Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek buiten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Eerste kweek buiten

Korting op 420shop

Re: Eerste kweek buiten

hoi, om te beginnen, zou ikontkiemen in keuken/wc papier. druk je zaadje in zaai/stekgrond. potgrond van t tuincentrum is hopeloos. pas wel op met de folie, je plantjes hebben zuurstof nodig.
    ook kan er schimmel ontstaan omdat je t afdekt, ff kijken naar de t.h.t van je voeding. welke voeding was dat? voor canna planten of universeel?
    voeding bewaar je het beste op een koele donkere plek, en voor gebruik ff schudden.suc6 met je kweekje

PPlantje
    ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

Comment

sigpic

Comment

Nou de eigenaar van de growshop zei tegen mij begin nog niet met de universele grond omdat deze te zwaar bemest is voor het jonge plantje.
        Vorig jaar deed ik hele jaar door met potgrond en de eerste paar maanden ging dit prima!
        Dit jaar doe ik de eerste 3 weken ongeveer met potgrond en plant ik het plantje over met universele grond.

Comment

qua voeding is ie hopeloos, en droogt te snel uit, heb vorig jaar de proef op de som genomen, kennis van mij had wat stekken, paar heeft hij er in universele potgrong gezet,
          en paar in de lightmix, planten in de lightmix zagen er duidelijk beter uit, tis de samenstelling he.

PPlantje
          ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PPLANTJE View Post
            qua voeding is ie hopeloos, en droogt te snel uit, heb vorig jaar de proef op de som genomen, kennis van mij had wat stekken, paar heeft hij er in universele potgrong gezet,
            en paar in de lightmix, planten in de lightmix zagen er duidelijk beter uit, tis de samenstelling he.

PPlantje
            Jamaar ik ga ze bijvoeden als de voeding uit de grond is. En het is Eco Mix.

Comment

Bezig...
            X