Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag van Boogaloo: 6x Super Skunk!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweekverslag van Boogaloo: 6x Super Skunk!

    Korting op 420shop
    Goedemiddag iedereen
    Hier is dan mijn aller eerste kweekverslag en tevens mijn eerste kweek.
    Omdat ik nog niet bekend was met dit forum heb ik niet eerder kunnen beginnen aan mijn kweekverslag, en zijn me dames dus ondertussen ook al ruim een maand jong.
    Ik weet niet of het gebruikelijk is, maar zo kunnen jullie mij alsnog volgen.

    Vandaag 28 Juni genieten me dames lekker van het warme weer, zo'n 30 graden.
    Ze staan lekker in het zonnetje, nog steeds zijn de onderste bladeren geel en redelijk verdord, maar de rest van de bladeren zien er prima uit en ze maken ook nog vol op nieuwe bladeren aan, mijn plan is nu om ze een klein beetje pokon te geven, waarvan de normale dosering 10ml per 1L is, krijgen ze 7ml per 1L water, dit gaan ze 1x per week krijgen in de hoop dat ze er wat vrolijker van gaan worden hehe

    Ik vroeg me nog af of de grote van mijn planten normaal is voor deze soort, want volgens mij ben ik ongeveer 10 mei begonnen met ontkiemen

    Hier de foto's:
    IMG00822-20110628-1544.jpgIMG00816-20110628-1542.jpgIMG00817-20110628-1542.jpgIMG00820-20110628-1543.jpgIMG00818-20110628-1542.jpg

    Zoals je kan zien is de grond erg droog, ik stak net me vinger helemaal in de grond en die was echt minimaal vochtig, bijna niet, maar omdat ik bang ben voor te veel water omdat ik dat al een keer heb gehad, geef ik ze nog even niks, of zou ik ze nu wel wat water moeten geven met de plantenspray?
    Dan doe ik er gelijk een beetje pokon bij.
    IMG00821-20110628-1543.jpg

    Blow/Rook ze, grow ze.
    Graag advies en meningen
    Als er iets te updaten valt dan komt die er zeker, tot later.

    #2
    Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

    The plant of today, makes the planet of tomorrow.

    Comment


      #3
      Re: Kweekverslag van Boogaloo: 6x Super Skunk!

      Ze zien er nog een beetje ziellig uit maar met dit weer komt dat vast en zeker goed. Binnekort zal ik ook eens een paar foto's posten, bij mij staan ze in de zeeuwse klei dus dat zijn al aardige plantjes.

      wordt vervolgt

      Comment


        #4
        Re: Kweekverslag van Boogaloo: 6x Super Skunk!

        Die mogen wel een slokkie hebben hoor, als ze in de zon staan.
        Dan gaan ze tenminste ook beginnen groeien.
        Voeding hebben ze nog niet nodig, en Pokon zou ik niet gebruiken. Da's niet geschikt voor consumptie toch ?
        Is dat grond van de growshop ?

        Je bent ervan op de hoogte dat Skunk veel geur verspreidt ? Je mag de buren wel vast op de hoogte brengen
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Kweekverslag van Boogaloo: 6x Super Skunk!

          In plaats van pokon kan je bete TNT gebruiken

          Comment


            #6
            Re: Kweekverslag van Boogaloo: 6x Super Skunk!

            @QnQ: Ik geef ze nu iedere dag een beetje water dat ze wel voldoende hebben maar zeker niet teveel, mij was verteld dat ik wel kan beginnen met voeding geven maar wat voor voeding moet ik dan gebruiken? en nee het is universele potgrond van de dekatuin :$
            En ik moet eerst nog zien dat het echt wat gaat worden dan pas ga ik de buren inlichten, omdat ik op het moment niet zo heel veel vertrouwen heb in me plantjes omdat ze nog zo klein en zielig eruit zien

            Comment


              #7
              Re: Kweekverslag van Boogaloo: 6x Super Skunk!

              als universele potgrond is , dan is de voedingswaarde te hoog vandaar dat die spruiten van jouw nog niet zo groot zijn . ze hebben wat geworsteld met de jonge worteltjesaanmaak maar ik zou ze nog geen voeding geven , verre van . geef ze eens paar keer flinke slokken water en je kunt beter beetje op oppervlakte pot doen tegen uitdroging en de test van de watergift doen langs onderen. in schaaltje zetten en die aarde zuigt het water wel op. nieuw blad is donkerder dan oud blad , kleur is wat aan lichte kant maar dat kan zo zijn voor skunks , dat weet ik niet .
              't is maar wat advies van mij , wat jij ermee doet moet jij weten. het kan zijn dat ik mis zit , dan zul je het wel van andere horen
              veel succes met je grow
              greetz
              ph

              Comment

              Bezig...
              X