Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 keer PowerPlant op dakterras.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    @Vale - ik ga niet meer dan 25 liter potten gebruiken. Wil ze ook niet de hoogte in kweken. Morgen zal ik weer een foto update maken.

    Comment


      #17
      Re: 4 keer PowerPlant op dakterras.

      Zelfs in een 45 liter kun je ze kort houden; ff toppen...hebben ze wel meer leefruimte, buffer e.d. maar het is net wat je voor jezelf nodig hebt.
      Van 25 liter potten kun je ook wel genoeg afhalen

      Comment


        #18
        Vandaag is het 48 graden op mijn dakterras. [ATTACH]

        De pptjes staan er volgens mij mooi bij. Elke ochtend als ik ze water geef zijn ze steeds weer wat gegroeid. [ATTACH]

        Ik wil de planten gaan verpotten in iets grotere bakken. Waar moet ik rekening mee houden? Type aarde, wortels, herstel????
        Attached Files

        Comment


          #19
          [attach]
          Attached Files

          Comment


            #20
            [attach]
            Attached Files

            Comment


              #21
              Re: 4 keer PowerPlant op dakterras.

              Gaan lekker he Lumb
              Maar weet je zeker dat het PP's zijn?
              even over de foto's.
              Er zit een knopje met image in deze reply box,die kan je ook gebruiken om foto's te plaatsen.
              Dan heb je niet de hele tijd dat attach erbij staan.
              Goed bezig iig
              Suckses

              Greetzz

              Comment


                #22
                Ben 3 weekjes weg geweest. Buurvrouw wilde wel de plantjes water geven . Ze gaan volgens mij wel lekker. Zijn nu 9 weken oud. Nog twee ruime maanden te gaan.
                Attached Files

                Comment


                  #23
                  Twijfels of het PP's zijn?

                  Comment


                    #24
                    Re: 4 keer PowerPlant op dakterras.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Lumb View Post
                    Ben 3 weekjes weg geweest. Buurvrouw wilde wel de plantjes water geven . Ze gaan volgens mij wel lekker. Zijn nu 9 weken oud. Nog twee ruime maanden te gaan.
                    Ga er maar vanuit dat ze nog een maand groeien,en dan nog 2 a 3 maanden bloeien.
                    Oktober oogst,tenzij je binnen 2 weken gaat verduisteren,dan snoep je er met wat geluk een klein maandje af.

                    Twijfels of je PP's heb staan... ja,maar dat is nog niet echt goed te zien of met zekerheid te bepalen.
                    Ik heb veel PP's gezien onderhand en als ik jouw blad zo zie,dan denk ik meer aan WW of Big Devil of zoiets.
                    maar ja net wat ik al zei,is nog niet met zekerheid te zeggen.
                    Zou wel oppassen met de temperatuur want bijna 50 graden is wel heel erg hoog.
                    Als de temp te hoog is kunnen ze geslachts problemen krijgen en krijg je Herma's heb ik gelezen.
                    De perfecte temp ligt tussen de 25 en 35 graden.
                    Ook mischien beter om je plantjes op een lijn te zetten en niet in een blok (krijgen ze per oppervlak meer zon) zeker als ze zo wat groter zijn.
                    voor de rest gaan ze lekker toch
                    Suckses verder iig.

                    Greetzz

                    Comment

                    Bezig...
                    X