Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Tapatalk op android is voor de moment het enige dat ik voor handen heb, en het blijkt moeilijk te zijn een foto 'werkelijk' te roteren, op mijn android roteert ze maar voor de upload wordt blijkbaar standaard gepakt... (en laptop is stuk...)
Vandaar, dan zal ik nog alleen landscapes trekken...
De plant is growing mad and is humansized!
Hier en daar een klein enkel vrouwelijk bloempje (net genoeg om te kunnen zien dat het een vrouwtje is), ik ga vandaag een projectje uitwerken om te verduisteren.
Ik heb 2 weken geleden ongeveer 25 regenwormen in de bloempot gedaan, die ik elders in den hof gevonden heb. De plant strest volledig niet, nergens rood op de takjes
Indica of sativa, das bij mij na een paar jaar ervaring nog altijd een raadsel; zolang de plant gezond is, zijn ze allen lekker!
Hierbij een foto van "project eclipse" lol weeral een vertikale fotoo
Project eclipse:
Motorlift met programeerbare kloksturing, pe folie, tek7, metserskoord, hersenkronkel
Hoge bomen vangen veel wind;
De laatste 3 dagen is ze al elke dag omvergewaaid, maar heeft er niet veel last van.
Zuipt 2 liter voedingsloos regenwater per dag...
Comment