Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lemon Skunk & White Rhino & Super Silver Haze & Hawaiian Snow + AF Shot adrenaline

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lemon Skunk & White Rhino & Super Silver Haze & Hawaiian Snow + AF Shot adrenaline

    Korting op 420shop
    hallo ,

    ik ben 6 weken gelede begonnen met ontkiemen van deze zaadjes ze doen het nu beste goed allen de lemon skunk lijk het heel zwaar te hebben .

    #2
    Re: Lemon Skunk & White Rhino & Super Silver Haze & Hawaiian Snow + AF Shot adrenaline

    Hier zijn wat foto's hoe het er nu voor staat met alle plantjes ze groeie best goed op een na , maar kan iemand mij vertel wat er mis is met mijn lemon skunk het lijkt wel of de bladjes verbrand zijn en ze worde ook nie echt groter?????


    lemon 3.jpglemon.jpglemon 2.jpg
    Lemon SKunk

    Hawaiien snow (2).jpgHawaiien snow.jpg

    Hawaiian Snow

    SSH2.jpgSSH.jpg

    Super Silver Haze

    Rhino.jpg

    White Rhino (heb ik pas 1 week dus die groeit ook al goed)


    AF shot adreneline.jpgAF shot.jpg

    Shot Adrenaline (AutoFlower)
    Last edited by NLhardcore; 3 June 2011, 09:59. Reden: verbetering

    Comment


      #3
      Re: Lemon Skunk & White Rhino & Super Silver Haze & Hawaiian Snow + AF Shot adrenaline

      kan iemand mij vertellen hoeveel voeding ik een plantje moet geven die 5meter langs een kompost hoop staat in volle grond ?
      want hij groeit namelijk nog nie zo hard en heb hem daar 1 week gelede neer geplant kan iemand mij wat advies geven .

      en nog 1 vraag kan iemand zien wat er mis is met dit plantje lemon 2.jpg? deze groeit namelijk heeeel slecht en ziet er slecht uit kijk maar na deze die is op de zelfde dag geplant SSH2.jpg.
      Last edited by NLhardcore; 16 June 2011, 16:44. Reden: geen rejactie

      Comment


        #4
        Re: Lemon Skunk & White Rhino & Super Silver Haze & Hawaiian Snow + AF Shot adrenaline

        Hier zijn weer wat nieuwe foto's heb me plantjes nu bijna 2 maanden vanaf zaad , en krijg nog 2 autoflowers binnen morgen .

        DSC01046.jpg

        Lemon SKunk (deze is klein beetje beter en groener nu die in volle grond staat maar doet het nog steets slecht iemand idee hoe dat kan kome?????????????????)

        DSC01048.jpg

        Hawaiian Snow

        DSC01047.jpgDSC01049.jpg

        Super Silver Haze


        DSC01045.jpg

        White Rhino (heb ik pas 3 week dus die groeit ook al goed)


        DSC01043.jpg

        Shot Adrenaline (AutoFlower) Deze begin al te bloeien volgens mij!
        Attached Files
        Last edited by NLhardcore; 20 June 2011, 18:02.

        Comment


          #5
          Re: Lemon Skunk & White Rhino & Super Silver Haze & Hawaiian Snow + AF Shot adrenaline

          Hier zijn weer wat nieuwe foto's ze doet het super goed ben heel benieuwd wat de opbrengst zal zijn....


          DSC01068.jpg

          Hawaiian Snow

          DSC01069.jpgDSC01073.jpg

          Super Silver Haze


          DSC01070.jpg

          White Rhino


          DSC01064.jpgDSC01065.jpgDSC01067.jpg

          Shot Adrenaline (AutoFlower) Deze Bloeit al heel goed
          Attached Files

          Comment


            #6
            Re: Lemon Skunk & White Rhino & Super Silver Haze & Hawaiian Snow + AF Shot adrenaline

            hier zijn weer wat nieuw foto's ze doen het super goed maar hoop dat we wel een goede na zomer hebben .


