Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1e kweekje!!!
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 1e kweekje!!!
thnx voor de reacties.
heb vandaag alles in huis gehaald, morgen komt de postbode terug me de zaadjes, die stond vandaag aan de deur toen ik nog in dromeland was.
Meteen in de zaai en stekgrond zetten als ze binnen zijn en dan is het weer even afwachten. Als ik ze overgepot heb gaan er 5 weg naar me ouders, omdat ik anders me tuin te vol krijg haha.
Denken jullie dat het nodig is om nog green sensation toe te voegen na ongeveer 5 weken in de batmix te hebben gestaan? dan zijn ze zo een 7/8 weken oud en hun totale tijd van zaadje tot rijp zou 8/9 weken zijn, weet dus eigenlijk niet of dit wel nodig is.Last edited by DNNS; 27 April 2011, 19:46.
Comment
-
Re: 1e kweekje!!!
Heb vandaag 13 zaadjes in zaai + kiem grond gedaan.
2x autohaze
2x autoblueberry
2x Solarlight #2
2x automazar
5x automary
De automary's gaan naar me ouders logeren als ze ontkiemt zijn, de big bangs laat ik pas te aarde als ik daar ook een logeerplekje voor heb, of als een deel van de rest niet ontkiemt (wat ik natuurlijk niet hoop)
Zal vanavond even de eerste foto's uploaden (niet dat er veel te zien is)
Blijf overigens wel updates plaatsen over de mary's en big bangs, zal ze toch in de gaten moeten houden, zullen wel minder bijgehouden worden met foto's dan de 2-tallen.
Comment

Comment