Beste lezers,4 weken geleden ben ik begonnen met het kweken van mijn plantje,ik ga vanaf nu een kweekverslag houden.mijn doelen zijn:Veel leren over de wietplanthet op de juiste manier onderhouden van mijn plantjede lezers van dit forum te amusereneen goede oogst zou ook leuk zijn
op dit moment staat mijn plantje onder het afdak omdat ik denk dat zij iets te veel water krijgtik hoop dat het een succesvol verslag wordt(ik sta altijd open voor tips)
mijn excusses voor de slechte opening ik had rekening gehouden met allineas etc alleen tijdens het opslaan van het bericht werdt alles achter elkaar geplakt
Hier komen een paar foto,svolgens mij zien de plantjes er goed uit,ik maak me alleen een beetje zorgen om de verkleurde blaadjes.kan iemand mij vertellen wat ik op dit moment kan doen voor mijn plantjemet vriendelijke groetalvast bedankt
mijn excusses voor de slechte opening ik had rekening gehouden met allineas etc alleen tijdens het opslaan van het bericht werdt alles achter elkaar geplakt
Hier komen een paar foto,svolgens mij zien de plantjes er goed uit,ik maak me alleen een beetje zorgen om de verkleurde blaadjes.kan iemand mij vertellen wat ik op dit moment kan doen voor mijn plantjemet vriendelijke groetalvast bedankt

Comment