Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x Cream caramel auto

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1x Cream caramel auto

    Korting op 420shop
    hey,

    dit is m'n eerste keer dus heb ik voor de zekerheid maar 1 zaadje besteld zodat ik het niet verpest, een cream caramel autoflower.( overigens besteld bij wietzaadjes.nl, zeer tevreden goed verpakt, de 1stee is ie verzonden en de 6de was hij hier in belgie, met weekend, feestdag en de duur van de betaling!

    Ik heb hem binnen laten ontkiemen wegens het rotweer de laatste tijd hij zit nu 3dagen in de grond en er is nog niets, (heb hem 1cm ofzo diep gestoken) maar dat is normaal denk ik.


    Hier wat fotos, ik hou jullie up to date!



    P1070054.jpgP1070055.jpgP1070053.jpg
    Zoals jullie zien is er niet zo veel beweging
    Last edited by Jointjedraaien; 24 April 2013, 01:17.

    #2
    Re: 1x Cream caramel auto

    Nog een vraag, ik kan om redenen helaas geen voeding in de growshop kopen, bovendien zijn te verzendkosten schandalig hoog dus de growshop is geen optie.
    Ik zou enkel bloeivoeding kopen omdat ik met een zo klein mogelijk budget werk. (ik ga ook niets verkopen en heb dus geen reden voor hoge opbrengsten omdat het maar is om te oefenen)
    Dus heb ik enkele keuzen, aveve, brico, gamma.

    Iemand een idee wat goede is? ik dacht al aan DCM vloeibare tomatenvoeding, maar die NPK is 567 iets te weinig K dus denk ik.

    Ideeen?

    Comment


      #3
      Re: 1x Cream caramel auto

      Cream Caramel Auto blijft een kleine plant. Als je die in een 10 of 15 liter pot zet met grond bestemd voor geraniums zul je waarschijnlijk niet moeten bijvoeden.

      Comment


        #4
        Re: 1x Cream caramel auto

        er zijn ook in belgie winkels die bloeistimulators en voeding verkopen
        je moet ze alleen vinden in brussel zijn er zelfs drie
        GrOeNe ViNgErS

        Comment


          #5
          Re: 1x Cream caramel auto

          @ eXtreme, Ik ga mijn pot (20l) vullen met 50% universele potgrond 50% zaai en stek, denk je dat dit voldoende zou zijn? (ik hem nog wat tuinkali staan van die korrels, misschien kan ik dat geven? maar welke hoeveelheid enzo?)

          @Megadonzi, weet jij er een zijn in regio diest?

          Comment


            #6
            Re: 1x Cream caramel auto

            Die grond ziet er wel heel droog uit he? Zaailingen zeker genoeg water geven. Niet kleddernat, maar zeker niet laten uitdrogen.

            Grtz
            Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

            The plant of today, makes the planet of tomorrow.

            Comment


              #7
              Re: 1x Cream caramel auto

              Zaai en stekgrond is om te zaaien en te stekken !!!
              Die tomaten voeding is prima. Patent kali is voor de volle grond, niet voor in potten.
              Als je extra kali wil geven kan je (evt ook van DCM) kalivinasse gebruiken.

              Grtz, HJM
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment


                #8
                Re: 1x Cream caramel auto

                Oke dan 100% Universele potgrond?

                Ik heb een speciale manier om water te geven :p

                ik zet de pot (met gaatjes in) in een grotere bak, met water in en dan kunnen ze water trekken zoveel als ze willen, ik laat ze er 30min instaan, en als ze beginnen te bloeien (na 3 weken) 1uur. Is dit goed denken jullie?

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Re: 1x Cream caramel auto

                    Haha, ik heb ook hennep staan, die zitten in een 3,5 liter potje en zijn ong. 7cm hoog, zij kunnen het, maar misschien met een stekje van 7cm in een pot van 20l kan je het idd. beter niet doen, en later misschien ook niet met de stress enzo.

                    Comment


                      #11
                      Re: 1x Cream caramel auto

                      Voordat je moeilijk en anders dan alle anderen wil, zou je kunnen overwegen om gewoon te doen.
                      Gewone potgrond en gewoon water geven dus.
                      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                      Comment


                        #12
                        Re: 1x Cream caramel auto

                        oke, maar ook heel de bloei gewoon water? geen voeding?

                        Comment


                          #13
                          Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                          The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                          Comment


                            #14
                            Re: 1x Cream caramel auto

                            Ik ga het in die pot laten aangezien het een autoflower is die redelijk klein blijft.
                            Ik wil rond de 10€ uitgeven aan bloeivoeding, ik weet dat het niet veel is, maar het is een begin

                            Comment


                              #15
                              Re: 1x Cream caramel auto

                              Hij steekt nu zo in een boogje boven, zodra hij helemaal boven is post ik een foto!

                              Comment

                              Bezig...
                              X