Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
@QnQ
Ah ja, als ik het langer had laten staan zou het een "stoney maloney" wietje worden denk ik van het AF'je
heb nu een High Sigh wietje aangezien het misschien ietsje eerder is geoogst, Megan gaat een stoney maloney worden denk ik want die laat ik langer staan want is ook nog lang niet klaar, ik kijk ook naar de trichomes,
High all, Het is een hele lange tijd geleden voor me,
ik heb allebei de Lowryders geknipt leuke opbrengst,
maar heb vorige week nieuwe zaadjes ontkiemt (AF)
en Deense soortjes staan nog in de achtertuin die ik in Juni had ontkiemd, sommige laten al een geslacht zien
ik houd jullie op de hoogte, foto's volgen nog
van de kleine lowryder #2 was het ong 12 gram droge wiet
en de grote lowryder #2 weet ik het niet want dat had ik niet gewogen maar ongeveer 18gram schat ik
voor een lowryder #2 is dat normaal dat gewicht geloof ik,
de eigen gekweekte white widow heb ik omgehakt maar weekje later zag ik dat een ander white widow zaadje is ontkiemt in de grond maar die laat ik even staan nog,
verder doen de deense soortjes het goed en heb ik ook nog wat autoflowers ontkiemt, foto's komen nog maar heb het heel druk op dit moment en dat nog wel in de vakantie
Comment