Dit kweekverslag is bedoeld voor iedereen die geïnteresseerd is in het groeiproces van de wietplant. Wie heeft zich wel eens afgevraagd hoe bijvoorbeeld een 7 weken oude wietplant eruit ziet? Ik kan me voorstellen dat mensen hun eigen plant willen vergelijken met een plant van dezelfde leeftijd. Ook kan het zo zijn dat iemand zich afvraagt hoe zijn plant er over 3 weken ongeveer uit zal zien. In dit verslag hoop ik antwoord te kunnen geven op dit soort vragen.
Ik ga proberen om op een overzichtelijke manier de groei van mijn wietplant in de tijd vast te leggen. Ik doe dit door er elke week een foto van te maken.
Mijn doel is om een grote mooie wietplant te kweken. De soort is Special Queen. De leeftijd is gerekend vanaf het moment dat het zaadje in het water is gelegd. Op de eerste foto is het zaadje dus 7 dagen geleden in het water gelegd. Elke foto is vervolgens precies 1 week later genomen.
Ik ga proberen om op een overzichtelijke manier de groei van mijn wietplant in de tijd vast te leggen. Ik doe dit door er elke week een foto van te maken.
Mijn doel is om een grote mooie wietplant te kweken. De soort is Special Queen. De leeftijd is gerekend vanaf het moment dat het zaadje in het water is gelegd. Op de eerste foto is het zaadje dus 7 dagen geleden in het water gelegd. Elke foto is vervolgens precies 1 week later genomen.

Comment