hallo ik zal een kweek verslag geven van mijn 9 dames dit jaar.
het is mijn eerste kweek dus ik hoop dat het ga lukken.
ze zijn nu iets meer dan 2 weken oud.
momenteel zijn ze in 3l potten en onder tl buizen maar ga volgende week overpotten en buiten zetten.
daar ge een in een 150l pot zitten ik heb nog één staan dus kan hem even goed gebruiken en 2 in 90l kuipen ( welke soort zou ik in die 150l kuip zetten ik kan ni kiesen wel soort denken jullie?)
en 3 in 45l kuipen en miss de 3 andere onder een hps lamp of met ander lampen (tl of spaarlamp) of ook buiten zetten en binne een week of twee laten verduisteren weet ik nog ni kunnen jullie mij helpen?
nu zitten ze in dcm mediterra potgrond doen het heel goed maar als ik ze gaan overpotten, weet ik ni of ik de zelfde potgrond ga gebruiken of light mix van plagronn?
ik ben van plan om de kweek schema van plagron bio of terra te volgen welk van de twee is de beste ik zou bio volgen wat denken jullie?
hie enkele foto s van mijn dames
ik zal elke week enkele foto s sturen
S6000428.jpg S6000429.jpg S6000432.jpg
nr1... nr2... nr3
soort1 super lemon heza
soort2 church
soort3 lemon skunk
2 foto in nog een lemon skunk en church
3 foto in nog een lemon skunk maar een laat komen
ik heb nog een vraagje van wanneer mag ik voeding geven?
het is mijn eerste kweek dus ik hoop dat het ga lukken.
ze zijn nu iets meer dan 2 weken oud.
momenteel zijn ze in 3l potten en onder tl buizen maar ga volgende week overpotten en buiten zetten.
daar ge een in een 150l pot zitten ik heb nog één staan dus kan hem even goed gebruiken en 2 in 90l kuipen ( welke soort zou ik in die 150l kuip zetten ik kan ni kiesen wel soort denken jullie?)
en 3 in 45l kuipen en miss de 3 andere onder een hps lamp of met ander lampen (tl of spaarlamp) of ook buiten zetten en binne een week of twee laten verduisteren weet ik nog ni kunnen jullie mij helpen?
nu zitten ze in dcm mediterra potgrond doen het heel goed maar als ik ze gaan overpotten, weet ik ni of ik de zelfde potgrond ga gebruiken of light mix van plagronn?
ik ben van plan om de kweek schema van plagron bio of terra te volgen welk van de twee is de beste ik zou bio volgen wat denken jullie?
hie enkele foto s van mijn dames
ik zal elke week enkele foto s sturen
S6000428.jpg S6000429.jpg S6000432.jpg
nr1... nr2... nr3
soort1 super lemon heza
soort2 church
soort3 lemon skunk
2 foto in nog een lemon skunk en church
3 foto in nog een lemon skunk maar een laat komen
ik heb nog een vraagje van wanneer mag ik voeding geven?

Comment