Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 x Jack in hobbyserre

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: 2 x Jack in hobbyserre

    Lekker groen en natuurlijk :p
    en zoals ik al in pm zei... als je geen reacties wil.. geen topic openen of anders in je begintopic vermelden hoeveel gemiddelde oogst iemand moet halen om tegen u te praten...
    Zo over de pc konk ni wete da ge uw eige te goe vond voor het gepeupel van et forum eh....
    tenzij uw naam jorge cervantes is of ge mij gelijkaardige planten kunt tonen in uwen hof zulde mij moete nemen gelijk dak ben...
    en hebt ge problemen met een post van me contacteer je een admin die zal dan wel oordelen..
    Maar geef toe PM's in font 80?? aub eh... khoop da uw menstruatie ondertusse voorbij is dan zijde meer dan welkom om in mijn topic wa mee te zeveren... voor afbrekende kritiek verwijs ik u graag door naar men topic over de growshop... Beetje ordelijk houden eh...

    Comment


      #47
      Re: 2 x Jack in hobbyserre

      kheb gene pm ontvangen , t zijn veel praatjes ,daar zijt ge goed in , heb ik al ontdekt , kraam maar verder door , doet gij graag
      ik heb gene zin in zever zeker niet die van u dus hierbij mijn laatste post
      kwil niet in uw kaarten spelen
      ge blijft toch draaien hoe het u uitkomt

      greetz

      and grow ze , probeer ze groen te houden
      Last edited by member10463; 25 June 2011, 23:28.

      Comment


        #48
        Re: 2 x Jack in hobbyserre

        Ach Purple... live and let live... een mens kan zich niet anders voordoen dan hij in werkelijk is... door de mand vallen doen ze allemaal na verloop van tijd.

        Comment


          #49
          Re: 2 x Jack in hobbyserre

          Eefken,

          Kort en Krachtig:

          Een boom houdt dat stuifmeel niet tegen.
          Dat stuifmeel gaat kilometers ver en zal dus ook de kweekjes van rondomliggende kwekers
          Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

          The plant of today, makes the planet of tomorrow.

          Comment


            #50
            Re: 2 x Jack in hobbyserre

            Hijs nog maar in voorbloei en zen kop afgesneden.... (dus voorbloei mee verwijderd)
            En ik draai en keer men hele leven dat het mij uitkomt...
            Heb u 3 pm's gestuurd... en gij verwijt mij dak geen forum kan gebruiken? raar...
            En ksnap elle echt ni? .... Oogst op pleegadres bijna klaar... moogt altijd komen proeven....
            vel daarna jullie oordeel... tis ni omda ge gene wandele encyclopedie bent da ge hier uw kweek ni moogt posten toch? (anders hoor ik het graag van de mods...)
            En ik weiger mijn opbrengstkweken op internet te gooien... ben je niet content met men experimentele... sla men post's over....

            Comment


              #51
              Re: 2 x Jack in hobbyserre

              voor de twijfelaars de kweek van vorig jaar

              Comment


                #52
                Re: 2 x Jack in hobbyserre

                tijd voor updateje:
                heb eindelijk goeie functie gevonden op de kodak!!
                101_1441.jpg101_1442.jpg101_1443.jpg
                De teenage mutant white skunk... met gsm erbij vo de hoogte te schatten en eindelijk gelukte closeups
                101_1439.jpgInsectenmaaltijd van 5 euro...
                Maar voor de andere deed het buitenstaan goed
                101_1440.jpg

                Comment


                  #53
                  Re: 2 x Jack in hobbyserre

                  FF updatje zetten, kleintjes zijn de dwarfs in zwarte pot 1e foto nog een jackske en op derde en vijfde foto men stekskes
                  4e foto is grote zus van de jack (2maand en half oud nu)
                  101_1446.jpg101_1447.jpg101_1448.jpg101_1449.jpg
                  Nog een vraagje ivm de stekken... de bladeren heb ik afgeknipt tot 1/3e maar de kleintjes zo gelaten, nu zijn die gaan groeien.. (uiteraard), snoei ik ze nu nog een keer terug of gewoon laten doen?
                  101_1450.jpg
                  Last edited by smokeykev; 4 July 2011, 15:47.

                  Comment


                    #54
                    Re: 2 x Jack in hobbyserre

                    Ben nu net jack aan het roken ... mooi plantje die grote zus ... ga je die verduisteren ?

                    Comment


                      #55
                      Re: 2 x Jack in hobbyserre

                      nope die komt netjes in de greenhouse!! ze is vrij jong om te verduisteren als die nog paar zijtakken wil maken op de zijtakken die ze nu heeft mag ze van mij!! (elke zijtak is getopt dus...)
                      En kheb er nog 2 grotere maar die zijn te treurig om te fotograferen op de moment... zijn net geknakt en herstellende...
                      Vandaag nog protector op gesprayt trouwens moest het iemand intereseren:p

                      Comment


                        #56
                        Re: 2 x Jack in hobbyserre

                        hmz de 2 big momma's zien netjes ietsje donkergroen... maar de jack begint meer fluogroen te worden, het enige dak vind da in de buurt komt is stikstof tekort ma ze worden ni echt heel geel..
                        we shall C, ze groeit netjes dus laten haar maar doen zeker

                        Comment


                          #57
                          Re: 2 x Jack in hobbyserre

                          Gaat goed succes!

                          Comment


                            #58
                            Re: 2 x Jack in hobbyserre

                            Hey peepz, 3 vd 4 staan echt mooi te wezen maar de jack blijft met zen stikstoftekort zitten, bladeren worden nu wel gelig, ik blijf voeden maar lijkt ni veel te doen..
                            Kan het zijn dat de wortelkluit te groot is om voeding te kunnen vasthouden in de grond? (als ek water geef loop het er na paar seconden al uit vanonder bij half litertje) potten zijn 35 liter
                            Of kan ik enkel stikstof toevoegen?
                            Ik hoor et wel

                            Comment


                              #59
                              Re: 2 x Jack in hobbyserre

                              bladvoeding geven. en je kluit heeft zijn structuur verloren, prik er eens goed in om te beluchten en woel de bovenste laag met een vork om.

                              Comment


                                #60
                                Re: 2 x Jack in hobbyserre

                                bladvoeding..? kheb cana flora en vega ...:p
                                en kan ik eventueel ook wat regenwormen toevoegen? zou ni willen da ze binne 3 weken terug zelfde voorheeft....
                                en op diepte van de totale lengte van het vork? of enkel het getande gedeelte van het vork?

                                Comment

                                Bezig...
                                X