Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek 1x White widow , 1x lowryder , 3x sweet darf

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Buitenkweek 1x White widow , 1x lowryder , 3x sweet darf

Korting op 420shop
    Mijn eerste kweek/buitenkweek !

Heb gisteren 24/06/11 mijn white widow zaadje geplant in universele potgrond gemengd met hydrokorrels en op de bodem ook een laagje hydrokorrels.
    Ze staan nu onder een afdakje omdat het een beetje regenachtig weer is.

Vandaag 25/06/11 mijn 1x lowryder + 2x sweet darf ook geplant onder hetzelfde moto als hierboven. Mijn 3e zaadje zijn worteltje is nog niet ver genoeg gevordert ( +- 1mm )

Tegen de namiddag geven ze beter weer en morgen en overmorgen stralend weer dus dat zal ze deugd doen.

Als iemand suggesties heeft of gelieve mij het te laten weten want ik weet natuurlijk nog niet zoveel over de ideale omstandigheden. Ik heb gisteren wel een bestelling geplaatst voor voeding voor de groei en bloei van plagron en enkele thermometers.

Ik hoop op goede tips van de pro's DSCF0289.jpg
    Last edited by FLOFLO; 16 July 2011, 07:18.
    ** Green is the limit **

Re: Buitenkweek 1x White widow , 1x lowryder , 3x sweet darf

Ondertussen zijn ze allemaal geplant en hebben ze al een paar dagen wisselvallig weer gehad dus heb ik ze onder een afdakje gezet dat er niet te veel regen opvalt, zodanig ze niet verzuipen. Vandaag dus is mijn white widow plantje boven gekomen en dit al na 3 dagen dus denk ik dat ik een kwaliteit zaadje heb

Ik heb nu de folie eraf gedaan omdat het zeer warm is vandaag ( 35-40 °) Ik heb ze goed water gegeven van de waterkraan die sinds gisteren al staat.DSCF0290.jpgDSCF0293.jpg

Alle tips zijn welkom.

gr
    ** Green is the limit **

Comment

Een weekje verder !

Ze staan er al mooi door maar gaan traag vooruit. Waarschijnlijk het niet zo goede weer laatste week. Ik hoop dat alles nog snel genoeg gaat maar vrees dat ik mij toch zal een lampje moeten aanschaffen en afbloeien in de schuur met verwarming. Iemand een idee?

DSCF0296.jpgDSCF0299.jpgDSCF0300.jpgDSCF0297.jpgDSCF0298.jpg
      ** Green is the limit **

Comment

Er komt schot in de zaak ! Nu wel spijtig van het regenachtige weer ! Mijn lowryder staat er echt prachtig bij. Ik heb wel 1 met een misvormd blad ( white widow ), kan dit kwaad ?
        Normaal in de namiddag weer zon dus zal dan nog enkele kiekjes nemen !
        Ik ga mij straks achter een lamp van 600 watt die ik omhoog ga hangen in de schuur met extra verwarming om de temperatuur op peil te houden. Iemand goede suggesties ?
        Momenteel geef ik kraanwater met groene thee omdat dit beter zou zijn voor het ph van het water ? Het doet ze toch deugd precies.

DSCF0306.jpg DSCF0305.jpg DSCF0304.jpg DSCF0303.jpg DSCF0302.jpg DSCF0301.jpg
        Last edited by FLOFLO; 9 July 2011, 07:59.
        ** Green is the limit **

Comment

Er komen nog zoveel bladeren aan, dus kan geen kwaad...
          Groene thee verlaagt de pH, dus is prima.

Comment

Mijn plannen zijn om een 600 watt lamp in de schuur te hangen met een koolstoffilter. Want ik denk dat ik ze een beetje laat heb geplant!

Als er iemand ideeën heeft, altijd welkom!

Daarbij zet ik dan een petroleumvuurtje met thermostaat op zo'n 25 °!

Zou dit een goed idee zijn?
            ** Green is the limit **

Comment

Re: Buitenkweek 1x White widow , 1x lowryder , 2x sweet darf, 1x big bang, 1x top 69

Vandaag een kleine 20 dagen ver. Ik heb nu met het slechte weer een 400 watt hps lamp besteld en ben van plan deze te installeren in de schuur met extra verwarming ingesteld op 23 ° en een ventilator op 1 stand. Tot als ik de lamp nog niet heb heb ik een kleine noodoplossing opgesteld ( zie foto's ). Ik hoop dat dit goed is want is mijn eerste kweek en ben altijd op zoek naar goede suggesties. Zoals te zien op de foto's heb ik achteraf nog een big bang geplant die nu begint te groeien.

Geef nu groene theewater met wortelstimulator. Vandaag pas gegeven.

DSCF0320.jpg DSCF0322.jpg DSCF0323.jpg DSCF0326.jpg DSCF0328.jpg DSCF0330.jpg DSCF0332.jpg
              ** Green is the limit **

Comment

white widow, heerlijk plantje, ziet e rmooi uit man
                >>> Loving The Green Herbs <<<

Comment

zou je denken? Maar binnen kan ik dus wel de temperatuur constant houden !

thanks man
                  Last edited by ceBep; 16 July 2011, 10:32. Reden: dubbel post, lees de regels!
                  ** Green is the limit **

Comment

zien er leuk uit die baby dames man

Comment

Ik hoop dat het snel ' grote dames ' worden !
                      ** Green is the limit **

Comment

Met het slechte weer van vannacht ( 14°) had ik de baby-dames binnengezet in de garage maar vandaag staan ze weer lekker buiten --> DSCF0333.jpg

Vanmiddag staan ze weer buiten --> DSCF0335.jpg
                        ** Green is the limit **

Comment

das het beste , ik treed cornolio volledig bij , buiten hebben ze het meeste licht
                          wil je de groei boosten moet je zorgen dat je aardkluit niet teveel afkoelt dan gaan die wortels sneller
                          frijg je wel meer het soort kasplant dat met moeilijk weer probs kriijgt
                          alleen kun je later nog ingrijpen met weer naar binnen of zo
                          en zet ze 's morgens buiten
                          kunt altijd stro of ander isolatiemateriaal rond pot zwachtelen (stro +vershoudfolie)
                          en van zo vroeg mogelijk buiten
                          hoe meer licht hoe beter

groei ze

Comment

Vandaag heb ik mijn 400 watt hps lamp ontvangen. Zopas geinstalleerd en zo ziet het er dus uit --> DSCF0343.jpg

De reden waarom ik dit doe is omdat het niet echt stralend weer is en ik aan de late kant was met het planten. Heb de lamp aangesloten aan een timer die nu op 18/6 staat. Om 06.00 aan en om 24.00 uit. Daarnaast heb ik een petroleumvuur die ingesteld staat op 23° en een ventilator die de lucht in beweging houd.

Niet op de rommel letten, was juist de schuur aan het uitmesten.

Alle reacties zijn welkom, als je ideeën hebt of vind dit niet zo goed. Alles is welkom.
                            ** Green is the limit **

Comment

ik je vsa op een een aantal stenen neerzetten "verhoogd"
                              Last edited by misto; 18 July 2011, 18:17.
                              In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Bezig...
                              X