Mededeling

Collapse
No announcement yet.

P.P Buiten Wiet Kweek verslag

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

P.P Buiten Wiet Kweek verslag

Korting op 420shop
    Goedendag Dames en Heren ,

ik zal me even voorstellen , mijn naam is Toby en dit word mijn eerste keer dat ik mijn eigen wietje kweek. het gaat om een P.P wietje en de plant krijgt niks anders dan zon licht , niks professionaliteit ik geef mijn plant echte liefde

3 Weken geleden kreeg ik van een kennis mijn stekkie , ik heb em toen stiekem op me kamer gezet maar het duurde niet lang voordat me moeder er achter kwam dat er een wiet plant onder mijn mooie bureau lamp stond. na veel zeuren mocht ik het mooie plantje toch houden,
    IMG_1133.jpgIMG_1134.jpgIMG_1132.jpgIMG_1135.jpg

na een tijdje onder een 75w lamp te hebben gestaan werd het toch nog lekker weer in nederland. 20 graden voorspelde onze ' betrouwbare ' weerman van de NOS. hij was inmiddels sterk genoeg geworden om lekker van het zonnetje te kunnen genieten.

na 4 dagen vol op in de Nederlandse zon te hebben gestaan zag hij er zo uit

4 mei
    IMG_1189.jpgIMG_1188.jpgIMG_1192.jpgIMG_1190.jpgIMG_1191.jpg

op een paar bladeren kwamen een paar gele vlekjes maar niks om me zorgen over te maken ( gaf hem in het begin veel te veel water )

vanaf nu zijn er vaste waterdagen ( maandag , woensdag en zaterdag )

na een paar goeie en een paar mindere dagen kwam het punt dat het leek alsof hij in een soort groei spurt in beland , hij groeit zoals hij moet groeien!!!!

na 5 dagen weer volop in de zon te hebben gestaan en zijn eerste echte nederlandse regen bui heeft meegemaakt ( en ja hij heeft het overleeft!!! ) boekt hij hele goeie vooruitgang

11 mei
    IMG_1197.jpgIMG_1200.jpgIMG_1199.jpgIMG_1202.jpgIMG_1201.jpg

De foto's zijn genomen in de avond dus daarom hangen de bladeren , maar ja hij is ook prachtig als hij slaapt!

Vanaf nu begint het kweek verslag pas echt , vanaf nu zal ik elke dag een paar foto's uploaden om jullie op de hoogte te houden!

Reacties en opmerkingen/Tips zijn altijd welkom.

Smoke weed everyday!

Re: P.P Buiten Wiet Kweek verslag

succes met je stekkie.

Weet je iets meer over je stek mbt ras?

Je wil niet dat ie eind november nog niet is afgebloeid

Edit: nevermind, het is een power plant

Comment

Hoeveel water geef je per keer en hoe losde je het probleem op met het teveel water geven in et begin yooooooO

Comment

geef em nu ongeveer per keer 300 a 400 ml water , licht eraan hoe de dagen ervoor zijn geweest kwa zon of met wolken.

heb em een tijd geen water gegeven of steeds een heel klein beetje zodat hij al het water wat nog in de grond zat opnam!

Comment

Mooie plant hoor

Groetjes
          God was never on your side..

Comment

Prachtig mooie foto's. vooral wanneer zei rust.

gaat helemaal goedkomen.

Grtz en succes!
            Is het glas halfleeg of halfvol?

Comment

even een kleine update als hij wakker is

12 Mei

IMG_1213.jpgIMG_1210.jpgIMG_1212.jpgIMG_1211.jpgIMG_1209.jpg

Comment

13 mei

laatste paar dagen vrij veel wolken dus plantje is niet heel veel gegroeid.

Hopen op beter weer!

Comment

16 Mei

Goed gegroeid laatste paar dagen maar mag nog wel wat meer zon.

IMG_1222.jpgIMG_1219.jpgIMG_1225.jpgIMG_1224.jpgIMG_1223.jpgIMG_1217.jpg

Comment

planten zien er prachtig uit man.....kga je volgen heb nl dezelfde soort staan, ik vond deze info op internet

Powerplant (mosly Sativa) was developed in 1997 from new south african genetics. This strain has been inbred only, never hybridised. Very rich in THC. It is a strain with an enormous grow potential. Indoor as well as in a greenhouse the plants have an enormous yield. THC = 13.1%, CBD < 0.1%, S/T = 8.1%
                    Flowering period: 8 weeks
                    Harvesttime under natural light: 2nd week Okt.

zaad_PowerPlant.jpg

Comment

dankje wel man! die info had ik nog niet , in mijn stad verkopen ze namelijk bijna geen P.P wiet alleen als het toevallig een speciale aanbieding is dus wist eigenlijk niet hoe het thc gehalte ect was.

Comment

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-echte-amateur-!!!

dit is mijn draadje over de pp.....bij gaat het wat minder voorspoedig !

Comment

te veel water , had in het begin ook het zelfde probleem , hou vaste dagen waarop je water geeft ong 3x per week en de hoeveel heid licht aan het type weer wat ze die dagen ervoor hebben gehad

maar verder ze groeien wel toch?

Comment

ja hoor, mn zorgen zijn inmiddels wel over.....maar vlak na het overpotten was ik wel ff bang dat ze het zouden begeven.

wel ga ik nog een kasje bouwen tegen overtollige regen aan het einde van de zomer !

Comment

Even een updatje ,

gaat goed maar eigenlijk ook weer niet , Veel bladeren krijgen last van bladproblemen ( Zie Foto's )maar weet niet precies hoe het komt ? iemand enig idee wat het kan zijn en iemand tips??

verder groeit hij de laatste paar dagen wel maar niet echt heel hard , hopen op beter weer ( kut nederland )

19 Mei
                              IMG_1236.jpgIMG_1232.jpgIMG_1235.jpgIMG_1234.jpgIMG_1230.jpgIMG_1233.jpg
                              Attached Files
                              Last edited by seole; 25 May 2011, 01:09.

Comment

Bezig...
                              X