Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eerste kweekje BigBang Autofowers, graag tips en opmerkingen:D
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Eerste kweekje BigBang Autofowers, graag tips en opmerkingen
Hallo beste mensen hierbij de foto's ze staan in 10,5 liter potten. Ik gebruik geen lampen, ze staan nu gewoon altijd buiten tenzij het echt kutweer is.
Ik heb een paar beestjes gespot op me planten, 3 verschillende soorten maarliefst. Volgens mij zijn twee ervan bladluis en van de andere waren het er een stuk of 3,deze hebben een klein langwerpig lichaam. Ik heb geen idee wat het zijn en of ze kwaad kunnen. Heeft iemand een idee? ik heb een foto geprobeerd te maken maar je ziet er niet heel veel van.
In mijn schuur heb ik een fles gevonden met Pokon biologische ongediertebestrijder, iemand een idee of ik dit spul kan gebruiken te voorkoming zonder dat ik erbij neerval als ik me eerste joint rook?
En dan nog iets, ik heb op een plant wat kleine geelachtige plekjes op de bladeren zitten. Ik heb er hier ergens over gelezen maar kan het niet meer vinden. Kan dit te maken hebben met overvoeding?
Veel vragen maar het is dan ook nog me eerste kweekje
In ieder geval alvast bedankt
Comment
-
Zo kerel die van jou doen het duidelijk goed kerel, of mijne nou slecht?
Ik ben gestart met ontkiemen op 26 april dus jij loopt maar 3 daagjes voor terwijl je toch een stuk grotere dames hebt staan. Maar dat zal dan wel aan de lampen liggen neem ik aan..?
Comment
-
Die van jou doen het zeker niet slecht hoor!Oorspronkelijk geplaatst door timmeh View PostZo kerel die van jou doen het duidelijk goed kerel, of mijne nou slecht?
Ik ben gestart met ontkiemen op 26 april dus jij loopt maar 3 daagjes voor terwijl je toch een stuk grotere dames hebt staan. Maar dat zal dan wel aan de lampen liggen neem ik aan..?
Ik heb uit experiment 1 plantje buiten laten staan, en die is nog niet aan het bloeien, terwijl de andere vol in de bloei zijn.
En misschien ligt het aan de voeding die ik gebruik, elk is anders he
Keep it up!
Comment
-
Ok Thanks,
ja over die voeding ik gebruik nu terra grow maar ik zie nu wat van die witte 'sprietjes' (zie foto) wat er op duidt dat ze beginnen met bloeien toch?
Moet ik dan gelijk beginnen met die terra bloom of nog ff door gaan met die grow..?
Greetzz
Comment
-
Je kan nog best doorgaan met de grow totdat je "echte" bloei ziet, dus dat je echt knoppen waarneemt.
Die witte sprietjes waar je het over hebt, heet voorbloei, en in deze periode groeit de plant stevig door.
Ik heb de "knoppen" al zichtbaar, maar begin volgende week pas met pk 13/14 (bloei stimulator).
Greetz!
Comment

Comment