            DSC01083.jpg

            Hawaiian Snow

            DSC01084.jpg

            Super Silver Haze


            DSC01085.jpg

            White Rhino



            DSC01087.jpgDSC01088.jpg

            Shot Adrenaline (AutoFlower) Deze is al bijna uit gebloeit.

            Comment


              #7
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: Lemon Skunk & White Rhino & Super Silver Haze & Hawaiian Snow + AF Shot adrenaline

                  IMAG0004.jpgIMAG0005.jpgIMAG0008.jpgIMAG0009.jpgIMAG0010.jpg

                  hier nog wat beter foto's
                  Attached Files

                  Comment


                    #10
                    Re: Lemon Skunk & White Rhino & Super Silver Haze & Hawaiian Snow + AF Shot adrenaline

                    Nooit van euthanasie gehoord ?
                    Ik zag 'm niet meer op de laatste foto's, vandaar..
                    Beter weer idd, die hawaiian en silver haze moeten wel tot half oktober ofzo denk ik.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: Lemon Skunk & White Rhino & Super Silver Haze & Hawaiian Snow + AF Shot adrenaline

                      die AF ziet er mooi uit man,
                      let them grow!!
                      succes nog!
                      sigpic

                      Comment


                        #12
                        Re: Lemon Skunk & White Rhino & Super Silver Haze & Hawaiian Snow + AF Shot adrenaline

                        als jezo landelijk woont,volgend jaar gewoon stekken nemen,en buiten groeien,en binnen afbloeien,kost je wat aan lampen,maar filter heb je niet nodig dan

                        Comment


                          #13
                          Re: Lemon Skunk & White Rhino & Super Silver Haze & Hawaiian Snow + AF Shot adrenaline

                          ja maar stekjes zijn meestal zo door gekweekt dat je van die struike krijgt met allen ma blad enzo darom doe ik uit zaad en denk dat de smaak dan ook beter zal zijn of het ik dit mis ?

                          Comment


                            #14
                            Re: Lemon Skunk & White Rhino & Super Silver Haze & Hawaiian Snow + AF Shot adrenaline

                            kan iemand mij vertelen of dit meeldouw is en wat k er aan kan doen en of het nodig is want de plant is aan het bloeie dit is de autoflower het gaat wel goed met um maar krijg steets meer witte vlekjes ...


                            IMAG0013.jpgIMAG0014.jpg
                            Autoflower (adrenelin-shot)


                            IMAG0016.jpg

                            Hawaiian Snow groeit goed maar heeft last van bladeren met bruine omgekrulde rande en soms bruine vlekjes van ongv 1 a 2 cm



                            IMAG0017.jpg

                            Super Silver Haze valt niks van te zege die groei mooi heeft nergens last van ziet er goed uit hoop dat er mooie toppen aan kome (ma da ligt ook aan t weer )


                            IMAG0018.jpg

                            White Rhino is denk ik de beste die er bij zit maar is jammer dat ik hem later heb geplant maar die ziet er echt gezond uit

                            No pic

                            Lemon Skunk is er triest aan toe maar laat hem gewoon staan ben wel benieuwd wat die nog doet

                            Comment


                              #15
                              Re: Lemon Skunk & White Rhino & Super Silver Haze & Hawaiian Snow + AF Shot adrenaline

                              hier weer een rejacitie gaat goed met de plante maar het weer is nie veel maar denk toch wel da het iets wordt
                              heb de auto flower al geoost kwam nie zo veel van af ongv 10 gr en smaakte best gooed !!!

                              IMAG0061.jpg

                              lemon skunk is wel op geknapt was un mongool nu doet ie het veel beter



                              IMAG0062.jpg

                              Hawaiian Snow groeit goed maar heeft last van bladeren met bruine omgekrulde rande en soms bruine vlekjes van ongv 1 a 2 cm iemand een idee wa het kan zijn?????



                              IMAG0059.jpg

                              Super Silver Haze is ook gezond maar door weer van de laatste tijd is de boven kan af geknakt dus die heb k afgeknipt....


                              IMAG0060.jpg

                              White Rhino ziet er goed uit heel groen ...

                              Comment

                              Bezig...
                              X