Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

da Vibe's guerilla kweek . 10 maal PP + triple purple haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    da Vibe's guerilla kweek . 10 maal PP + triple purple haze

    Korting op 420shop
    Het jeukte toch om meer plantjes te nemen.. dus bij deze maar een goede spot gezocht.. En gevonden !!!! het heeft enkele wandelingen geduurd maar we denken een ideale spot gevonden te hebben.. Op een redelijk open plaats maar de zijkanten weer goed bedekt het is in een water win gebied, dus vocht genoeg hoop ik toch haha.. het bracht toch enige spanning mee de goederen allemaal mee te nemen naar de stek.. maar dat is gelukkig goedgekomen, al hebben we wel de benodigde teken opgelopen daaro we hebben tien maal pp stekkies geplaatst en vorige week hadden we er al een stekkie triple purple haze geplaatst om te kijken of die het haalde en hij stond er nog top bij We hebben nog geen foto's gemaakt maar die zullen zeker nog volgen.. De plantjes staan allemaal meters uit elkaar zodat ze hun gang kunnen gaan ... we kunnen niet dagelijks op de stek komen, maar aankomende week wordt t zeer warm voorspellen ze dus zullen we toch echt een keer extra erlangs moeten voor water ..we hebben de spot met gaas omringd voor eventuele konijnen en ander ongedierte zoals ik al zei ; de foto's volgen nog met enkele dagen.. grtz..

    #2
    Re: da Vibe's guerilla kweek . 10 maal PP + triple purple haze

    net weer op onze gorillaspot geweest om te kijken hoe het ging met dames en gelukkig stonden ze er prachtig bij.. foto's zijn niet super duidelijk !!IMAG0022.jpgIMAG0023.jpgIMAG0021.jpg

    Comment


      #3
      Re: da Vibe's guerilla kweek . 10 maal PP + triple purple haze

      Mooie soortjes :p, normaal zijn zaden beter voor buitenkweek.
      Maar tis gelukt en dat is toch het voornaamste.

      Comment


        #4
        Re: da Vibe's guerilla kweek . 10 maal PP + triple purple haze

        ja dat klopt ook hoor, maarja dan moet ik ze hier eerst weer ontkiemen en oplaten groeien, en ik zit al aan de maximale aantallen qua planten bij
        zowel mezelf thuis, als ouders EN schoonouders haha .. dus vandaar stekkies gauw geplant daar

        Comment


          #5
          Re: da Vibe's guerilla kweek . 10 maal PP + triple purple haze

          vanmorgen heeft mijn neefje nog ff extra water gebracht ivm het warme droge weer

          Comment


            #6
            Re: da Vibe's guerilla kweek . 10 maal PP + triple purple haze

            mooi plekje heb je daar gevonden

            Comment


              #7
              Re: da Vibe's guerilla kweek . 10 maal PP + triple purple haze

              Update ; gisteren zijn we weer op onze spot geweest om eventueel water en potgrond te geven,, en ze stonden er gelukkig perfect bij .. Zelfs naar het slechte weer van vorige week .. We hebben om enkele plantjes nog gaas heen gedaan om te voorkomen dat beesten dr aan gaan vreten hier nog een aantal foto's.. we kunnen ze niet allemaal tegelijk op de foto krijgen omdat we ze een flinke groeiruimte hebben gegeven uit elkaar.. Mocht iemand nog goede tips hebben,, roep ze maar IMAG0060.jpgIMAG0062.jpgIMAG0064.jpg

              Comment


                #8
                Re: da Vibe's guerilla kweek . 10 maal PP + triple purple haze

                ik zou je willen adviseren ze niet teveel water te geven . wanneer je een plant regelmatig water geeft dan wordt ze 'lui' zoals men zegt , ze verwacht dan water en zal met haar wortelopbouw niet diep de grond ingaan en dan ben je verplicht om ze water te gaan geven . ze staan zelfs in een waterwingebied dus lijkt me het grondwaterpeil niet zo diep te zitten.
                tevens is het zo dat hoe meer je gaat hoe groter de kans op eventuele ontdekking zou kunne zijn.
                ik begrijp dat het wel zal kriebelen maar laat ze gewoon haar gang gaan .
                wat je ook nog kunt doen is wat zand nemen van de grond daar en die over je potgrond heen doen : geeft meer stealth en zorgt ook dat de grond minder snel uitdroogt want die potgrond is aardig zwart.


                het weer is ideaal voor de guerrilliastrijder , de natuur zorgt voor voldoende vocht dus vertrouw je planten

                Comment


                  #9
                  Re: da Vibe's guerilla kweek . 10 maal PP + triple purple haze

                  Okeejj thanks voor je info purple haze,, komt goed uit want we kunnen inderdaad niet teveel bij de spot komen,, hoogstens 1 a 2 x per week..
                  Je theorie klinkt wel logisch.. Good advice

                  Comment


                    #10
                    Re: da Vibe's guerilla kweek . 10 maal PP + triple purple haze

                    Ja idd komt goed.
                    en ze zien er ook goed uit dus weinig last van beestjes.
                    een maat van me is zijn guerilla ook kwijt,hij ging te vaak naar zijn spot.
                    hij heb iig zijn lesje geleerd

                    Greetzz

                    Comment


                      #11
                      Re: da Vibe's guerilla kweek . 10 maal PP + triple purple haze

                      vandaag na weken weer s op onze guerilla spot geweest.. en tot onze verbazing waren er 3 pptjes weg.. er staan nou dus nog 8 planten waarvan 1 purple triple haze..
                      Het aparte eraan was dat dat precies de planten waren die om een vrij groot stuk gaas stonden, dus lijkt t me vreemd dat t dieren waren AAARRGHH... Toch kon je niet zien dat de planten lomp uit de grond waren gerukt ofzo, want de grond zag er gewoon normaal uit.. 1 groot raadsel dus..
                      De 8 planten die er stonden stonden er wel top bij en zagen er mooi uit, goed gegroeid.. Je kan wel zien aan de plant dat ze in het wild anders groeien als thuis met voeding... Genoeg gepraat hier twee foto's , meer kon ik er niet maken aangezien we niet gespot wouden worden..IMAG0320.jpgIMAG0321.jpg

                      Comment


                        #12
                        Re: da Vibe's guerilla kweek . 10 maal PP + triple purple haze

                        weer een bewijs dat gaas en guerillia niet bij elkaar horen . vreemde situatie dat wel .
                        hopelijk kan je oogsten . tweede plant ziet er mooi uit.

                        Comment


                          #13
                          Re: da Vibe's guerilla kweek . 10 maal PP + triple purple haze

                          ja dat klopt haha. Maar ik heb voor guerilla verslagen gelezen hier en bij een hoop werden
                          de kleine plantjes gewoon opgevreten door dieren..Vandaar dat ik het gaas had geplaatst ..
                          Ben benieuwd of we dr iets vanaf kunnen halen.. Dan gaan we het volgend jaar groter aanpakken

                          Comment


                            #14
                            Re: da Vibe's guerilla kweek . 10 maal PP + triple purple haze

                            Helaas stopt het verslag hier want gisteren zijn we na een goede maand weer op de spot geweest en alles was weg

                            Grrrrrr

                            Comment


                              #15
                              Re: da Vibe's guerilla kweek . 10 maal PP + triple purple haze

                              he jammer. Was toch wel benieuwt geworden...

                              Comment

                              Bezig...
                              X