Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Royal Automatic + Taiga

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Royal Automatic + Taiga

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik ben Albert uit het vochtige westen van het land.
    Deze zomer ga ik op vakantie met een groep vrienden en heb bedacht dat ik daarvoor een leuke verrassing mee wil nemen namelijk een leuke stash wiet.
    Begin Augustus zal ik vertrekken dus het plantje moet op tijd klaar zijn. Daarom heb ik gekozen voor autoflowers.
    Begin mei ben ik begonnen met 3xRoyal automatic & 2xTaiga.
    Het wil zo zijn dat ik nu pas heb bedacht dat het leuk zal zijn om dit bij te houden en te posten. Heb dus helaas geen foto's van de eerste periode.

    Ik zal zo mijn topic openen en hopelijk de komende weken de moeite opbrengen om deze bij te houden.

    Ik zal meteen een paar foto's bijvoegen van de plantjes:P1010303.jpgP1010302.jpgP1010297.jpgP1010296.jpgP1010295.jpgP1010294.jpgP1010306.jpg

    De twee kleine zijn de royal automatics en zijn nu ongeveer een maand oud. De Taiga is ongeveer 2 weken ouder. Ik zal tijdens deze kweek niets anders gebruiken dan terra grow en terra flores.P1010300.jpg
    De twee automatics verpot ik binnen niet al te lange tijd. De pot die ik gebruik voor de Taiga is 45 liter, dit is gewoon een metselkuip met een paar gaten geboord in de onderkant. Mijn doel met deze kweek is dus een leuk voorraadje voor 2 weken met ongeveer 10 smokers. Ik zet de planten op de schutting zodat ze zoveel mogelijk licht krijgen. Ik hoop jullie nog een maandje te kunnen vermaken met dit kweekje en hoop ook dat ik wat wijzer word van jullie adviezen.
    Dit is overigens mijn eerste kweekje dus hoop dat het goed verloopt.

    Groeten,
    Albert
    Attached Files
    Last edited by zeeger1; 16 June 2011, 16:11.

    #2

    Comment


      #3
      Re: Royal Automatic + Taiga

      Hoi welkom op het forum, veel succes met de buiten kweek.

      Grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4
        Re: Royal Automatic + Taiga

        Een autoflower mag je niet toppen, nu is z'n grootste bud eraff
        Ik denk dat ze tege begin augustus niet volledig klaar zullen zijn met bloeien, een autoflower buiten duurt toch minstens 12 weke. Dan moete ze ook nog zeker een week drogen.


        grtzz
        1ste binnenkweek LED


        Comment


          #5
          Re: Royal Automatic + Taiga

          Ik had gelezen dat je wel mocht toppen maar dat je dat optijd moet doen. Omdat ik hierover ook een beetje onzeker was heb ik het maar bij een plantje gedaan om het verschil te kunnen zien, wie weet. Van die Taiga denk ik wel dat ie klaar is, is namelijk ontkiemt half April. De Royals weet ik niet zeker maar hoop toch dat dit wel het geval zal zijn, anders wacht mij een leuke verrassing als ik terug kom van vakantie.
          Het is overigens zo dat de twee royals veel sterker ruiken dan de Taiga terwijl de Taiga toch wel dik 2 weken ouder is. Is dit soortafhankelijk of kan dit worden veroorzaakt door andere factoren.

          Greetzz

          Comment


            #6
            Re: Royal Automatic + Taiga

            Is er bij die taiga's al bloei tezien?
            1ste binnenkweek LED


            Comment


              #7
              Re: Royal Automatic + Taiga

              Als je er niets aan doet, zijn ze het snelst klaar. Toppen kost je een week.
              Waar ga je heen op vakantie ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: Royal Automatic + Taiga

                  P1010309.jpgHier een foto van de royal met kleine haartjes. Hoe pietepeuterig ze ook zijn, ik vind het leuk

                  P1010318.jpgFoto'tje van de Taiga.
                  P1010317.jpgBovenaf van de Royal
                  P1010319.jpgHier nog het bovenaanzicht van de Taiga.

                  Kan iemand mij zeggen of dit inderdaad tekenen zijn van beginnende bloei bij de Royal. Ik zou toch wel lichtelijk verbaasd zijn als dit het geval is vooral omdat de Taiga 2 weken ouder is en stukkie groter.

                  Hoor het graag van iemand!

                  Albert
                  Attached Files
                  Last edited by zeeger1; 16 June 2011, 16:45.

                  Comment


                    #10
                    Re: Royal Automatic + Taiga

                    Ik kan de foto's ni zienn
                    1ste binnenkweek LED


                    Comment


                      #11
                      Re: Royal Automatic + Taiga

                      Oorspronkelijk geplaatst door Pope View Post
                      Ik kan de foto's ni zienn
                      nu wel als t goed is

                      Comment


                        #12
                        Re: Royal Automatic + Taiga

                        Nu zie ik ze, ni aan die bladere knippe man! Die royal gaat beginnen met bloeie!!
                        Er zou al lang bloei te zien moete zijn als die taiga echte autoflower is, ik vrees dus dat het geen echte is.

                        http://www.rollitup.org/general-mari...zed-taiga.html

                        Check deze link is.

                        Grtt Pope
                        1ste binnenkweek LED


                        Comment


                          #13
                          Re: Royal Automatic + Taiga

                          dankje voor je link,

                          Dat gesodemieter ook weer...(het linkje geeft een topic waarin verschillende kwekers hun beklag uiten m.b.t. de Taiga die geen autoflower blijkt te zijn)
                          Als het inderdaad het geval is dat de Taiga geen autoflower is, heeft het dan nog zin om hem te kweken als een normale plant? Misschien omdat de kruising dan niet is gelukt dat het nooit tot een mooi eindresultaat zal komen. Ik zal een mailtje sturen naar dutch passion en naar de mogelijkheden vragen.

                          En is het aan te raden om nu al te beginne met bloeivoeding geven aan de Royal Automatic?

                          saaenkss!
                          Albert

                          Comment


                            #14
                            Re: Royal Automatic + Taiga

                            Mijn autoflowers zijn ook een maand oud ik ga nog 2 weken wachten met bloeivoeding, tis nu nog iets te vroeg vind ik.
                            Ik zou die taiga gewoon z'n gang late gaan, hij heeft gewoon niet die ruderalis genen die tot uiting komen dus is een gewone indica/sativa mix niks mis mee lijkt mij.
                            Vind het raar dat ze hem blijve verkope als er al jaren problemen me hebbe.

                            groetee
                            1ste binnenkweek LED


                            Comment


                              #15
                              Re: Royal Automatic + Taiga

                              Kan je autoflowers iegenlijk suppercroppen of dergelijke? Of doe je dat beter niet?

                              Vredde

                              Comment

                              Bezig...
                              X