel gewoon een flesje bloeivoeding bij Alien ofzo. Of koop bemeste goede grond van Naturado, of koop bloeivoeding geschikt voor consumptie planten (Pokon heeft zefs Bio voeding trouwens).
                            NPK 10:12:24 bijv.

Succes

Comment

@Buizerd
                              ik heb 3 pakken N+P+K kan ik dat niet mengen met de aarde of water, dan heb ik ook de juiste voeding toch als ik de juiste hoeveelheid gebruik?
                              ik ga morgen denk ik PK13-14 en nog wat Plagron of Canna flesjes bestellen bij Alien.

thanks voor alle info btw, ben jullie hier echt dankbaar voor!

Comment

High all,

De plantjes doen het goed, elke dag worden ze iets groter, er is niet veel veranderd wil alleen even wat foto's laten zien.
                                wat gebeurt er als ik wat N ,P, K bij toevoeg? of een van de 3 , (Kalimest, Bloed- Beendermeel)
                                de foto's zijn niet zo heel duidelijk het komt geloof ik door de zon, want 's avonds en 's ochtends kan ik scherpere foto's maken, (blackberry 9700)

IMG00458-20110421-1636.jpgIMG00459-20110421-1636.jpgIMG00457-20110421-1636.jpgIMG00461-20110421-1637.jpg

Greetz

Keza

Comment

Bezig...
                                X